Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، اضطراب و نگرانی مردم از ابتلا به بیماری‌کشنده کرونا این روزها مردم را به بیمارستان‌ها کشانده تا با انجام معاینات و آزمایش‌های لازم از وضعیت ابتلای خود و نزدیکان‌شان به این بیماری مطلع شوند.

رئیس مرکز آموزشی، درمانی خورشید اصفهان در این باره گفت: کرونا پایان زندگی نیست و مانند شیوع بسیاری از ویروس ها با پیشگیری و رعایت موارد بهداشتی قابل کنترل و مهار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رامین سامی با بیان اینکه هم اکنون تمامی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان آمادگی کامل برای پذیرش بیماران را دارند، افزود: متاسفانه در روزهای اخیر شاهد هجوم شهروندان به مراکز درمانی استان هستیم که استرس مبتلا شدن به بیماری کرونا موجب اخلال در روند عادی کادر درمانی مراکز بهداشتی نیز شده اند .

وی استرس ابتلا به بیماری را عامل مراجعه بیش از 90 درصد شهروندان به مراکز درمانی اعلام کرد و افزود: کرونا بیماری با علائمی همراه با تب شدید، سرفه و تنگی نفس همراه است که در اکثر مواقع متاسفانه شهروندان دلیل مراجعه خود به مراکز درمانی را تنها احساس گلو درد یا تب خفیف اعلام می کنند.

رامین سامی با اشاره به اینکه بهترین راه پیشگیری و مهار بیماری کرونا شستن مکرر دست ها ، خودداری از حضور در تجمعات و ضد عفونی کردن وسایل شخصی است به شهروندان توصیه کرد: اخبار مربوط به این بیماری را تنها از طریق رسانه های معتبر دریافت کنند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استرس اصفهان بیمارستان پزشک مراکز درمانی مراکز درمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۳۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضا شیخی درگذشت

آفتاب‌‌نیوز :

رضا شیخی، مدیر فیلمبرداری سینمای ایران پس از مدت‌ها ابتلا به بیماری دار فانی را وداع گفت.

رضا شیخی فیلمبردار، رضا شیخی، مدیر فیلمبرداری سینمای ایران شب گذشته پس از مدت‌ها ابتلا به بیماری دار فانی را وداع گفت.

تصویربردار و نورپرداز فیلم‌های سینمایی «جا به جا»، «مرهم» و «کنعان» و مدیر فیلمبرداری سریال‌های «بچه مهندس»، «تن‌هایی لیلا» و «جراحت» را برعهده داشت.
‎او کار حرفه‌ای خود را به عنوان مدیر فیلمبرداری در سال ۱۳۸۷ از تلویزیون و با سریال «گل‌های گرمسیری» به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور آغاز کرد.

منبع: خبرگزاری ایلنا

دیگر خبرها

  • انجام چهار عملیات مردم یاری توسط بالگرد‌های پایگاه هوانیروز
  • انجام ۴ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته
  • برای رفع اشکال کارت منزلت شهروندی چه کار کنیم؟+ نشانی مراکز
  • شک و تردید سالم است، اما در پزشکی می‌تواند خطرناک باشد!
  • سالانه بین هزار تا دو هزار نفر به سالک مبتلا می‌شوند
  • بیماریی که سالانه بین هزار تا دو هزار نفر به آن مبتلا می‌شوند
  • چگونه سطح قند خون را به طور طبیعی کنترل کنیم؟
  • سگ گزیدگی؛ ماموریت روزمره در مراکز درمانی! | حجم بالای حمله سگ های بدون صاحب به شهروندان | ویدئو
  • شیوع بیماری‌های موجود در فضای سبز/ مقابله با هجوم مگس‌های سفید
  • رضا شیخی درگذشت