Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارسلان زارع روز پنجشنبه در جریان بازدید از انبار محموله بهداشتی ارسال شده از سوی وزارت بهداشت به گیلان به منظور مقابله با گسترش ویروس کرونا؛  به جامعه پزشکی استان برای رفع نگرانی آنان در خصوص ملزومات بهداشتی اطمینان داد.

وی از مساعدت های رئیس سازمان برنامه و بودجه قدردانی و خاطرنشان کرد: طبق وعده معاون رئیس جمهوری؛ این اعتبار به دانشگاه علوم پزشکی استان برای صیانت از سلامت هموطنان داده شده و سازمان برنامه و بودجه در راستای سیاست دولت اعلام کرده که نسبت به تامین اعتبار لازم و پیشگیری از بیماری اهتمام دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: این اقلام حسب درخواست دانشگاه علوم پزشکی گیلان و پیگیری های استاندار به استان وارد شده و شامل تخت بیمارستانی، انواع ماسک، دستکش، مواد ضدعفونی کننده و لباس بوده که برای تامین نیازهای کادر درمانی و پرستاران درنظر گرفته شده است.

به گفته زارع؛ ارسال محموله بهداشتی از سوی وزارت بهداشت به استان گیلان برای مقابله با گسترش ویروس کرونا به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

زارع ادامه داد: هر بیماری، دوره‌ای دارد که روند آن شامل : آغاز، اوج، کنترل، سیر نزولی و خاتمه است و به طور یقین، تلاش دست اندرکاران عرصه سلامت و درمان اعم از دولتی و بخش خصوصی همراه با مشارکت مردم نتیجه بخش خواهد بود.

برچسب‌ها ویروس کرونا استانداری گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا استانداری گیلان ویروس کرونا استانداری گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۳۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح دفتر همکاری‌های وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان و دانشگاه علوم پزشکی شیراز

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در دومین روز سفر به جمهوری تاجیکستان، با وزیر تندرستی این کشور پیرامون توسعه همکاری‌های مشترک با راه‌اندازی دفتر همکاری‌های علمی دانشگاهی، دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست که در وزارت تندرستی تاجیکستان و با همراهی سفیر ایران در جمهوری تاجیکستان برگزار شد، پیرامون راه‌های توسعه همکاری‌های دو جانبه همفکری شد.

در ادامه این ملاقات، دفتر اختصاصی همکاری‌های علمی دانشگاهی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان، در ساختمان وزارت تندرستی افتتاح شد.

معاون بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این خصوص اظهار کرد: افتتاح این دفتر که نشان دهنده اعتماد طرف تاجیک به توانمندی‌های دانشگاه علوم پزشکی شیراز است، روابط دو جانبه را با شتاب بیشتری توسعه می‌دهد.

سید حسن سراج افزود: با توجه به روابط گسترده علمی و آموزشی دانشگاه با جمهوری تاجیکستان، پیشنهاد تاسیس این دفتر همکاری از طرف دانشگاه علوم پزشکی شیراز به طرف تاجیک ارائه شد که مورد استقبال قرار گرفت.

او، راه‌اندازی این دفتر را فرصتی برای برنامه‌ریزی، هماهنگی و پیگیری موضوعات مورد علاقه دو طرف دانست.

در پایان برنامه‌های روز دوم سفر، وزیر تندرستی جمهوری تاجیکستان، نشان ملی تاجیکستان را به مهرداد شریفی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعطا کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • افتتاح دفتر همکاری‌های وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان و دانشگاه علوم پزشکی شیراز
  • همایش پیاده‌روی خانوادگی فردا در یاسوج برگزارمی شود
  • نمایشگاه سلامت در هرمزگان برگزار می‌شود
  • بیش از سه هزار و ۵۰۰ دوز واکسن سرخک در خراسان رضوی تزریق شد
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • ثبت بیش از ۲۰ هزار حیوان گزیدگی در خراسان رضوی
  • رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال
  • واکسیناسیون فلج اطفال در مناطق عشایری کرمانشاه
  • قم کمبود پزشک متخصص و عمومی دارد
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند