Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@21:57:37 GMT

۳۰ هزار لیتر نفت سفید قاچاق در یزد کشف شد

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۶۶۰۶۵

۳۰ هزار لیتر نفت سفید قاچاق در یزد کشف شد

به گزارش عصر پنجشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدرضا هاشمی‌فر افزود: در این ارتباط یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شد.

وی ادامه داد:  راننده قصد تخلیه محموله را در یکی از واحدهای صنعتی استان داشت.

از ابتدای سال جاری تاکنون افزون بر یک میلیون لیتر انوع سوخت قاچاق در استان کشف و تحویل شرکت پخش فراورده های نفتی منطقه یزد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یزد، نقش موثری در اتصال استان های جنوبی و شرقی ایران به مرکز کشور دارد و با توجه به موقعیت آن در مسیر کریدور شمال - جنوب، بعضاً راه های آن برای انتقال سوخت و سایر کالای قاچاق مورد سوء استفاده قرار می گیرد.

روزانه حدود ۴۰۰ هزار دستگاه انواع خودرو سبک و سنگین از جاده های استان یزد تردد می کنند.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا جاده های استان خودرو قاچاق نفت یزد انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۶۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق در مرزهای هرمزگان

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان گفت: ۳ میلیون و ۷۳۸ هزار لیتر گازوئیل قاچاق از ابتدای سال جاری در آب های این استان کشف شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، سردار بهادر اسماعیلی اظهار داشت: مرزبانان هرمزگان در نوار مرزی و پایگاه‌های دریابانی از ابتدای امسال، با اشراف کامل اطلاعاتی بر محورهای مواصلاتی و اجرای طرح های عملیاتی، 237 فروند شناور غیرمجاز و متخلف حامل گازوئیل قاچاق را شناسایی و توقیف کردند.

وی میزان کشفیات سوخت و توقیف شناورهای متخلف امسال را نسبت به زمان مشابه در سال قبل به ترتیب با افزایش 100 و 56 درصد اعلام کرد.

 فرمانده مرزبانی هرمزگان ادامه داد: در این مدت با تلاش مرزبانان پایگاه‌های دریابانی مستقر در نوار مرزی مقدار سه میلیون و 738 هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوییل کشف شد.

فرمانده مرزبانی هرمزگان در پایان گفت: مرزبانان غیور استان با اجرای طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا با تمام توان با این پدیده شوم و قاچاقچیان به صورت قاطع ، قانونی و بدون اغماض برخورد می‌کنند.

انتهای/864/

دیگر خبرها

  • ۲۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق در تاکسی
  • کشف ۲۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق از یک تاکسی
  • کشف دو محموله سوخت قاچاق در خوزستان
  • کشف بیش از ۱۲۱ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • کشف ۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق در مرزهای هرمزگان
  • ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان کشف شد
  • کشف ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در ساوه کشف شد 
  • کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در گمرگ پرویزخان
  • کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین