Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، در شرایطی که نگرانی‌ها از شیوع سریع ویروس کرونا و ضربه آن به اقتصاد جهان بیشتر شده است، هجوم سرمایه‌گذاران برای خرید سرمایه‌های امن، باعث شد سود اوراق قرضه آمریکا که در روز گذشته به پایین‌ترین سطح تاریخ خود رسیده بود، باز هم پایین‌تر آمده و رکورد پایین جدیدی ثبت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سود اوراق ۱۰ ساله آمریکا که بنچ‌مارک سود اوراق قرضه است، تا ساعت ۱۰:۲۱ به وقت تهران در روز پنج‌شنبه، ۰.۰۱۱ درصد دیگر افت کرد تا به ۱.۲۹۷ درصد برسد. این پایین‌ترین سطح سود اوراق قرضه در تاریخ آمریکاست.

نرخ سود اوراق ۳۰ ساله آمریکا هم پایین آمد و به ۱.۸۰۷ درصد رسید که نزدیک به پایین‌ترین رکورد تاریخی آن است.

به دنبال انتشار خبری در مورد اولین انتقال اجتماعی ویروس کرونا در آمریکا (اولین انتقال بدون منشأ چینی) داده‌های بازارهای اینترنتی نشان می‌دهد که شاخص داوجونز با باز شدن بازارهای آمریکا برای معاملات روز پنج‌شنبه ۴۵۰ واحد دیگر سقوط خواهد کرد. این در حالی است که بازار سهام آمریکا با وجود سقوط سهمگین در دو روز متوالی و به دنبال آن افت دیشب خود، برای بازگشت به سوددهی بسیار تحت فشار قرار گرفته است.

کد خبر 4864463

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا اوراق قرضه آمریکا شاخص بورس داوجونز بانک مرکزی ایران قیمت دلار وزارت جهاد کشاورزی بورس قیمت نفت وزارت صنعت معدن و تجارت قیمت سکه بهار آزادی تولید نفت بورس تهران قیمت یورو بازار سهام سازمان بورس و اوراق بهادار بازار سرمایه سود اوراق قرضه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۱۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت سیزدهم انتصاب یک چهره دولت قبل در پست پایین دولت فعلی را تحمل نکرد

به گزارش خبرآنلاین این انتصاب از سوی روزنامه دولت ایران با واکنش منفی روبرو شد.

روزنامه ایران نوشت:به گفته این کاربران، عمیدی پیش از این نیز سابقه حضور در روابط عمومی شرکت ملی پست را در کارنامه داشته و انتشار برخی اخبار و اظهارات حاشیه‌ساز از سوی این اداره، موجب ایجاد خط تخریبی علیه دولت سیزدهم شده بود و همین امر انتقاد این کاربران را برانگیخته است.

21302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899333

دیگر خبرها

  • سالرنیتانا به سری بی سقوط کرد
  • آمار هولناک از وضعیت فقر مطلق /پرداختی‌ها چقدر از هزینه پایین‌ترین‌دهک‌ها را پوشش می‌دهد؟
  • قانون جدید مالیات؛ زمینه ساز کتمان معاملات
  • هزینه‌های درمانی دهک‌های پایین در مراکز دولتی کرمانشاه رایگان است
  • این دارو‌ها و خوراکی‌ها پلاکت خون را کاهش می‌دهند
  • انتقاد از رایگان نشدن هزینه سمپاد دهک اول تا چهارم
  • دولت سیزدهم انتصاب یک چهره دولت قبل در پست پایین دولت فعلی را تحمل نکرد
  • صادرات محصولات پتروشیمی یک میلیون تن افزایش یافت
  • ابلاغ ۸۲۱میلیارد تومان منابع ازمحل فروش اوراق به پروژه های اردبیل
  • رشد اقتصادی روسیه رقم خورد