Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اجتماعی استان از کشف محموله لباسشویی قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال در ایستگاه بازرسی شهید "مدنی" خبر داد. ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۹ استانها یزد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، در بسته خبری پیش رو، بخشی از اخبار گوشه و کنار استان یزد گردآوری و در اختیار خوانندگان و مخاطبان خبرگزاری تسنیم قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ "محمدرضا مزیدی" اظهار داشت: ماموران ایست و بازرسی شهید "مدنی" حین انجام وظیفه به یک دستگاه کامیون مشکوک شدند و پس از توقیف و بازرسی از خودرو 34 دستگاه ماشین لباسشویی قاچاق که فاقد هرگونه مدارک گمرکی و بارنامه و فاکتور بود، کشف شدکه طبق نظر کارشناسان ارزش ریالی این محموله قاچاق 2 میلیارد و 400 میلیون ریال برآورد شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: در بررسی های به عمل آمده مشخص شد، راننده خودرو قصد انتقال اموال مکشوفه از استان های جنوبی به تهران را داشت که متوقف شد.

معاون اجتماعی استان با بیان اینکه خودروی حامل بار قاچاق توقیف و به پارکینگ منتقل شد، از دستگیری راننده و تحویل وی به دستگاه قضائی برای صدور حکم مناسب خبر داد.

اجرای طرح تشدید نظارت بر داروخانه‌های مهریز

فرماندار مهریز از تشکیل گشت‌های ویژه برای نظارت بر داروخانه‌ها در سطح شهرستان خبر داد.

رضا زارع زاده اظهار داشت: به‌منظور مقابله با گران فروشی و احتکار کالاهای بهداشتی به‌ویژه مواد ضدعفونی کننده و ماسک گشت‌های ویژه برای نظارت بر داروخانه‌ها تشکیل شده است.

وی با بیان این که این گشت‌ها از روز گذشته با حضور سرزده در داروخانه‌ها یا فروشگاه‌های لوازم بهداشتی با هر گونه گران‌فروشی و احتکار در این زمینه برخورد می‌کنند.

فرماندار مهریز افزود: همه باید با توجه به شرایط موجود در جامعه و اضطراب و ترس شهروندان از این ویروس با نظارت و پیگیری درست و در دسترس قرار دادن ماسک و مواد ضدعفونی کننده و سایر ملزومات و اطلاع‌رسانی مکان‌ها به تعزیرات، زمینه نظارت بهتر و ایجاد آرامش در سطح شهر را فراهم کنند.

کارکنان شرکت مدیریت تولید برق یزد با اهدای خون به کمک بیماران شتافتند

در آستانه شهادت حضرت امام هادی (ع) معاونین و کارکنان شرکت مدیریت تولید برق یزد خون اهدا کردند.

تیم سیار خونگیری این اداره کل روز چهارشنبه هفتم اسفند در نیروگاه مدیریت تولید برق مستقر شد و کارکنان نیروگاه با اهدای خون  در نجات جان بیماران و کمک به هم نوع قدم برداشتند.

اکثر کارکنان نیروگاه مدیریت تولید برق یزد از اهداکنندگان مستمر به شمار می روند و حداقل دو بار در سال خون اهدا می‌کنند.

از گوشه و کنار یزد | ممنوعیت توزیع نذورات غذایی در امامزادگان و بقاع متبرکه یزداز گوشه و کنار یزد| شناسایی گونه‌ای جدید از کفشدوزک در یزد + تصویر

پیام تبریک رئیس کل دادگستری استان یزد به مناسبت روز وکیل مدافع

رئیس کل دادگستری استان یزد، در پایمی فرارسیدن روز وکیل را به تمام فعالان این عرصه تبریک گفت.

در بخش هایی از این پیام آمده است: در تقویم ایران اسلامی، هفتمین روز از دوازدهمین ماه هر سال به مناسبت تصویب لایحه استقلال کانون وکلا به روز وکیل مدافع مزین شده است که امسال شصت و هفتمین سالروز آن محسوب می‌شود.

