Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اصفهان مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان اصفهان ضمن بازدید از نحوه ضدعفونی کردن پایانه های مسافربری استان اصفهان بر استمرار این عملیات تا زمان ریشه کن کردن این ویروس تاکید کرد.

مهدی خضری در بازدید از نحوه ضدعفونی کردن پایانه مسافربری کاوه و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: استان اصفهان با دارا بودن ۶ پایانه حمل ونقل بار و ۲۹ پایانه حمل ونقل مسافر جایگاه ویژه ای در سطح کشور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اصفهان مقام اول حمل بار در کشور و مقام سوم را در جابه جایی مسافر دارد، تاکید کرد: روزانه جمعیت زیادی از مردم و رانندگان در پایانه های مسافربری و پایانه های باری استان اصفهان حضور می یابند، بنابراین ضدعفونی کردن این اماکن ضروری است.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان با تاکید بر به کارگیری حداکثر ظرفیت های بخش خصوصی و دولتی در این راستا گفت: با همکاری و تامین مواد ضدعفونی کننده از سوی دستگاه های ذی ربط عملیات ضدعفونی کردن پایانه های بار و مسافردر استان اصفهان ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایسنا، مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان گفت: بخشنامه ها و دستورالعمل های بهداشتی ارسال شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی به تمام تشکل های صنفی حمل ونقل بار و مسافر و مجتمع های خدماتی رفاهی ابلاغ و بر انجام آن نظارت خواهد شد.

خضری گفت: رانندگان و فعالان صنعت حمل ونقل استان اصفهان همچون دیگر اقشار جامعه برای شکست دادن این ویروس تلاش خواهند کرد.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی معاونت حمل و نقل شهرداری تهران پايانه ضدعفونی کردن استان اصفهان حمل ونقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۴۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی کارکنان هندی کشتی توقیف شده توسط ایران

به گزارش صدای ایران به نقل از ایسنا، سخنگوی وزارت خارجه هند اعلام کرد که تمامی خدمه این کشتی با انجام تعهدات توافق شده آزاد خواهند گشت.

ایرج الهی، سفیر ایران در هند از سوی دیگر تاکید داشته که خدمه هندی کشتی توقیف شده بازداشت نبوده و می‌توانند به هند بازگردند.

وزارت خارجه هند همچنین تاکید داشت از طریق نمایندگی این کشور در تهران با خدمه هندی کشتی توقیف شده در ارتباط بوده و درحال تضمین سلامتی آنها هستند.

نیروی دریایی سپاه پاسداران در تاریخ ۲۵ فروردین ماه، یک کشتی باری مرتبط با رژیم صهیونیستی را در منطقه خلیج فارس توقیف کرد.

این کشتی باری که «ام‌اس‌سی‌آریز» (MSC Aries) نام دارد با پرچم پرتغال فعالیت می‌کرد و مرتبط با شرکت «زودیاک مریتایم» مستقر در لندن بوده که مالک آن یک میلیاردر اسراییلی به نام «ایال اُفر» است.

دیگر خبرها

  • ضرورت لایروبی مستمر حوضچه نیروگاه نکا
  • آزادی کارکنان هندی کشتی توقیف شده توسط ایران
  • ضرورت توجه به سرمایه اجتماعی در تعامل مجلس و دولت/ وفاق و همدلی در اصفهان رو به ارتقا است
  • اجرای ۱۲ عنوان برنامه ویژه هفته فرهنگی اصفهان در پایانه‌های مسافربری
  • استقبال از «مدل مشارکت» در حوزه حمل‌ونقل/ هفته آینده ۲ قرارداد همکاری مشارکت امضا می‌شود
  • ضرورت ارتقای ایمنی راه‌ها فرهنگ سازی و قانون مداری است
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان/ ۱۱ نفر مصدوم شدند
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در موته اصفهان ۱۱ مصدوم داشت