Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@22:28:54 GMT

دستگیری دزدان شرق تهران در شهرری

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۶۳۷۱۶

حوادث رکنا: سارقان حرفه ای خانه های شرق تهران در عملیات پلیسی در منطقه شهرری دستگیر شدند.

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ کارآگاه "بهزاد اختیاری" رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی پایتخت گفت: ساعت 10 شب 22 آذر ماه سال جاری یکی از شهروندان با مراجعه به کلانتری 110 شهدا خبر از سرقت منزلش داد. پرونده مقدماتی در کلانتری تشکیل و 16 دی ماه برای رسیدگی تخصصی به پایگاه ششم واصل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی عنوان کرد: شاکی با حضور در پایگاه ششم اظهار داشت، روز سرقت برای انجام کاری منزل را ترک کردم و پس از بازگشت متوجه شدم درب وروردی ساختمان تخریب شده و مقادیری اموال از قبیل طلاجات ، وجه نقد و ... به ارزش 800 میلیون ریال توسط سارق یا سارقان از منزلم به سرقت رفته است و به شخص خاصی مظنون نمی باشم .

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ، گفت: در گام نخست تحقیقات پلیسی، کارآگاهان برای تحقیقات میدانی به محل سرقت رفته و در بررسی های صورت گرفته کارآگاهان موفق شدند یکی از سارقان حرفه ای و منزل شاکی به نام منصور 31 ساله را شناسایی کنند .

وی عنوان کرد: در پایش های اطلاعاتی مشخص شد منصور مدتی است که از زندان آزاد شده و با تشکیل باندی به سرقت منازل در مناطق شرق و جنوب شرق تهران می پردازد.

این مقام پلیسی تصریح کرد: با شناسایی مخفیگاه متهم در محدوه شهر ری، و اخذ دستور قضائی متهم و هر دو همدستش دستگیر شدند.

سرهنگ اختیاری ابراز داشت: با انتقال متهمان به پایگاه ششم هر سه متهم به جرم ارتکابی اقرار و اظهار داشتند که در زندان با هم آشنا شده ایم و 4 ماه پیش از روی بی کاری به پیشنهاد منصور تشکیل باند سرقت منزل داده و با تخریب قفل ورودی ساختمان هایی که فاقد سکنه بودند اموال با ارزش را سرقت و به شخصی بنام جواد 54 ساله می فروختیم.

رئیس پایگاه ششم افزود : در شاخه دیگری از تحیقات پلیسی، مالخر اموال سرقتی دستگیر و در بازرسی از آن محل تعدادی اموال سرقتی نیز کشف شد.

وی افزود: مالخر اموال سرقتی با اعتراف به خرید اموال مسروقه به کارآگاهان گفت، سمساری دارم و بخشی از اموال سرقتی را فروخته ام و تعدادی دیگر در انبار منزلم پنهان کرده ام.

سرهنگ اختیاری با اشاره به اینکه در بازرسی از انبار متهم تعدادی اموال سرقتی نیز کشف شد، گفت: با تلاش کارآگاهان تعداد 12 فقره از محل¬های سرقت شناسائی و مال باختگان برای تشکیل پرونده به شعبه سوم بازپرسی دادسرای ناحیه 34 تهران معرفی شدند.

وی افزود: متهمان با قرار صادره روانه زندان شدند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما یارانه دلار شهادت سردار سلیمانی کرونا حوادث پلیس سرقت منزل زندان جرم اخبار حوادث دزدان دستگیر شرق تهران شهرری سارقان حرفه ای کرونا عکس ویروس درگذشت بیمارستان بیماران فیلم تهران پرستار مشکوک اموال سرقتی پایگاه ششم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۳۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق گاردریل‌های جاده‌ای در شیروان

فرمانده انتظامی شهرستان شیروان از دستگیری سارق در حین سرقت گاردریل‌های جاده‌ای خبر داد.

سرهنگ مجید یگانه‌پور در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: مأموران گشت پاسگاه انتظامی باغان در حین گشت‌زنی فعال و هدفمند در یکی از محورهای اصلی شیروان سارقی را که به وسیله یک دستگاه موتورسیکلت در حال سرقت گاردریل‌های کنار جاده بودند مشاهده و بلافاصله او را دستگیر کردند.

وی با اشاره به اینکه در همین رابطه تعدادی قطعات گاردریل نیز کشف شد، تصریح کرد: متهم در نتیجه بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کشف بیش از ۱۱ هزار نخ سیگار قاچاق در خراسان شمالی دستگیری سارق ساختمان در حال ساخت در همدان

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق گاردریل‌های جاده‌ای در شیروان
  • سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد
  • قتل فجیع کارگر قهوه خانه در شهرری
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ خودروی حامل تریاک توقیف شد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان کشف شد
  • کشف ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان
  • دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی
  • ۴۵ فقره سرقت در پرونده سارق خودرو و محتویات خودرو
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه