Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید دوراندیش روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این ۶ نفر طی روزهای گذشته به علت داشتن علایم بالینی مشکوک به ویروس کرونا در بیمارستان افضلی پور کرمان بستری شدند لذا به سرعت نمونه های خون این افراد برای انجام آزمایش به  تهران ارسال شد.

وی با تاکید بر اینکه افراد مشکوک به کرونا در کرمان سه مرحله مورد آزمایش قرار گرفتند اظهار داشت: خوشبختانه ۲ نفر از این افراد بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شدند اما چهار نفر دیگر همچنان به علت علایم آنفولانزا، مشکلات ریوی و دوره طولانی تر درمان همچنان بستری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر روابط عمومی دانشگاه افضلی پور کرمان گفت: مردم استان کرمان نگرانی در خصوص ویروس کرونا نداشته باشند زیرا تاکنون در هیچ جای این استان مورد مثبتی اعلام نشده و اخبار این ویروس از طریق مبادی زیربط دانشگاه علوم پزشکی کرمان به صورت مرتب اطلاع رسانی می شود.

وی ادامه داد: با وجود اینکه استان های همجوار از جمله هرمزگان و سیستان و بلوچستان مواردی از ویروس کرونا مشاهده شده، وضعیت کرمان همچنان در ردیف استان های پاک قرار دارد.

دوراندیش با بیان اینکه امیدواریم گرمای هوا ویروس کرونا را از کشورمان ریشه کن کند افزود: مردم با رعایت موارد بهداشت فردی به عنوان بهترین پیشگیری می توانند از شیوع و سرایت این ویروس جلوگیری کنند.

وی تصریح کرد: مردم تا حد امکان سعی کنند از حضور در اماکن عمومی و مراکز ازدحام جمعیتی خودداری کنند و استفاده از ماسک و مواد ضدعفونی کننده و شستن مرتب دست ها تا ریشه کن شدن این ویروس به شهروندان توصیه می شود.

مدیر روابط عمومی دانشگاه افضلی پور کرمان گفت: کشور ما خوشبختانه در مبارزه با ویروس کرونا تا ۸۰ درصد موفق عمل کرده و امیدواریم این ویروس به سرعت ریشه کن و وضعیت استان ها به حالت عادی برگردد.

بیمارستان افضلی پور در مرکز استان کرمان از سوی دانشگاه علوم پزشکی به منظور درمان و بستری بیماران مشکوک به کرونا در نظر گرفته شده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا بیمارستان دانشگاه علوم پزشکی سیستان و بلوچستان ماسک مدیر روابط عمومی انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی ویروس کرونا افضلی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۱۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین

سرهنگ بیژن خدایی فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: ماموران یگان امداد در راستای ماموریت‌های محوله بررسی خودرو‌های مشکوک در عوارضی شماره سه به یک دستگاه خودرو ایسوزو مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

وی افزود: ماموران پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق، که فاقد هرگونه مجوز حمل از سازمان غله و اداره صمت بود، کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین با اشاره به اینکه راننده به همراه خودرو و کالای قاچاق جهت سیر مراحل قانونی تحویل پلیس امنیت اقتصادی شد، بیان کرد: برخورد با سودجویان و قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد و از شهروندان خواست درصورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • کلانتری: خدای نکرده مشکوک بود!
  • صحنه مشکوک سن سیروس بدون سوت پنالتی
  • غیبت مشکوک وینگر پرسپولیس در سفر به اراک
  • غیبت مشکوک یک پرسپولیسی مقابل آلومینیوم
  • چیز‌هایی که فکر نمی‌کنید به کبدتان آسیب می‌زنند
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • جریان فیلمسازی مشکوک در خدمت صهیونیست‌ها
  • کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین