Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ محمد نوذری در نشست شورای اطلاع رسانی استان به موضوع کرونا پرداخت و گفت: امروز شاهد جو بسیار سنگینی بر جامعه در موضوع بیماری کرونا هستیم.

او ادامه داد: البته ما خواستار اطلاع رسانی صریح و به موقع در این خصوص هستیم، اما ایجاد رعب و وحشت در جامعه با فلسفه آگاهی سازی تفاوت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام با تاکید بر این موضوع که نباید با بزرگنمایی و اخبار غیر واقع بار روانی منفی در جامعه ایجاد کرد، اضافه کرد: آگاهی بخشی درست و به موقع و ارائه برنامه‌های آموزشی می‌تواند در پیشگیری از ابتلای به این بیماری ویروسی موثر باشد و از اصحاب رسانه استان می‌خواهم در این زمینه نقش بی بدیل خود را ایفا نمایند.

او افزود: رسانه‌ها منبع اخبار و اطلاعاتی که در ارتباط با کرونا نشر می‌دهند، دانشگاه علوم پزشکی استان و وزارت بهداشت و درمان باشد.

نوذری در ادامه پیشگیری را مهمترین داروی کرونا عنوان کرد و گفت: در این راستا نشست‌های مختلفی به ریاست استاندار محترم و با حضور دستگاه‌های ذی ربط از جمله دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار شده است و با استفاده از نظر متخصصان امر تصمیمات مهمی نیز اتخاذ شد.

او ادامه داد: از جمله این تصمیمات مهم لغو تمامی کنسرت‌ها، مسابقات ورزشی، همایش‌ها و گردهمایی‌ها و … بود.

نوذری در ادامه با اشاره به این خبر که تاکنون مورد مثبتی از بیماری کرونا در استان مشاهده نشده است، افزود: از مردم عزیز استان تقاضا دارم که با پیشگیری و رعایت مواردی که در این زمینه ارائه شده از خود و همنوعان مراقبت کنند.

نوذری از همکاری و مشارکت بالای مردم و عوامل دست اندر کار در انتخابات استان تشکر کرد و گفت: اگرچه در انتخابات این دوره مباحث ایلی و قبیله‌ای شدت گرفته بود، اما خوشبختانه انتخاباتی سالم، امن و با مشارکت بالا پشت سر گذاشتیم.

او ادامه داد: استان ایلام با مشارکت بالای ۶۱ درصد سومین استان کشور از این حیث بود.

انتهای پیام/غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا پیشگیری و درمان آگاه سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۱۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پویش سلامت دهان و دندان در شمال سیستان وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، دکتر مجتبی رفیق دوست گفت: شعار جامعه جهانی دندانپزشکی دهان شاد و سالم، بدن شاد و سالم، عنوان شده و این پویش با هدف افزایش آگاهی جامعه درباره نقش سلامت دهان و دندان برگزار می‌شود و این پویش فرصت مغتنمی برای آگاهی رسانی به مردم و افزایش سواد سلامت دهان و دندان جامعه است.
وی از تاثیر بیماری‌های دهان و دندان در بیماری‌های قلبی عروقی، بیماری دیابت، بیماری‌های تنفسی، زایمان زودرس و تولد نوزاد با وزن کم را یادآور شد و توجه به سلامت دهان و دندان در کاهش موارد ذکر شده را تاکید کرد.
سرپرست معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زابل افزود: بیماری‌های دهان و دندان به عنوان شایع‌ترین بیماری‌های غیر واگیردار شناخته می‌شود، بنابراین بهره‌گیری از دیدگاه عوامل خطر مشترک در بیماری‌های دهان و دندان و سایر بیماری‌ها به کنترل هر دو دسته بیماری‌ها کمک می‌کند.

دیگر خبرها

  • ارتباط بیماری‌های دهان و دندان با بروز بیماری‌های قلبی
  • ۱۰ هزار بیمار خاص ایلام تحت پوشش بیمه سلامت هستند
  • ۱۰ هزار بیمار خاص مشمول حمایت های بیمه سلامت ایلام هستند
  • سرقت موبایل دزد حرفه ای با پابند الکترونیکی 
  • اجرای طرح آبخیزداری موجب مهار سیلاب شد
  • مصالحه ۷۸ درصدی پرونده‌های مرکز مشاوره پلیس ایلام
  • بارش‌ها تا فردا در سطح استان ادامه دارد
  • مصالحه ۷۸ درصدی پرونده‌ها در مراکز مشاوره پلیس ایلام
  • اجرای پویش سلامت دهان و دندان در شمال سیستان وبلوچستان
  • آغاز بارش باران در مناطق مختلف ایلام/بارش ها تا فردا ادامه دارد