Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-01@22:44:04 GMT

دهیاران مازندران پای کار آمدند

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۶۳۰۸۹

به گزارش خبرگزای ایلنا از ساری، احمد حسین زادگان با اشاره به اینکه در راستای اجرای عملیات پیشگیری از ابتلا و جلوگیری از گسترش و سرایت ویروس کرونا در کشور و روستاهای استان دهیاران بعنوان مسئول پدافند غیر عامل انتخاب شدند، گفت: رعایت دقیق موضوعات بهداشتی و نکات ایمنی برای دهیاران تابعه بخشداران ۵۷‌گانه ضروری است و همچنین باید نسبت به عملی شدن آن اقدامات لازم را بعمل آورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، افزود: تلاش در جهت عدم برگزاری مراسم سنتی، جشن ها و عزاداری ها در سطح روستا و همچنین رعایت فاصله حداقل ۲ متر بین فروشندگان در بازارهای هفتگی در روستا از جمله اقدامات مهم و لازم الاجرا می باشد که دهیاران می بایست در دستور کار خود قرار دهند.

استاندار مازندران با عنوان اینکه ضد عفونی و گندزدایی اماکن عمومی اعم از مساجد و تکایا بصورت روزانه می بایست در دستور کار باشد، گفت: ضد عفونی، گندزدایی و آهک پاشی جداول و جوی های، وسایل حمل و نقل عمومی در روستاها بصورت حداقل دو روز یک بار از جمله نکات مهمی است که باید در دستور کار قرار گیرد.

حسین‌زادگان افزود: دهیاران باید توجه داشته باشند که ضد عفونی دفاتر دهیاری خصوصا سطوحی که در تماس با مراجعین و کارکنان دهیاری است می بایست در اولویت قرار گیرد تا به نوعی شاهد هیچ گونه خطر ناشی از ویروس کرونا نباشیم.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: حمل و نقل عمومی عزاداری ویروس ساری روستا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۳۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی شهید سرسنگی به عنوان شهید شاخص استان یزد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، در مراسمی با حضور سردار زارع کمالی فرمانده سپاه الغدیر استان، پدر شهید سرسنگی و جمعی از خانواده ورزش استان یزد، شهید حسین سرسنگی به عنوان شهید شاخص ورزش استان در سال ۱۴۰۳ معرفی شد.
شهید حسین سرسنگی از ورزشکاران رشته کونگ فو بود که در حادثه تروریستی راسک به مقام والای شهادت نائل آمد.
در این مراسم همچنین از عوامل برگزاری یادواره شهدای ورزشکار استان یزد و دو تن از فرزندان شهدا که در رشته ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی فعالیت دارند، تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • دهیاران و شوراهای اسلامی در تنگستان مفاخر حوزه خود را معرفی کنند
  • اجرای عملیات عمرانی پارک ۲۲ هکتاری مشاهیر در اصفهان
  • مصاف سوارکاران مازندران در سواحل بابلسر
  • تدوین برنامه جامع مدیریت گردشگری برای دزپارت خوزستان
  • از لزوم جدیت در تفکیک زباله، تا سهم فاضلاب خانگی در آلودگی رودخانه های رشت
  • لزوم تبیین دستاورد‌های انقلاب و اجرای طرح یاری گران در روستا‌ها
  • یک گیاه ضد باکتری برای درمان برخی بیماری‌های عفونی
  • چند خبر کوتاه از بردسکن و رخ
  • ChatGPT در تشخیص آبسه مغزی شکست خورد
  • معرفی شهید سرسنگی به عنوان شهید شاخص استان یزد