Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@14:37:56 GMT

رونمایی از کتاب سفر به دنیای عارفه

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۶۲۹۳۴

رونمایی از کتاب سفر به دنیای عارفه

به گزارش خبرگزاری مهر، «سفر به دنیای عارفه» خاطرات کلاس سوم ابتدایی عارفه یاوری است. وی خاطرات هشت ماه دوران تحصیل خود را از مهرماه ۱۳۹۵ تا انتهای اردیبهشت ۱۳۹۶ روایت کرده است.

نکتۀ جالب «سفر به دنیای عارفه» این است که تصویرگر این کتاب خودِ نویسنده است که خاطراتش را به همراه نقاشی‌های زیبا و کودکانه به تصویر کشیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نقاشی‌هایی که دنیای کودکانه عارفه را همراه با غم و شادی خاطراتش نشان می‌دهد.

چاپ اول کتاب «سفر به دنیای عارفه» توسط انتشارات آرمان رشد در سال ۱۳۹۷ منتشر شد و در نمایشگاه کتاب سال ۱۳۹۸ عرضه و مورد استقبال دوستداران کتاب کودک و نوجوان قرار گرفت. انتشارات آرمان رشد در تلاش است که نویسندگان نونهال، نوجوان و نونویسندگان را در راستای تألیف و یا ترجمۀ کتاب آموزش دهد و آنها را در انتشار آثارشان یاری رساند.

عارفه یاوری متولد مهرماه سال ۱۳۸۶ است و هم اکنون دانش‌آموز کلاس ششم ابتدایی دبستان شهدای هویزه می‌باشد. وی از چهار سالگی علاقۀ خود را به خواندن، نوشتن و نقاشی نشان داد و در این سن توانست به کمک پدر و مادرش به راحتی کتاب بخواند. عارفه وقتی کلاس اول ابتدایی بود به کمک مادرش داستان «جوجه مرغ و جوجه اردک» را نوشت. کلاس دوم ابتدایی دایی‌اش برای عارفه دو تا جوجه اردک خرید که اسمشان را مشکی و طلایی گذاشت. عارفه با جوجه اردک‌هایش خاطرات خوشی داشت و همین خاطرات انگیزه‌ای شد برای نوشتن داستان بعدی‌اش که مربوط به خاطرات عارفه و جوجه اردک‌هایش می‌شود.

عارفه یاوری در مورد چگونگی انتشار کتابش می‌گوید: «در سال ۱۳۹۵ وقتی به نمایشگاه کتاب رفتم با انتشارات آرمان رشد آشنا شدم. این انتشارات نوشته‌هایم را خواند و وقتی برای انتشار به تأیید رسید، قرار شد که تصویرگری کتاب را خودم انجام دهم. کتاب «سفر به دنیای عارفه» در سال ۱۳۹۸ در نمایشگاه کتاب عرضه شد.

نویسندۀ «سفر به دنیای عارفه» در مورد هدفش از نویسندگی گفت: «هدف من این است که خاطرات و تجربیات خودم را در اختیار هم سن و سال‌هایم قرار دهم که یاد بگیرند چطور کتاب بنویسند.»

گفتنی است که عارفه یاوری دو کتاب دیگر در دست نگارش دارد. وی در کنار کتاب‌های درسی، کتاب‌های غیر درسی و داستان‌های تخیلی هم می‌خواند.

کد خبر 4864563

منبع: مهر

کلیدواژه: دانش آموزان کتاب و کتابخوانی مدرسه ویروس کرونا رایزنی فرهنگی کتاب و کتابخوانی گردشگری ادبیات ترجمه ادبیات جهان نمایشگاه کتاب تهران بازار نشر انقلاب اسلامی ایران نقد کتاب مد و لباس میراث فرهنگی جوجه اردک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۲۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از کتاب هزار و چهارصد و خیلی زود در شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، به گفته میثم محمدی سرپرست نویسندگان: این کتاب به مدت یک سال و نیم و با تلاش ۱۲ نویسنده از گروه جهادی نادیان و با هدایت محمد حسین فاعظی کارشناس مسائل فلسطین نوشته شده است.
در این کتاب تلاش شده به دور از مسائل سیاسی، واقعیات و جزئیات زندگی مردم فلسطین در محاصره و زندگی شخصیت ها‌ی فلسطینی در قالب داستان‌های کوتاه روایت شود.

دیگر خبرها

  • رونمایی از کتاب هزار و چهارصد و خیلی زود در شیراز
  • رونمایی از کتاب «دنیای کسی را عوض کرده‌ای؟»
  • رونمایی کتاب دنیای کسی را عوض کرده ای در ارومیه
  • ۱۳ اردیبهشت در دنیای علم چه خبر؟
  • رونمایی از کتاب در جستجوی آداب آبادانی در یزد
  • لحظه بلعیده شدن جوجه‌های اردک توسط خرس مقابل چشم کودکان | ویدئو
  • خرس بی‌رحم جوجه‌های اردک را در باغ‌وحش کشت + فیلم
  • سانتافه 2024؛ جوجه اردک زشت کره ای در نمایشگاه خودرو پکن (+تصاویر)
  • سفری به دنیای توپولوژی
  • (ویدئو) خرس بی‌رحم جوجه‌های اردک را در باغ‌وحش کشت