Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@23:10:11 GMT

پایانه‌های مسافربری و باری اصفهان ضدعفونی شد

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۶۳۸۸۲

پایانه‌های مسافربری و باری اصفهان ضدعفونی شد

مھدی خضری روز پنجشنبه در بازدید از نحوه ضدعفونی کردن پایانه مسافربری کاوه و در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه اصفھان مقام اول حمل بار در کشور و مقام سوم را در جابه جایی مسافر در کارنامه دارد، اظهارداشت: روزانه جمعیت زیادی از مردم و رانندگان در پایانه‌ھای مسافربری و پایانه‌ھای باری استان اصفھان حضور پیدا می‌کنند و توجه ویژه به ضدعفونی کردن این اماکن ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به فعالیت  ۲۹ پایانه مسافربری و ۶ پایانه بار در استان اشاره و تاکید کرد: عملیات ضدعفونی کردن پایانه‌ھای مسافربری و باربری استان باید تا زمان ریشه کن کردن این ویروس استمرار داشته باشد.

مدیرکل راھداری وحمل و نقل جاده ای اصفھان بر ضرورت ضدعفونی کردن مستمر پایانه‌ھای مسافربری و باری تاکید کرد و افزود: رانندگان و فعالان صنعت حمل ونقل اصفھان ھمچون دیگر اقشار جامعه برای شکست دادن این ویروس تلاش خواھند کرد.

وی با اشاره به جایگاه ویژه استان در حمل و نقل مسافر و بار در کشور گفت: عملیات ضدعفونی کردن پایانه‌ھای بار و مسافر در استان با ھمکاری و تامین مواد ضدعفونی کننده از سوی دستگاه‌ھای مسوول ادامه می یابد.

خضری با تاکید بر به کارگیری حداکثر ظرفیت‌ھای بخش خصوصی و دولتی در این راستا تصریح کرد: بخشنامه‌ھا و دستورالعمل‌ھای بھداشتی ارسالی از سوی دانشگاه علوم پزشکی به تمام تشکل‌ھای صنفی حمل و نقل بار و مسافر و مجتمع‌ھای خدماتی رفاھی ابلاغ و برانجام آن نظارت خواھد شد.

استان اصفهان از نظر تعداد شرکت حمل و نقل بار، پایانه حمل بار و مسافر و آموزش کاربران حمل و نقل، رتبه اول کشور را دارد.
بیش از ۴۱ هزار دستگاه خودرو با ۴۸ هزار راننده در ناوگان حمل و نقل بار استان فعالیت می کنند که نزدیک به ۱۰ درصد از ناوگان حمل بار کشور را شامل می شوند.
۴۵۹ شرکت حمل و نقل بار، ۶ پایانه حمل بار، ۲۶ پایانه حمل مسافر، هشت مرکز مکانیزه معاینه فنی و ۴۷ مجتمع بین راهی در سطح استان اصفهان وجود دارد.
استان اصفهان دارای ۱۱ هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه است که به دلیل موقعیت خاص آن در مرکز و به عنوان چهار راه ترانزیت بار و مسافر کشور، رتبه اول حمل بار و رتبه سوم حمل مسافر را داراست.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ویروس کرونا اصفهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ویروس کرونا اصفهان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ویروس کرونا اصفهان ضدعفونی کردن حمل و نقل بار بار و مسافر پایانه ھای حمل بار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۳۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنترل ۱۸۰۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی در سیستان و بلوچستان

تین نیوز

 معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از کنترل و نظارت بر یک هزار و ۸۹۵ دستگاه ناوگان حمل و نقل باری و مسافری این استان در قالب ۱۷۲ مانور، طی سال  ۱۴۰۲ خبر داد. 

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، تیمور باقری اظهار کرد: در ۱۲ ماهه سال ۱۴۰۲ ،تعداد یک هزار و ۸۹۵ دستگاه ناوگان حمل و نقل باری و مسافری طی ۱۷۲ مانور توسط این اداره کل مورد کنترل و نظارت قرار گرفتند. 

باقری افزود: از این تعداد، یک هزار و ۱۳ دستگاه کامیون، ۷۳۱ دستگاه اتوبوس و ۱۵۱ دستگاه سواری بوده است. 

وی تصریح کرد: به منظور بازدارندگی، شناسایی و اعمال قانون بر تخلفات رانندگی و همچنین ارتقای ایمنی تردد و کاهش تصادفات و فوتی های جاده ای، طرح کنترل و نظارت بر تردد ناوگان باری و مسافری توسط این اداره کل با همکاری  پلیس راه استان به صورت مستمر در حال اجرا است.

باقری با بیان اینکه در بحث کنترل های میدانی ناوگان مسافری، رعایت موارد ایمنی از جمله وجود تجهیزات ایمنی، جعبه کمک های اولیه، کپسول آتش نشانی، اسناد و مدارک حمل و نقلی و صورت وضعیت در دستورکار قرار دارد ادامه داد:در بخش ناوگان باری هم اقداماتی از قبیل کنترل اسناد حمل(بارنامه)، بررسی فرار بار، کنترل تجهیزات ایمنی، کنترل مندرجات بارنامه، کنترل مدارک هویتی راننده و ناوگان، کنترل کالاهای بدون بارنامه و کنترل تناژ بار و کرایه حمل انجام می شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد:نتایج حاصل از گشت و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی در استان جمع بندی و با شناسایی تخلفات موارد به کمیسیون ماده ۱۱ ،۱۲و۱۴ استانی ارجاع داده می شود تا پس از بررسی مطابق دستورالعمل ها رای لازم صادر شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • افزایش بیش از ۱۲ درصدی تردد مسافر از پایانه های مرزی آذربایجان غربی در فروردین ماه 
  • تاکسیران امانت‌دار مشهدی ۳ میلیارد ارز را به صاحبش برگرداند
  • افزایش بیش از ۱۲ درصدی تردد مسافر از پایانه‌های مرزی آذربایجان‌غربی
  • کنترل ۱۸۰۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی در سیستان و بلوچستان
  • کریستیانو رونالدو باری دیگر آمادگی بدنی اش را به رخ کشید / تمرینات بدنسازی CR7
  • تردد ۶ هزار کامیون خارجی از  مرز نوردوز
  • آب چاه بخوریم یا آب معدنی؟ / ضدعفونی آب لوله کشی با اشعه ماورای بنفش
  • افزایش ۱۲ درصدی جابجایی مسافر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • معرفی پایانه های اتوبوسرانی تهران
  • بیش از ۷۳۶ هزار مسافر از پایانه مرزی سرو تردد کرده اند