Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@16:06:00 GMT

ارومیه ضد عفونی می شود

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۶۱۴۶۲

ارومیه ضد عفونی می شود

محمد حضرت پور گفت: در راستای اقدامات پیشگیرانه از شیوع ویروس کرونا، شهر ارومیه روزی دوبار ضدعفونی می شود.

«محمد حضرت پور» در گفتگو با خبرنگار شبستان گفت: تمامی جوی ها، کانال ها و اتوبویس های شهری ارومیه، روزه 2 بار ضدعفونی می شوند.

 

شهردار ارومیه با بیان اینکه رعایت بهداشت فردی کمک شایانی به حل این مشکل می کند، افزود: با تلاش و کوشش نیرو های شهردری تمام 342 ناوگان اتوبوس شهری ارومیه هر روز ضد عفونی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: در ارومیه تمامی همایش ها و جشنواره های شهرداری و سازمان های تابعه برای پیشگیری از شییوع این ویروس جدید لغو شده است.

 

این مسول خاطرنشان کرد: مردم باید با آگاهی و بدون نگرانی و اضطراب و با رعایت بهداشت فردی و همچنین تردد های غیر ضروری خود و افراد خانواده را از ابتلا به ویروس کرونا محافظت کنند.

 

حضرت پور با اشاره نصب بنر هشدار دهنده و آگاهی‌بخش در رابطه با این بیماری‌ در راستای‌ تنویر افکار عمومی‌، تصریح کرد: این بنر ها در تمام نقاط شهر صب شده اند که امیدواریم و رعایت نکات مطرح شده بتوانیم این بحران بهداشتی را نیز پشت سر بگذاریم.

 

گفتنی است، ویرو س کرونا 2ماه پیش در چین ایجاد شد که مردم این کشور را در سطح بسیار وسیعی گرفتار کرده است.

 

درصد کشندگی این میروس 3درصد است ولی قابلیت انتقال و سرایت بسیار بالایی دارد و هر فرد مبتلا می تواند 3الی 4نفر را به صورت میانگین آلوده کند.

پایان پیام/322

منبع: شبستان

کلیدواژه: ضدعفونی ویروس کرونا ناوگان حمل و نقل عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۱۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار دانشمندان؛ همه‌گیری آنفلوانزا در جهان (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: معجونی برای کنترل ویروس در بدن (فیلم) راهکار‌هایی برای تقویت سیستم ایمنی بدن (موشن‌گرافی) آیا واکسن برای کرونا و ویروس های تنفسی کافی است؟ (فیلم)

دیگر خبرها

  • باید قدر و منزلت معلمان را به خوبی دانست/ لزوم رعایت عفاف و حجاب در جامعه
  • چیز‌هایی که فکر نمی‌کنید به کبدتان آسیب بزنند
  • مواظب این موجود خطرناک باشید!
  • چیز‌هایی که فکر نمی‌کنید به کبدتان آسیب می‌زنند
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • هپاتیت و مننژیت در حال شیوع در میان فلسطینیان است
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • کشف یک باکتری عفونی خطرناک در ایستگاه ‌فضایی بین‌المللی
  • هشدار دانشمندان؛ همه‌گیری آنفلوانزا در جهان (فیلم)