Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- دکتر سیاوض وزیری  رییس بیمارستان سوختگی و سوانح گلستان کرمانشاه گفت: 10 درصد از تخت‌های بیمارستان‌های استان برای بیماران مشکوک به کرونا در امر قرنطیه و ایزوله اختصاص داده شده که برای انجام تکمیل اقدامات تشخیصی به بیمارستان گلستان ارجاع داده می‌شوند.

وی  افزود: تست کرونا در استان رایگان انجام می‌شود و  تعدادی تخت در بخش عفونی بیمارستانامام خمینی  (ره) کرمانشاه برای این بیماران در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارداشت: برای درمان بیماران مبتلا به کرونا از یک مجموعه درمانی چهار دارویی که مصوب برنامه کشوری است استفاده می‌شود.

او گفت: مصرف غذاهایی با تبع گرم از جمله زنجبیل، سیر، پیاز، زعفران، خرما، داروهای آنتی‌اکسیدان، روغن ماهی، روغن کنجد، ویتامین c مانعی ندارد اما تاثیری بر روی شیوع و مرگ و میر بیماری کرونا ویروس ندارد و فاقد پشتوانه علمی است. 

وی اضافه کرد: حضور در ازدحام و تراکم جمعیت برای ابتلا به این بیماری خطرناک است.

او گفت: کسانی که یک بیماری مزمن ریوی دارند، پیوند عضو انجام داده‌اند، نارسایی کلیوی، بیماری‌های قلبی، آسم، دیابت دارند و مادران باردار، خیلی در معرض خطر هستند و باید این روزها کمترین ارتباطات را داشته و حفظ فاصله ایمن را رعایت کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۱۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز مهاباد، حسن عباسی اظهار کرد: در راستای اجرای مصوبات سفر استاندار آذربایجان غربی به مهاباد و بازدید از محلات محروم احداث مرکز جامع سلامت در منطقه پشت‌تب در دستور کار قرار گرفت و اعتبار اولیه اختصاص یافته است.

وی اضافه کرد: هم‌اکنون احداث این مرکز به شبکه بهداشت و درمان واگذار و تحویل پیمانکار برای شروع عملیات اجرایی شده است.

فرماندار ویژه مهاباد گفت: همچنین امسال احداث چهار خانه بهداشت در روستاهای تابعه شهرستان با هدف ارتقای بهداشت و سلامت مناطق روستایی در دست اقدام است.

عباسی ضمن قدردانی از همت خیران سلامت در این شهرستان گفت: ۳۰ میلیارد از طرف خیران سلامت برای تکمیل پروژه بخش دیالیز بیمارستان کمک شده است.

وی از راه‌اندازی خدمات شیمی درمانی هلال احمر مهاباد خبرداد و گفت: ۸۵ درصد هزینه درمان بیماران سرطانی توسط بیمه، ۱۵ درصد توسط بیمار و پنج درصد هم از طرف هلال احمر تامین خواهد شد.

فرماندار ویژه مهاباد در پایان تکمیل مراحل ساخت ۲ بیمارستان تامین اجتماعی و ۳۵۰ تختخوابی مهاباد را جز اولیت های مدیریت شهرستان دانست و اظهار کرد: با تمکیل این پروژه‌ها، سرانه تخت بیمارستان شهرستان از میانگین کشوری نیز بالاتر خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • عمل جراحی آنوریسم مغزی در نیشابور با موفقیت انجام شد
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • انجام موفقیت آمیز عمل جراحی آنوریسم مغزی در نیشابور
  • ضرب و شتم شدید یک پرستار در بیمارستان چالوس/ پیگیری قضایی در حال انجام است
  • انجام جراحی لوزه با تعرفه دولتی در بیمارستان کامکار عرب نیای قم
  • اختصاص ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان بختگان
  • افزایش بیماران خاص در کرمانشاه
  • کوتاه شدن قد و علائم قوز پشتی؛ نشانه‌هایی که احتمال ابتلا به پوکی استخوان را گوشزد می‌کند
  • شناسایی بیش از ۲۲هزار بیمار دیابتی در نیشابور
  • حـذف کودکان مهاجر از سلامت