Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان غربی استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه تلاشهای خوبی برای خدمات رسانی به مناطق زلزله زده از سوی دستگاه های اجرایی انجام گرفته است، گفت: مرحله اول امداد رسانی به زلزله زدگان تمام شده و وارد مرحله آوار برواری و بازسازی اماکن خسارت دیده شده ایم.

محمدمهدی شهریاری امروز ۸ اسفندماه در جلسه مدیریت بحران به منظور رسیدگی به مناطق زلزله زده که در محل فرمانداری خوی برگزارشد، گفت: برخی بداخلاقی هایی که در فضای مجازی در خصوص بی توجهی مسئولین به مناطق زلزله زده توسط افرادی که عادت به سیاه نمایی دارند نباید مانع تلاشهای جهادی دستگاه های خدمات رسان شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه موظف هستیم تا آخرین مرحله بازسازی و امدادرسانی با تلاش جهادی در کنار مردم باشیم،تاکیدکرد: بازسازی مدارس تخریبی باید در اولویت باشد.

شهریاری از بنیاد مسکن و راهداری خواست تا نسبت به تامین ماشین آلات لازم جهت آواربرداری در سریعترین زمان ممکن اقدام نمایند.

استاندار آذربایجان غربی افزود: مسئولین در خصوص تامین دام افرادی که دام هایشان را در زلزله از دست داده اند از طریق اموال تملیکی و ستاد فرمان اجرایی حضرت امام(ره) بصورت رایگان اهتمام نمایند.

وی بر توزیع بیشتر لوازم بهداشتی در مناطق زلزله زده، ضد عفونی کردن منازل روستایی جهت پیشگیری از بیماری های مسری، مستند سازی اقدامات،تامین مکان لازم برای نگهداری دام های زنده،توزیع گسترده غذای گرم در بین زلزله زدگان و پرداخت کمک های معیشتی و بلاعوض تاکید نمود.

به گزارش ایسنا،شهریاری با اشاره به اینکه تمام امکان روستایی در ۲۰ کیلومتر مرز از محل فروش سوخت بیمه شده اند افزود: با پیگیری های انجام گرفته مقرر شده تا پیش از پایان سال خسارت منازل آسیب دیده پرداخت شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی زلزله قطور خسارت زلزله آوار برداری مناطق زلزله زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۳۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آماده باش کامل در یک شهر ؛ مدارس هم تعطیل شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، در این اطلاعیه از شهروندان خواسته شده در روز چهارشنبه و پنجشنبه از مسافرت به مناطق کوهستانی و قرار گرفتن در مسیر رودخانه‌ها خودداری کنند.

همچنین علی ضیاءالدینی شهردار زرند در حاشیه بازدید از معابر و بندهای خاکی سطح شهر با اعلام اینکه نیروهای شهرداری در وضعیت آماده‌باش کامل قرار دارند، گفت: با توجه به پیش‌بینی تداوم بارش توسط سازمان هواشناسی، آماده‌‍‌باش عوامل خدمات شهری و شهرداری‌ها تمامی مناطق ادامه خواهد داشت.

وی با اعلام اینکه آمادگی و اقدامات لازم برای پیشگیری و کنترل هرگونه بحران و عارضه احتمالی در خصوص سیلاب، آبگرفتگی و آب ماندگی در سطح شهر و محلات در حال انجام است، افزود: تمام تلاش ما در مجموعه شهرداری این است که مردم در هنگام نزول رحمت الهی دچار مشکلی نشوند و دغدغه خاطری نداشته باشند.

شهردار زرند با اشاره به انجام بیش از ۱۵۰مورد رفع آبگرفتگی در سطح شهر توسط نیروهای شهرداری، بیان کرد: شهروندان در صورت هر گونه مشکلی می‌توانند با شماره ۳۳۴۲۲۷۷۵ شهرداری تماس بگیرند.

کد خبر 846810 برچسب‌ها خبر مهم طوفان باران استان‌ کرمان مدرسه و مدارس تعطیلی مدارس

دیگر خبرها

  • بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی
  • ساخت ۵۰ مدارس تخریب شده در زلزله‌های خوی
  • توجه ویژه دولت سیزدهم به بخش مسکن و راه آذربایجان‌غربی
  • مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند
  • بررسی واگذاری بناهای تاریخی مناطق روستایی به دهیاری‌ها/اختصاص تسهیلات کم بهره جهت بازسازی بناها
  • بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حل مشکلات مردمی، پیشتاز باشد
  • اعتبار توسعه راه‌های جنوب استان بوشهر تامین شد
  • اعلام آماده باش کامل در یک شهر ؛ مدارس هم تعطیل شد
  • مدارس سمپاد در مناطق عشایری راه‌اندازی می‌شود
  • بازسازی اورژانس‌ها در اولویت قرار گرفت