فرا رسیدن این روز فرخنده را به همه جامعه فرهیخته کانون وکلا دادگستری استان یزد و همه وکلای مرکز قوه قضائیه در استان یزد تبریک و شادباش می‌گویم.

اجرای طرح دادرس در مدارس شهرستان ابرکوه

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ابرکوه از اجرای طرح دادرس در مدارس این شهرستان خبر داد.

خلیل اکرمی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ابرکوه از اجرای طرح دادرس در مدارس این شهرستان خبر داد و گفت: با هدف توانمندسازی دانش اموزان در مقابل حوادث و بلایا وهمچنین توان امدادرسانی به افراد خانواده و جامعه به دانش اموزان اموزشهای امدادی در قالب طرح دادرس اموزشهای امدادی داده میشود.

از مهندسین انتقال خون یزد تقدیر شد

به مناسبت پنجم اسفند سالروز بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی که به نام روز مهندس نامگذاری شده ، از مهندسین این اداره کل تقدیر شد.

مدیرکل انتقال خون استان به همین مناسبت ضمن بازدید از بخش فناوری اطلاعات، با کارکنان این بخش دیدار کرد و این روز را به آنها تبریک گفت.

توفان با سرعت 90 کیلومتر یزد را در نوردید

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی یزد وزش شدید باد همراه با گرد و خاک را پدیده غالب جوی امروز در این استان خواند و سرعت آن را در برخی نقاط استان تا 90 کیلومتر بر ساعت ذکر کرد.

سیدعباس میرحسینی پدیده جوی غالب استان یزد از شب گذشته را وزش باد شدید در برخی مناطق اعلام کرد و گفت: امروز چهارشنبه تا اوایل امشب وزش باد شدید و گرد و خاک و در مناطق مستعد استان نیز به‌صورت توفان داریم.

وی ادامه داد: بیشترین سرعت وزش باد ثبت شده‌ یک ساعت گذشته در ایستگاه‌های هواشناسی استان مربوط به عقدا با سرعت 90 کیلومتر در ساعت، مروست و نصرآباد با سرعت 72، ابرکوه 61، یزد 58، مهریز 47 و میبد 43 کیلومتر بر ساعت 43 بوده است.

درخواست رئیس سازمان مدیریت برای فعال‌تر شدن مراکز رشد بهداشتی و درمانی یزد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی یزد خواستار فعال‌تر شدن مرکز رشد و شتاب دهنده در حوزه بهداشتی و درمانی این استان شد.

سید مجتبی حسینی پور در چهارمین جلسه کارگروه تخصصی آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری با اشاره به ابتکار یکی از شرکت‌های دانش بنیان در استان در حوزه طراحی و ساخت تجهیزات ضدعفونی کننده محیط با توجه به شیوع بیماری کرونا ویروس افزود: استفاده متقابل از ظرفیت‌های دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی و پارک علم و فناوری زمینه تحقق کارهای بزرگ در حوزه بهداشت و درمان استان خواهد شد.

وی همچنین استقرار نسل جدید پارک علم و فناوری و افزایش تنوع در مجموعه اکوسیستم نوآوری را گامی مهم در جلوگیری از مهاجرت نخبگان استان برشمرد.

اعزام کاروان سلامت هلال احمر به روستاهای کم برخوردار شهرستان بهاباد

رئیس جمعیت شهرستان بهاباد از اعزام کاروان سلامت هلال احمر به روستاهای کم برخوردار این شهرستان و ویزیت رایگان اهالی این روستا خبر داد.

حسن رضاپور رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بهاباد اظهار داشت: کاروان سلامت جمعیت هلال احمر شهرستان بهاباد به@منظور ویزیت رایگان در راستای خدمات‌رسانی به مردم مناطق محروم این شهرستان اعزام شدند.

