Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@05:31:53 GMT

مصلی‌های جمعه استان بوشهر ضدعفونی شدند

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۶۴۶۸۲

مصلی‌های جمعه استان بوشهر ضدعفونی شدند

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت‌الاسلام نعمت‌الله رکنی،رئیس ستاد برگزاری نماز جمعه بوشهر با بیان اینکه تمهیدات لازم برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا در مصلی‌های جمعه اندیشیده شده است بیان کرد: در راستای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا فضا‌های مصلی نماز جمعه در تمامی شهر‌های استان بوشهر مانند سرویس‌های بهداشتی، فرش و ورودی‌ها ضدعفونی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با تاکید بر رعایت نمازگزاران در پیشگیری از انتشار ویروس کرونا افزود: از نمازگزاران جمعه تقاضا می‌شود برای رعایت موارد بهداشتی و پیشگیری از انتشار ویروس کرونا با خود مهر و سجاده شخصی به همراه داشته باشند.

رئیس ستاد برگزاری نماز جمعه بوشهر با تاکید بر جلوگیری از ورود بیماران تنفسی به مصلی‌های جمعه عنوان کرد:سالمندان، بیماران قلبی، تنفسی و دیگر بیماران، جمعه این هفته برای اقامه نماز جمعه به مصلی نیایند.

رکنی با بیان اینکه افراد مشکوک به بیماری کرونا به مراکز درمانی هدایت می‌شوند بیان کرد: از ورود افراد دارای علائم ویروس کرونا به مصلی جمعه جلوگیری و در این راستا زمان برگزاری مراسم نماز جمعه کوتاه می‌شود.

او  افزود:در ورودی‌های مصلی نماز جمعه این هفته به جای کیسه‌های کفش، کیسه نایلونی یکبار مصرف در اختیار نمازگزاران قرار می‌گیرد.

رئیس ستاد برگزاری نماز جمعه بوشهر بیان کرد: نماز جمعه این هفته در مرکز استان بوشهر به امامت حجت‌الاسلام حسین دشتی امام جمعه موقت بوشهر اقامه می‌شود.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا نماز جمعه انتشار ویروس کرونا نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۴۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد

به گزارش «تابناک» به نقل از ستاد اطلاع رسانی نماز جمعۀ تهران، نماز جمعۀ این هفته تهران به امامت آیت‌الله سید احمد خاتمی اقامه خواهد شد.

گفتنی است، درب‌های دانشگاه تهران جهت اقامه نماز جمعه ۷ اردیبهشت سال ۱۴۰۳، ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه صبح باز خواهند شد.

دیگر خبرها

  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی شهر ایلام
  • برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • برگزاری تجمع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاهی از اجرای «طرح نور»
  • برگزاری ۷ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • مصلی امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران شد
  • خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد
  • غرفه‌سازی برای ناشران در فضای شبستان مراحل پایانی خود را طی می‌کند
  • منادی شفاف سازی در تولیت
  • نمایشگاه کتاب نشاط اجتماعی تهران را بالاتر می‌برد/ در حال حاضر شهرآفتاب گزینه مناسبی برای نمایشگاه نیست