Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-06@16:08:46 GMT

پنج شنبه‌ها طرح ترافیک اعمال می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۶۱۰۸۲

پنج شنبه‌ها طرح ترافیک اعمال می‌شود؟

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، عمار سعیدیان‌فر مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیکی سازمان حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، با اشاره به زمان آغاز و پایان طرح ترافیک سال ۹۸، گفت: در نیمه دوم سال زمان پایان طرح ترافیک ساعت ۱۸ است.


وی با بیان اینکه پنج شنبه‌ها از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۳ طرح ترافیک اعمال می‌شود، افزود: روز‌های پنج شنبه محدوده طرح ترافیک و محدوده کنترل آلودگی هوا هر دو به یک محدوده تحت عنوان کنترل آلودگی هوا تبدیل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سعیدیان فر ادامه داد:برای تردد در روز‌های پنج شنبه افرادی که ۲۰ روز تردد رایگان دارند می‌توانند در محدوده طرح نیز عبور و مرور داشته و کسانی که ۲۰ روز تردد رایگان ندارند باید با پرداخت عوارض در محدوده تردد کنند.

زمان اجرای طرح ترافیک و آلودگی هوا در پی کنترل شیوع کرونا

روز گذشته نیز، عمار سعیدیان فر مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیکی شهرداری تهران با اشاره به جلسه شورای عالی ترافیک گفته بود: در پی کنترل شیوع کرونا و با توجه به درخواست عمومی برای استفاده از وسایل نقلیه شخصی و پرهیز از حضور در محیط‌های با تجمع بالا، شورای ترافیک عصر امروز تصویب کرد که طرح ترافیک و آلودگی هوا از شنبه تا آخر هفته آینده از ساعت ۸ صبح تا ۱۷ بعدازظهر باشد، پیش از این زمان اجرای طرح ترافیک و آلودگی هوا ۶:۳۰ دقیقه تا ۱۸ در نیمه دوم سال بود که حالا با تصویب شورای عالی ترافیک زمان اتمام یک ساعت زودتر و زمان آغاز نیز یک ساعت و نیم دیرتر خواهد بود.

میزان


انتهای پیام/

20 / 20 مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیکی طرح ترافیک سازمان حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران عمار سعیدیان‌فر پایان طرح ترافیک ساعت ۱۸ شیوع کرونا شورای عالی ترافیک

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: طرح ترافیک سازمان حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران شیوع کرونا شورای عالی ترافیک طرح ترافیک آلودگی هوا پنج شنبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۱۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمامی محورهای منتهی به تهران قفل شد

ایمان محرابی نیا مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه تردد از آزادراه تهران - شمال و محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع است گفت:  ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل دوآب تا مرزن آباد و حدفاصل ماسال تا سیاه بیشه،محور هراز مسیر (شمال به جنوب) محدوده های سه راهی چلاو ، بایجان ، وانا ، گزنک ، رینه ، پیست آبعلی و رودهن و  محور فیروزکوه مسیر (شمال به جنوب) محدوده های پل سفید ، شور آب ، فیروزکوه و دماوند گزارش شده است‌.

وی افزود:ترافیک سنگین در آزادراه رشت – قزوین حدفاصل پارک جنگلی سراوان تا امامزاده هاشم و محدوده های ورودی شهر رودبار و شیرین سو ، آزادراه پردیس – تهران و محور قدیم بومهن – تهران محدوده های کمرد ، جاجرود و پل اتوبان بابایی ترافیک سنگین  گزارش شده است‌.

او اظهار کرد:ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – کرج محدوده محمدیه وحدفاصل کردان تا حصارک و حدفاصل حصارک تا پل کلاک، آزادراه ساوه – تهران محدوده شهر پرند و ترافیک نیمه سنگین حدفاصل نسیم شهر تا فیروزبهرام را شاهد هستیم. 

محرابی نیا  تاکید کرد:ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قم – تهران حدفاصل قم تا چشمه شور و حدفاصل شهرک صنعتی شمس آباد تا بهشت زهرا گزارش شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • بارش باران در جاده‌های ۱۱ استان
  • آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور/ بارش باران در جاده‌های ۱۱ استان
  • ترافیک سنگین جاده‌ها و ورودی‌های تهران
  • ترافیک سنگین در جاده‌های منتهی به تهران حتی یک‌روز پس از تعطیلات
  • آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور
  • ترافیک صبحگاهی تهران پس از تعطیلات ۳ روزه
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد/ ترافیک نیمه سنگین
  • تمامی محورهای منتهی به تهران قفل شد
  • محدودیت تردد در محور چالوس اعمال شد
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت