Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@04:01:50 GMT

به خاطر سلامتی مردم دعوت ها را رد می کنم

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۶۳۲۷۵

به خاطر سلامتی مردم دعوت ها را رد می کنم

زهرا شیخی، نماینده منتخب مردم در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،گفت: پایه اصلی ویروس کرونا همان سرماخوردگی است و فقط یک جهش ژنتیکی رخ داده است که به خاطر این جهش، واکنش‌های بدن متفاوت و بیشتر است و وابسته به این که سیستم ایمنی بدن افراد چطور باشد، واکنش‌ها متفاوتی در افراد شاهد هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او ادامه داد: اگر فرد بیماری زمینه‌ای مثل سرطان یا بیماری دیابت داشته باشد، واکنش بدنی متفاوتی دارد. افراد باردار نیز در معرض خطر بیشتری هستند، اما باید در نظر داشت افرادی که مشکل زمینه‌ای ندارند می‌توانند بهتر با ویروس مقابله کنند. باید در هر صورت با پیشگیری جلو برویم، چه فاکتور خطر داشته باشیم و چه نداشته باشیم.

شیخی درباره اهمیت پیشگیری خاطرنشان کرد: مهم‌ترین مسئله پیشگیری است و مقوله حائز اهمیت در زمینه پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا، شست و شوی دست هاست. نیاز نیست که با مواد خاص این کار انجام شود و با آب و صابون این مسئله به خوبی رفع می‌شود.

نماینده منتخب مردم اصفهان گفت: اگر فردی علائم سرماخوردگی دارد یا مشکوک به ویروس کرونا است، ترجیحاً از ماسک استفاده کند. اما به هر حال لزومی ندارد که همه افراد از ماسک استفاده کند. افراد مشکوک سعی کنند در محل کار حضور نداشته باشند و در جمع خانواده نیز در یک اتاق مجزا حضور داشته باشند. اگرچه به عید نوروز نزدیک می‌شویم، اما در مکان‌های شلوغ وبه خاطر بحث‌های بهداشتی، بهتر است از حضور در چنین شرایطی خودداری کنیم.

او در پایان راجع به عدم حضور او در مراسمات خاطرنشان کرد:، چون در روز‌های پس از انتخابات هستیم، مردم اصفهان در مجامع مختلف از من دعوت کرده اند، اما من به خاطر سلامتی مردم تصمیم گرفته ام که در این مجالس شرکت نکنم. دوست ندارم کسی بخاطر من به بیماری مبتلا شود و به عنوان یک پزشک اعتقاد دارم برای پیشگیری از ابتلا به کرونا نباید در مراسمات و برنامه‌های شلوغ شرکت کنیم. همینجا از مردم عذرخواهی می‌کنم، اما مردم باید بدانند که عدم حضور من صرفاً به خاطر نگرانی برای سلامتی آن هاست و امیدوارم که به زودی بتوانم در خدمت مردم عزیز اصفهان باشم.


انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا زدن ماسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۳۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور به خاطر طرفدارانش جریمه شد

به گزارش "ورزش سه"، دیدار تیمهای تراکتور و سپاهان در حالی برگزار شد که محمدرضا زنوزی تماشای این بازی را رایگان اعلام کرد و هواداران تراکتور نیز حضوری تاریخی در این بازی داشتند و علاوه بر سکوها، تمام نقاط دیگر استادیوم و حتی خارج از آن را نیز به تسخیر خود درآوردند.

این در حالی است که بر اساس قوانین فدراسیون فوتبال، رایگان اعلام کردن بلیت بازی غیرقانونی است و به همین دلیل تراکتور از بازی بعدی مجبور شد بهای بلیت را 30 هزار تومان اعلام کند که این عدد هم تراکتور را صاحب ارزانترین بلیت لیگ برتر ایران می‌کند.

با این حال حضور بیش از حد ظرفیت ورزشگاه توسط هواداران تراکتور به خاطر رایگان شدن بازی، واکنش کمیته انضباطی را به دنبال داشته است: باشگاه تراکتور به دلیل نقض اصول کلی رفتار (نقض مقررات بازی) رایگان اعلام کردن بلیط بیش از ظرفیت حضور باید یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قابل تجدید نظر است.

دیگر خبرها

  • نفرات دعوت شده به مرحله دوم انتخابی تیم ملی کاراته مشخص شدند
  • واکنش سخنگوی شورای شهر قم به انتقادات از سفر مدیران شهری به اروپا
  • فلرها، سلامتی مردم عسلویه را نشانه گرفته است
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع تکواندوی آسیا
  • آرمان-حضرت: چه رقابت هیجان‌انگیزی! (عکس)
  • دعوت نکردن حاج صفی به خاطر جوانگرایی نیست | مهاجم لیگ برتری را خط زدند که نابود شود
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا
  • آمار خوبی از میزان موالید و جوانی جمعیت در کشور مشاهده نمی‌شود
  • تراکتور به خاطر طرفدارانش جریمه شد
  • سرپرست سپاهان به کمیته اخلاق دعوت شد