Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@15:34:12 GMT

کشف لوازم بهداشتی احتکار شده در لاهیجان

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۶۵۰۶۶

کشف لوازم بهداشتی احتکار شده در لاهیجان

سرهنگ قاسم جانعلی پور روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا افزود : با توجه به شرایط موجود و احتمال احتکار کالاهای بهداشتی توسط افراد سودجو، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت و پس از تحقیقات و بررسی های نامحسوس مشخص شد یک داروخانه و دو مغازه فروش لوازم بهداشتی اقدام به احتکار اقلام خود کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارداشت : ماموران پلیس آگاهی و امنیت عمومی به همراه نماینده اداره بهداشت با هماهنگی قضایی به محل های مورد نظر اعزام شدند و در بازرسی از این مکان ها یک هزار و ۱۰۰ عدد ماسک، ۲۰۰ جفت دستکش و ۶۰ بطری الکل احتکار شده کشف و ضبط کردند.

وی خاطرنشان کرد: در این رابطه ۳ متهم ۲۷، ۳۰ و ۳۲ ساله دستگیر و به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شدند و با توجه به دستور قضائی اقلام کشف شده در بین مردم توزیع گردید.

فرمانده انتظامی لاهیجان در پایان با اشاره به نیاز مردم به اقلام بهداشتی و سوء استفاده عده ای سودجو از شهروندان خواست هرگونه گران فروشی و احتکار را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

برچسب‌ها فرماندهی نیروی انتظامی گیلان لاهیجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لاهیجان لاهیجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۵۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛فرمانده انتظامی خرم آبادگفت:در اجرای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و سوداگران مرگ در دستور کار مأموران این شهرستان قرار گرفت.
سرهنگ نبی اله قاسمی افزود:مآموران انتظامی اين شهرستان پس از شناسایی با هماهنگی قضایی ۱۱ سوداگر مرگ را دستگير  کردند.
وی گفت:در بازرسی از مخفيگاه این سوداگر مرگ هشت کيلو و ۱۰۹ گرم انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی کشف ، ۲۷ معتاد متجاهر جمع آوری و تحويل مراکز ترک اعتياد شدند.

دیگر خبرها

  • کشف ۲۳۸ میلیارد کالای قاچاق در کرمان
  • سارقان ۱۰ میلیارد ریالی لوازم خودرو در تبریز دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان لوازم داخل خودرو در تبریز
  • جمع آوری ۱۰ هزار تن اقلام بهداشتی و درمانی برای مردم غزه
  • فیلم/ حجاج این اقلام را به فرودگاه نبرند
  • پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی پروژه بهسازی پسماند تموشل
  • پشت پرده خرید زمین در شهرک‌های صنعتی؛ به نیت احتکار زمین می‌خرند!
  • پلیس در خط مقدم مبارزه با بدحجابی
  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام