Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@11:29:13 GMT

تردد روان در کلیه جاده های خراسان شمالی برقرار است

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۶۴۳۵۷

تردد روان در کلیه جاده های خراسان شمالی برقرار است

به گزارش مهر، بارش سنگین برف که از ظهر روز گذشته در استان آغاز و تا انتهای شب ادامه داشت، شب سختی را برای مسافرین و نیروهای امدادی استان رقم زد.

امین بهزادنیا رئیس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راه‌داری و حمل و نقل جاده‌ای استان صبح امروز و در گفتگو با مهر از برقراری شرایط عادی در کلیه محورهای استان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهزادنیا بارش برف و کولاک شدید روز گذشته را عامل کندی ترددها و مسدود شدن چند ساعته گردنه اسدلی در محور بجنورد- اسفراین عنوان کرد و از تلاش‌های راه‌داران در بازگشایی جاده‌ها و تسهیل در عبور و مرور خبر داد.

رئیس اداره مدیریت راه‌های استان در انتها از برقراری تردد روان در کلیه جاده‌های استان گفت.

محسن نجات مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان نیز در گفتگو با مهر از امداد رسانی گسترده نیروهای این سازمان در شب گذشته گفت.

محسن نجات، امداد رسانی به هزار و ۶۰۷ نفر در محورهای مختلف استان با ۱۳ تیم عملیاتی زبده را از فعالیت‌های مهم شب گذشته عنوان کرد و در ادامه اظهار کرد: علاوه بر آن اسکان اضطراری ۳۵ نفر در مساجد و پایگاه‌های امدادی این جمعیت گوشه‌ای از فعالیت‌های امدادگران این سازمان بود.

در همین حال تصادف صبح امروز دو اتوبوس در جاده بجنورد- آشخانه منجر به کشته شدن راننده یکی از اتوبوس‌ها به دلیل شدت جراحات وارده و زخمی شدن ۷ نفر دیگر شد، حادثه تلخی که به گفته فرمانده انتظامی استان علت حادثه در دست بررسی است.

کد خبر 4864512

منبع: مهر

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر خراسان شمالی نیروی انتظامی خراسان شمالی انتخابات 98 ویروس کرونا انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی ایلام بوشهر تعطیلی مدارس سیلاب شهرکرد گرگان قزوین بارش برف بارش باران شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۴۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی استان البرز

ایسنا/البرز مدیر کل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز گفت: از  یکم تا سی و یکم فرودین ماه سال ۱۴۰۳ بیش از ۱۹  میلیون خودرو از جاده‌های استان البرز عبور کردند.

به گزارش ایسنا، علی زندی‌فر روز پنجشنبه ششم اردیبهشت اظهار کرد: براساس آخرین اطلاعات دریافتی ۵۵ دستگاه‌ ترددشمار فعال در محورهای مواصلاتی البرز طی فروردین ماه امسال ۱۹ میلیون ۲۰۲ هزارو ۹۲۲ خودرو از جاده های استان البرز تردد کردند که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۱.۹ درصد افزایش نشان می‌دهد.

وی گفت:در این  بازه زمانی ۹ میلیون و ۹۱۲ هزار و۳۰۶ خودرو  با ۲۶.۹ درصد افزایش نسبت به سال گذشته وارد استان البرز شده و ۹ میلیون و ۲۹۰  هزار و ۶۱۶  خودرو با ۱۷  درصد افزایش از استان البرز خارج شده اند.

این مسئول با بیان اینکه در این بازه زمانی حدود ۴.۸ درصد تردد در محورهای مواصلاتی البرز مربوط به خودروهای سنگین بوده است، گفت: سرعت متوسط وسایل نقلیه نیز ۷۴ کیلومتر در ساعت و پرترددترین محور استان آزادراه تهران – کرج (محدوده شهرک خاتم) با تردد ساعتی ۶۱۵۳  خودرو بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز یادآور شد: در طی این ۹۸۰ هزار و ۳۹۹ خودرو با پلاک استان البرز در سایر استان‌های کشور مشاهده شده که بیشترین مقصد سفر به استان های تهران، قزوین، گیلان، قم و مازندران بوده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وضعیت جاده‌ها/ تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه
  • آسفالت ریزی ۵ کیلومتر از آزادراه زنجان قزوین به اتمام رسید
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی استان البرز
  • آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار
  • وضعیت جاده‌های استان یزد / خسارت ۶۰۰۰ میلیارد تومانی سیل سال گذشته
  • تردد روان در جاده‌های فارس
  • آغاز عملیات تعریض جاده کوشکک در گتوند
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی
  • تعریض جاده کوشکک در گتوند
  • تردد در محور هراز برقرار است