واگذاری امور مدرسه به دانش‌آموزان در راستای تحقق بیانیه گام دوم

فرماندار مهریز گفت: دانش‌آموز محوری و واگذاری امور مختلف مدارس به دانش‌آموزان در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب باید مبنای برنامه‌ مدیران واحدهای آموزشی شهرستان قرار گیرد.

رضا زارع‌زاده مهریزی در آیین تجلیل از مدیران و معاونان پرورشی مدارس فعال شهرستان در جریان برپایی نمایشگاه مدرسه انقلاب در محل فرمانداری مهریز، افزود: باید برای اجرای بیانیه گام دوم انقلاب و جوان‌گرایی بیش از گذشته اقدام عملی در مدارس صورت گیرد.

وی ادامه داد: هرجا برای نیروها و توان جوانان ارزش قائل شدیم، نتایج خوبی به همراه داشت و یکی از اهداف و برنامه‌های 40 ساله دوم انقلاب اسلامی، پیگیری تحقق این آرمان متعالی و مورد نیاز است.

رئیس شورای آموزش و پرورش مهریز اظهار کرد: برپایی نمایشگاه برای جریان‌سازی و اطلاع‌رسانی در مورد نظام و انقلاب و آثار آن برای جوانان از جمله کارهای مهم فرهنگی است که باید در مدارس به آن عنایت داشت.

انتهای پیام/782/ح

R41376/P1357/S6,76/CT7

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر شهرستان مدیریت تولید برق شهرستان بهاباد داروخانه ها گوشه و کنار رئیس جمعیت استان یزد طرح دادرس اجرای طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۵۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضربه ۳ هزار میلیاردی پلیس به قاچاقچیان سوخت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی پلیس هرمزگان، سردار علی اکبر جاویدان در تشریح این خبر با تأکید بر اینکه یکی از اولویت‌های مأموریتی انتظامی بحث مقابله بی امان با قاچاق می‌باشد، بیان داشت: در این راستا عوامل انتظامی استان با همکاری دریابانی و نظارت مقام قضائی در جهت جامه عمل پوشاندن به مطالبه بحق مردم و اجرای تدابیر ابلاغی، طرح ضربتی و عملیاتی مقابله با قاچاق سوخت با هدف جلو گیری از هدر رفت سرمایه ملی و مبارزه با قاچاق را در بندر کلاهی شهرستان میناب اجرا کردند.

وی افزود: در اجرای این طرح مشترک که با همکاری دیگر سازمان‌های مرتبط و با هدف ضربه به بنیان مالی قاچاقچیان سوخت انجام شد، تعداد ۱۷ فروند قایق موتوری فعال در قاچاق سوخت توقیف، ۲۶۵ عدد انواع مخازن فلزی و پلاستیکی آغشته به سوخت جمع آوری و ۷۵ کیلومتر لوله انتقال سوخت امحا و تخریب شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اشاره به کشف بالغ بر ۳ میلیون لیتر گازوئیل قاچاق و تخریب و جمع‌آوری تجهیزات انتقال سوخت در این طرح، میزان ضربه مالی به بنیان‌های مالی قاچاقچیان در این منطقه و در راستای این طرح را بیش از سه هزار میلیارد ریال عنوان کرد.

کد خبر 6087515

دیگر خبرها

  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل
  • از توقیف سیترون ۱۷ میلیاردی قاچاق تا کشف احشام قاچاق
  • کشف کالا‌های قاچاق ۵۶ میلیاردی در اردبیل
  • توقیف موتورسیکلت میلیاردی قاچاق در آستانه‌اشرفیه
  • احتکار ۳۵ میلیاردی لوازم خانگی قاچاق در اصفهان
  • محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل کشف شد
  • کشف میلیاردی ماینرهای قاچاق در نیکشهر
  • ضربه ۳ هزار میلیاردی پلیس به قاچاقچیان سوخت
  • سيگار هاي قاچاق ميلياردي در بجنورد
  • دومینوی استعفا در رژیم صهیونیستی نتانیاهو را به گوشه رینگ می‌برد