Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه مدیر دفترهمکاری‌های علمی بین الملل دانشگاه رازی گفت: با همکاری وزارت علوم برای دانشجویان خارجی این دانشگاه مجوز خروج صادر کردیم و بدون هیچ مشکلی و در سلامت کامل به کشورشان بازگشتند.

هادی حجاریان در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به تحصیل بیش از 350 دانشجوی خارجی در دانشگاه رازی، اظهارکرد: در پی شیوع بیماری کرونا و تعطیلی فعالیت‌های آموزشی دانشگاه از یک هفته پیش مقدمات بازگشت این دانشجویان به کشورشان را فراهم کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: برای همه دانشجویان مشغول به تحصیل در دانشگاه رازی با همکاری وزارت علوم مجوز خروج صادر کردیم تا بتوانند به کشورشان بازگردند.

 مدیردفتر همکاری‌های علمی بین الملل دانشگاه رازی بابیان اینکه بیشتر دانشجویان خارجی مشغول به تحصیل در دانشگاه رازی از کشور عراق هستند، تصریح کرد: هرچند با شیوع کرونا، عراق برخی از مرزهای خود را با کشور ما بسته بود، اما ممانعتی برای بازگشت این دانشجویان به کشورشان در مرزها وجود نداشت.

وی خاطرنشان کرد: پیش از آنکه این دانشجویان به کشورشان بازگردند، از همه آنها تست گرفتیم و خوشبختانه هیچکدام از آنها به کرونا مبتلا نشده بودند.

حجاریان یادآورشد: اکنون هم با دانشجویانی که به کشورشان بازگشته‌اند در ارتباط هستیم و آنطور که به ما گزارش کرده‌اند، همه آنها در سلامت هستند.

وی در ادامه اعلام کرد: البته از تعداد 350 دانشجوی خارجی که در دانشگاه داریم، نزدیک به 15 دانشجو به دلیل ادامه انجام پروژه‌ها و فعالیت‌های تحقیقاتی که دارند خواستار این شده‌اند که در دانشگاه بمانند.

وی اضافه کرد: تمام تدابیر لازم برای جلوگیری از انتقال بیماری کرونا به این دانشجویان اندیشیده شده و بلوک خوابگاهی که در آن  مستقر هستند را بصورت مرتب ضدعفونی می‌کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشجویان خارجی دانشگاه رازي کروناویروس كرمانشاه استانی علمی و آموزشی دانشگاه رازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۱۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی سرپرست شهرداری نور شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهدی ذکایی دانشجوی مقطع دکتری تخصصی رشته معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور به‌عنوان سرپرست شهرداری نور انتخاب شد.

ذکایی پس از استیضاح توکلی شهردار سابق با رأی قاطع اعضای شورای اسلامی شهر نور به عنوان سرپرست شهرداری نور منصوب شد.

شهر ساحلی نور مرکز این شهرستان است که یکی از قدیمی‌ترین نواحی شهرنشین طبرستان (مازندران کنونی) بوده و به گواهی تاریخ رستمدار نام داشته‌ و اکنون یکی از مهمانپذیرترین شهر‌های استان مازندران است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمایت دانشجوی دانشگاه کلمبیا از فلسطین با لباس عروس | ببینید
  • پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز
  • فیلم/ تظاهرات هزاران دانشجوی دانشگاه ملبورن استرالیا
  • دستگیری بیش از ۱۰۰ دانشجوی دانشگاه امرسون؛ حذف تصاویر حمله پلیس آمریکا به دانشجویان
  • اعتراضات دانشجویی؛ واقعیت آمریکا بدون روتوش
  • بازداشت بیش از ۱۰۰ دانشجوی معترض در آمریکا؛ آزادی بیان به سبک غربی
  • حدود ۱۰۰ دانشجوی حامی فلسطین در کالیفرنیا بازداشت شدند
  • دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد
  • دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی سرپرست شهرداری نور شد
  • دستگیری ۱۳۳ دانشجوی دانشگاه نیویورک به دلیل همبستگی با غزه