Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-27@13:40:32 GMT

ترخیص ۴ بیمار مشکوک به کرونا در اردبیل

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۶۵۴۸۱

ترخیص ۴ بیمار مشکوک به کرونا در اردبیل

صدای ایران - قدرت اخوان اکبری پیش از ظهر پنجشنبه در بازدید از بیمارستان تروما و محل بستری بیماران مشکوک به کرونا در اردبیل عنوان کرد: با توجه به بهبود حال عمومی ۴ بیمار مشکوک به کرونا در اردبیل، این بیماران با تشخیص پزشک معالج و تأیید پزشک متخصص عفونی از بیمارستان ترومای اردبیل مرخص شدند.

به گفته وی ۲ بیمار دیگر نیز که مشکوک به کرونا بودند، با توجه به بهبود وضعیت جسمانی از بخش مراقبت‌های ویژه به بخش عمومی منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل ادامه داد: در استان اردبیل تا کنون دو مورد ویروس کرونا مثبت اعلام شده و ۱۲ بیمار مشکوک نیز تحت نظر کادر درمانی قرار گرفته و بستری شدند.

اخوان اکبری تصریح کرد: بیماران کرونا و افراد مشکوک به این ویروس در اردبیل به صورت مستمر و بدون وقفه توسط کادر پزشکی مورد ویزیت و تحت کنترل و پایش قرار می‌گیرند تا روند درمان به شکل مطلوبی طی شده و بیماران سلامتی خود را بازیابند.

وی با تأکید بر لزوم توجه به اقدامات پیشگیرانه و شست وشوی مرتب دست‌ها، یادآور شد: ارائه خدمات کادر درمانی در چنین شرایطی به مانند جهاد در راه خدا بوده و قدردان تمامی تلاش‌های انجام یافته توسط کادر پزشکی هستیم.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: صدای ایران اردبیل مشکوک به کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۵۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس با دو مصدوم مهم مقابل آلومینیوم

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی بازی سختی مقابل آلومینیوم در اراک دارد و اوسمار برای این مسابقه دو کاپیتان خود را در اختیار نخواهد داشت.

امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند کماکان مصدومان اردوی پرسپولیس هستند که در آخرین تمرین پرسپولیس برای این بازی زیر نظر کادر پزشکی بودند.

عالیشاه که در هفته‌های اخیر بسیار تاثیرگذار بود مقابل صنعت نفت مصدوم شد و به این بازی نخواهد رسید. علیرضا بیرانوند نیز که در این هفته گچ دستش را باز کرده همچنان زیر نظر کادر پزشکی تمرین کرد و احتمالا باید شاهد حضور دوباره امیر رفیعی در چارچوب دروازه پرسپولیس باشیم.

دیگر خبرها

  • بیماران«ای‌ال‌اس» با امانت دادن تجهیزات به یکدیگر زنده‌اند
  • مرگ مشکوک قاضی دادگستری در مازندران | ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • اهدای عضو در کرمان، نجات بخش زندگی یک نفر در شیراز شد
  • کبد جوان ۲۲ ساله کرمانی به یک بیمار در شیراز زندگی بخشید
  • اهدای عضو در کرمان، نجات بخش زندگی یک نفر در شیراز شد/ برداشت استخوان زانوی اهدا کننده عضو برای ترمیم به ۳ بیمار
  • اهدای عضو جوان ۲۲ ساله کرمانی
  • نجات جان ۱۰ بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • پرسپولیس با دو مصدوم مهم مقابل آلومینیوم
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا