Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا با انتشار اطلاعیه‌ای به طور رسمی خبر از لغو بازی‌های باشگاه‌های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا در هفته سوم این رقابت‌ها داد.

همانطور که روز گذشته خبرگزاری مهر، با انتشار این موضوع خبر از لغو بازی‌های هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا و همچنین دیدار النصر عربستان و سپاهان در هفته چهارم داده بود، AFC به طور رسمی آن را تأیید کرد تا باشگاه‌های ایرانی به دلیل شیوع ویروس کرونا با حریفان آسیایی خود فعلاً بازی نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در این اطلاعیه اشاره‌ای به تاریخ جدید مربوط به بازی‌های هفته سوم نشده است.

پیش از این قرار بود تیم فوتبال پرسپولیس تهران دوشنبه ۱۲ اسفند با التعاون عربستان در ورزشگاه شارجه امارات بازی کند همچنین استقلال تهران نیز در همین تاریخ میهمان الوحده امارات بود که لغو شد تا سرخابی ها منتظر اعلام تاریخ جدید برای این بازی ها باشند.

شایان ذکر است دیدار سه شنبه ۱۳ اسفند شهر خودرو - شباب الاهلی امارات و سپاهان - النصر عربستان نیز به تعویق افتاد.

نکته جالب توجه تعلیق زمان برگزاری بازی برگشت النصر عربستان و سپاهان ایران در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا است که قرار بود ۶ آوریل سال جاری میلادی برگزار شود.

کد خبر 4864696 مهدی مرتضویان

منبع: مهر

کلیدواژه: لیگ قهرمانی فوتبال آسیا کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران ویروس کرونا لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم فوتبال سپاهان اصفهان کشتی آزاد کشتی فرنگی لیگ برتر والیبال قهرمانی آسیا والیبال لیگ قهرمانی فوتبال آسیا لیگ برتر فوتسال وزارت ورزش و جوانان لیگ قهرمانان هفته سوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۴۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوران ایرانی دیدار فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا را سوت زدند

  به کزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، دیدار پایانی رقابت‌های فوتبال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا جمعه ۱۴ اردیبهشت بین تیم‌های ژاپن و ازبکستان برگزار شد، در این بازی موعود بنیادی فر؛ داور بین المللی فوتبال کشورمان به همراه سعید قاسمی و علیرضا ایلدروم به عنوان کمک‌های وی قضاوت این بازی را برعهده داشتند.   قضاوت بدون نقص بنیادی فر و کمک‌های ایرانی‌اش باعث شد تا کمترین چالش برای آنها در جریان این دیدار حساس شکل بگیرد.   امید‌های ژاپن با برتری یک به صفر مقابل ازبکستان توانستند به مقام قهرمانی این دوره از رقابت‌ها برسند.

دیگر خبرها

  • نظارت فینال لیگ قهرمانان آسیا برعهده بانوی ایرانی
  • عکس| واکنش جورجینا به شاهکار رونالدو
  • واکنش رونالدو پس از ثبت رکورد جدید
  • خلاصه بازی النصر و الوحده + فیلم
  • پیروزی ۶ گُله النصر با هت‌تریک رونالدو
  • داوری بی‌نقص یک ایرانی در بازی ژاپن و ازبکستان
  • اولین فینالیست ایرانی در آسیا بعد از فغانی!
  • ساعت پخش زنده بازی النصر و الوحده‌ + پخش آنلاین
  • گردوخاک الهلال در عربستان؛ اختلاف امتیاز با النصر زیاد شد
  • داوران ایرانی دیدار فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا را سوت زدند