Web Analytics Made Easy - Statcounter

استفاده از ابزارهای غیرحضوری از جمله یادداشت الکترونیکی(تیکت) و صندوق پیامکی بجای مراجعات حضوری عاملی در پیشگیری از انتشار و ابتلا به ویروس کرونا است.

به گزارش خبرگزاری شبستان: اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو  در اطلاعیه ای اعلام کرد: به منظور پیشگیری از انتشار و ابتلا به بیماری های شایع واگیر از جمله ویروس کرونا، از مراجعان شرکت های تولیدکننده، واردکننده و توزیع کنندگان تجهیزات و ملزومات پزشکی درخواست می شود که درخواست های پیگیری خود را از طریق ابزارهای الکترونیکی موجود از جمله، سامانه یادداشت الکترونیکی(تیکت) و صندوق ارتباط پیامکی ارسال کنند و حتی الامکان از مراجعه حضوری به اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشاپیش از حسن همکاری همگان متشکریم.

لازم به ذکر است، با اعمال سیاست های فناورانه در سال های گذشته، هم اکنون تمامی درخواست های مجوز ثبت، تولید، صادرات، واردات و توزیع تجهیزات و ملزومات پزشکی به صورت الکترونیکی قابل انجام و همچنین، قابلیت رفع اشکال و پیگیری الکترونیکی آنها نیز در دسترس متقاضیان است.

پایان پیام/55

منبع: شبستان

کلیدواژه: پیشگیری از شیوع ویروس کرونا بیماری کرونا ویروس کرونا تجهیزات و ملزومات پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۴۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانداری ویژه شهرستان‌های یزد و میبد در حال پیگیری است

سعید رستگاری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه از ابتدای دولت سیزدهم با پیگیری سه نماینده، پرونده ارتقا سه شهرستان از استانداری یزد به دفتر تقسیمات کشوری وزارت کشور ارسال شده است، گفت: یکشنبه گذشته، اولین درخواست موافقت و مجوز فرمانداری ویژه شهرستان اردکان توسط هیت وزیران صادر شد و درخواست مربوط به دو شهرستان دیگر هم در حال پیگیری است.

وی با بیان اینکه تصویب فرمانداری ویژه شهرستان اردکان با پیگیری مجدانه نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی، استاندار یزد و وزیر کشور و نظر مساعد هیئت دولت به نتیجه رسید، اضافه کرد: امیدواریم پرونده شهرستان‌های یزد و میبد که در حال پیگیری است نیز زودتر به نتیجه رسیده و به مردم اعلام شود.

کد خبر 6094158

دیگر خبرها

  • آمادگی برق تبریز برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • برگزاری جلسه آموزشی پیشگیری از تب کریمه کنگو در بابل
  • دستاورد تازه پزشکی؛ تشخیص آرتروز ۸ سال قبل از ابتلا به این بیماری
  • فرمانداری ویژه شهرستان‌های یزد و میبد در حال پیگیری است
  • دستگیری سارق تجهیزات انتقال برق در خاش
  • شیوه‌نامه خدمات غیرحضوری دفاتر اسناد رسمی تصویب شد
  • اعطای امتیاز ویژه به شرکت‌های برتر حاضر در «ایران هلث»
  • پیگیری وضعیت اقلام و تجهیزات منوریل در گمرکات کشور
  • برگزاری دوازدهمین کنگره کشوری سوختگی
  • پاسخگویی به پرسش‎های مشترکین در سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات