Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور وزیر بهداشت از تأیید مصوبات شب گذشته جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا از سوی رئیس‌جمهور خبر داد. ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۷ اجتماعی فرهنگیان و مدارس نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مشاور وزیر بهداشت گفت: رئیس جمهور مصوبات جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا را تأیید کرد. بر این اساس تمام مراکز آموزش عالی یک هفته تعطیل خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مدارس مناطقی که وزارت بهداشت اعلام کند سه روز تعطیل است. تمام تجمعات فرهنگی و برنامه‌‌های سینماها و کنسرت‌ها تا 16 اسفند لغو شد. مراسم اعتکاف نیز برگزار نمی‌شود.

معاونت مطبوعاتی: غلبه بر بحران کرونا نیازمند اجماع ملی استپلیس گذرنامه: ورود اتباع خارجی به کشور پس از تأیید سلامت/ممنوعیت مطلق ورود چینی‌ها صحت نداردتعطیلی مدارس به خاطر کرونا فقط مختص دانش‌آموزان؛ مدیران و معلمان باید به مدرسه بیایندگشایش‌های خوب در حوزه مالی/ چهار بسته تحولی به مدارس می‌رودجزئیات جلسات 22 دقیقه‌ای آموزش دبیرستانی‌ها از طریق شبکه آموزشآموزش دانش‌آموزان از طریق شبکه آموزش از روز شنبه/ آموزش صبحگاهی ویژه دبستانی‌ها

انتهای پیام/

R1014142/P/S2,22,24,1416/CT12 واژه های کاربردی مرتبط وزارت آموزش و پرورش معاونت فرهنگی وزارت ارشاد وزارت بهداشت رئیس جمهور ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت آموزش و پرورش معاونت فرهنگی وزارت ارشاد وزارت بهداشت رئیس جمهور ویروس کرونا وزارت آموزش و پرورش معاونت فرهنگی وزارت ارشاد وزارت بهداشت رئیس جمهور ویروس کرونا رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۶۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییسی دو قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس‌جمهور در اجرای اصل ۱۲۳ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، «قانون تفسیر ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی» را که در جلسه علنی ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ به تأیید شورای نگهبان رسید، برای اجرا به وزارت کشور، وزارت راه و شهرسازی، وزارت امور اقتصادی و دارایی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابلاغ کرد.

رییس جمهور همچنین «قانون ارجاع اختلاف بین شرکت مادر تخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) و شرکت کنت ترکیه به داوری» را که در جلسه علنی ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ به تأیید شورای نگهبان رسید، برای اجرا به وزارت نیرو و نهاد ریاست جمهوری (معاونت حقوقی رئیس جمهور) و وزارت امور خارجه ابلاغ کرد.

کد خبر 6093346

دیگر خبرها

  • عدالت باید در اجرای پروژه‌های عمرانی خوزستان رعایت شود
  • رئیس‌جمهور ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • رئیسی دو قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • رییسی دو قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • راهکارهای جذب بازماندگان از تحصیل بررسی شد
  • معاون اول رئیس جمهور: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش هرچه سریع‌تر اجرایی شود
  • پیگیری مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور اولویت دارد
  • ابلاغ مأموریت ویژه برای آموزش‌های تخصصی به قضات
  • جزئیات اولین آزمون دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی اعلام شد
  • وقتی ستاد مدیریت بحران خود دچار بحران می‌شود