Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فدراسیون کشتی در حال رایزنی کنفدراسیون کشتی آسیا است تا کشتی‌گیران ایرانی یک ماه قبل از رقابت‌های کسب سهمیه وارد قرقیزستان شوند. تاریخ انتشار: 12:52 - 08 اسفند 1398 - کد خبر: ۶۰۰۸۴۷

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، با توجه به شیوع ویروس کرونا در ایران و احتمال لغو تمامی پروازهای خارجی، فدراسیون کشتی در حال رایزنی با دولت تورلیخانوف رئیس کنفدراسیون کشتی آسیا است تا ۱۲ نفر از کشتی‌گیران آزاد و فرنگی‌کار در اوزانی که تاکنون موفق به کسب سهمیه المپیک نشده‌ایم عازم کشور قرقیزستان شده و در فاصله‌ای حدود یک ماه مانده به رقابت‌های کسب سهمیه، در این کشور قرنطینه شده و اردو برگزار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای حضور در رقابت‌های کسب سهمیه در قرقیزستان اسامی کشتی‌گیران آزادکار هنوز به طور قطعی مشخص نشده و احتمالا تا فردا (جمعه) کادرفنی کشتی آزاد در این خصوص به جمع‌بندی نهایی خواهد رسید اما در کشتی فرنگی محمدرضا گرایی، حسین اسدی، رامین طاهری، حسین نوری، محمدهادی ساروی و مهدی بالی جهت اقدامات لازم برای خروج از کشور و برگزاری اردو در بیشکک روز شنبه ۱۰ اسفند به خانه کشتی مراجعه خواهند کرد.

گفتنی است اردوی تیم ملی کشتی فرنگی که قرار بود روزهای ۱۰ تا ۲۰ اسفندماه در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی برگزار شود، با توجه به اهمیت حفظ سلامت ملی پوشان برگزار نخواهد شد و اردوی تیم ملی کشتی آزاد هم که از روز ۶ اسفندماه در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی در حال برگزاری بود، امروز تعطیل شد.

بیشتر بخوانید: واکنش عبدولی به انتشار کلیپی از یک نوجوان اهوازی در فضای مجازی

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کشتی کشتی آزاد فدراسیون کشتی رقابت های کسب سهمیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۳۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوکسور ارومیه‌ای قهرمان مسابقات جوانان آسیا شد

امیر اسماعیلی بوکسور جوان و خوش آتیه ارومیه‌ای مقتدرانه قهرمان بوکس جوانان آسیا در کشور قزاقستان شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، مسابقات بوکس قهرمانی جوانان آسیا در کشور قزاقستان در حال برگزاری است.

در رقابت‌های امروز امیر اسماعیلی بوکسور جوان و خوش آتیه ارومیه‌ای توانست با غلبه بر حریفان مقتدرانه عنوان قهرمانی آسیا را به دست آورد.

اسماعیلی در وزن +۹۲ که با ناک اوت کردن نماینده کشور هندوستان به فینال رسیده بود، به مصاف شهزاد پولوونوف از کشور ازبکستان رفت و توانست در سه راند پیاپی و با ضربات سهمگین خود حریف خود را از پیش رو برداشته و قهرمان جوانان آسیا شده و مدال طلا این رقابت‌ها برای تیم اعزامی کشورمان کسب کند.

به گزارش ایمنا، مسابقات بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا از هشتم تا هجدهم اردیبهشت در قزاقستان در حال برگزاری است.

کد خبر 751221

دیگر خبرها

  • بوکسور ارومیه‌ای قهرمان مسابقات جوانان آسیا شد
  • نشست پریچهره با رئیس کنفدراسیون سپک تاکرای آسیا
  • برگزاری تمرین پاسگاه فرماندهی مرکب صیاد ارتش و ۵ کشور
  • خیز ملی‌پوش کشتی آزاد برای کسب تنها سهمیه باقی مانده المپیک
  • برگزاری سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا
  • ملی‌پوش اسلحه اپه: بعد از ناکامی در کسب سهمیه المپیک مصمم‌تر شدم
  • وضعیت سهمیه‌های اروپایی لیگ برتر؛ منچستریونایتد و چلسی چه سرنوشتی دارند؟
  • از ساخت داروی درمان دیسک کمر تا تلاش موفق کشتی‌گیران فرنگی برای کسب تمام سهمیه‌های المپیک
  • یزدانی اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد
  • رقابت کشتی آزاد و فوتسال ایران برای تاجگذاری در قاره آسیا