Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال ماشین‌سازی امروز در تبریز میزبان نساجی خواهد بود که به تازگی محمود فکری را به عنوان سرمربی خود منصوب کرده است. ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور امروز (پنجشنبه) با برگزاری 5 دیدار آغاز می‌شود که در یکی از این دیدارها تیم ماشین‌سازی میزبان نساجی مازندران خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دیدار که از ساعت 15:30 در ورزشگاه شهید قاسم سلیمانی (بنیان دیزل سابق) برگزار می‌شود، نخستین دیدار هفته خواهد بود.

ماشین‌سازی به دنبال تثبیت جایگاه نهم

ماشین‌سازی در حالی پا به دیدار مقابل نساجی می‌گذارد که در دیدارهای قبلی خود در نیم فصل دوم نتایج چندان خوبی کسب نکرده است.

این تیم پس از حضور احد شیخ‌لاری در رأس کادر فنی خود، تاکنون در 4 دیدار تنها 2 امتیاز به دست آورده است.

به واسطه این نتایج، حالا فاصله امتیازی ماشین‌سازی با تیم‌های پایین‌تر از خود به کاهش یافته و در حال حاضر به 3 امتیاز رسیده است.

ماشین‌سازی در حال حاضر 24 امتیازی است و در رده نهم جدول رده بندی قرار دارد. این تیم سه امتیاز بیشتر از تیم دهم و سه امتیاز کمتر از تیم هشتم جدول فاصله دارد. در صورتی که شاگردان احد شیخ‌لاری امروز بتوانند سه امتیاز را به دست بیاورند، حاشیه امنیت خوبی را در جدول رده بندی برای خود ایجاد خواهند کرد.

غیبت فکری در نشست خبری دیدار ماشین‌سازی - نساجیشیخ‌لاری: ماشین‌سازی با اشتباهات کودکانه گل می‌خورد/ اولتیماتوم نگرفته‌اممیزان مصدومیت ستاره ماشین‌سازی مشخص شد

مقابل نساجی دیدار سختی داریم

احد شیخ‌لاری درباره دیدار مقابل نساجی، به خبرنگار تسنیم می‌گوید: هیچ کدام از بازی‌های لیگ برتر آسان نیست. همان‌طور که بازی مقابل سپاهان سخت بود، دیدار مقابل نساجی هم سخت است. همه تیم‌ها می‌خواهند بهترین عملکرد را داشته باشند و به همین خاطر مجبورند با تمام قوا وارد زمین شوند. ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم و برای دفاع از وجهه باشگاه ماشین‌سازی تلاش می‌کنیم.

سرمربی تیم ماشین‌سازی می‌افزاید: بچه‌ها خیلی زحمت می‌کشند و در دو دیدار گذشته مقابل پیکان و شاهین بوشهر حقشان گرفتن سه امتیاز بود. با این حال، ما با یک تعداد اشتباهات کودکانه گل می‌خوریم که امیدوارم درصد خطاهای بازیکنان‌مان در دیدارهای آینده کمتر باشد تا پیروز شویم و هواداران‌مان را خوشحال کنیم.

نخستین آزمون فکری

البته در سوی مقابل میدان نیز تیم نساجی مازندران با تغییر و تحولاتی که در راس کادر فنی خود ایجاد کرده، به دنبال بهبود شرایط خود در جدول رده‌بندی است.

نساجی که در حال حاضر با 20 امتیاز در رده یازدهم جدول رده‌بندی قرار گرفته، به تازگی محمود فکری را به عنوان سرمربی جدید خود منصوب کرده است.

فکری حالا در نخستین آزمون خود در تبریز باید مقابل ماشین‌سازی قرار بگیرد و تلاش کند که نساجی را از منطقه سقوط خارج کند.

انتهای پیام/118/ف

R7887/P/S6,47/CT7

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جدول رده بندی مقابل نساجی ماشین سازی سه امتیاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۱۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرسنال با تحقیر چلسی صدرنشینی‌اش را تثبیت کرد

آفتاب‌‌نیوز :

در دیداری معوقه از هفته بیست‌و‌نهم لیگ برتر انگلیس، شب گذشته (سه‌شنبه) تیم فوتبال آرسنال در ورزشگاه امارات پذیرای رقیب همشهری‌اش، چلسی بود و موفق شد آبی‌های لندن را با نتیجه سنگین ۵ بر صفر در هم بکوبد.

آرسنالی‌ها خیلی زود برتری‌شان را رقم زدند و تنها پس از ۴ دقیقه با گلی که لئاندرو تروسا به ثمر رساند از حریف پیش افتادند. نیمه نخست به لطف همین گل با برتری توپچی‌ها به پایان رسید. در نیمه دوم، اما شاگردان میکل آرتتا طوری برتری‌شان را تثبیت کردند که بازگشت به بازی برای چلسی غیرممکن شد. بن وایت در دقیقه ۵۲ گل دوم را برای آرسنالی‌ها زد و تنها پنج دقیقه بعد کای هاورتز اختلاف را به سه گل افزایش داد. گلزنی این دو بازیکن یک بار دیگر و این بار هم در فاصله پنج دقیقه‌ای از یکدیگر تکرار شد. هاورتز در دقیقه ۶۵ و وایت در دقیقه ۷۰ دبل کردند و به این ترتیب آرسنال پنج بر صفر از تیم تحت هدایت مائوریسیو پوچتینو پیش افتاد.

پیروزی بیست‌و‌چهارم آرسنال در این فصل لیگ جزیره، جایگاه این تیم را با ۷۷ امتیاز در صدر جدول تثبیت کرد. این در حالیست که لیورپول با ۷۴ امتیاز، یک بازی کمتر و ۱۲ گل کمتر از حیث تفاضل گل در جایگاه دوم قرار دارد و منچسترسیتی هم با ۷۳ امتیاز و البته دو بازی کمتر در جایگاه سوم ایستاده است.

از هفته بیست‌و‌نهم لیگ برتر انگلیس پنج بازی معوقه دیگر باقی مانده است که چهار تای آن‌ها امشب برگزار می‌شوند و برنامه آن‌ها به شرح زیر است:

ولورهمپتون - بورنموث، ساعت ۲۲:۱۵

کریستال پالاس - نیوکاسل، ساعت ۲۲:۳۰

منچستریونایتد - شفیلدیونایتد، ساعت ۲۲:۳۰

اورتون - لیورپول، ساعت ۲۲:۳۰

فردا شب هم در آخرین بازی معوقه این هفته از ساعت ۲۲:۳۰ برایتون پذیرای منچسترسیتی خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • جایگاه ایران را در عرصه نبرد فرهنگی و اقتصادی تثبیت کنیم/ مسئولان از تولید ملی حمایت کنند
  • نمایشگاه بین المللی خودرو در پکن آغاز به‌کار کرد+ تصویر
  • مهره کلیدی نساجی با لباس شخصی (عکس)
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • تثبیت صدرنشینی آرسنال با تحقیر چلسی
  • در تاریخ ماندگار شد / آرسنال چلسی را با 5 گل به توپ بست +فیلم
  • آرسنال با تحقیر چلسی صدرنشینی‌اش را تثبیت کرد
  • سقوط از لیگ برتر با یک برزیلی لغو می‌شود
  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم