Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-26@11:52:47 GMT

تصاویر زیبا برای پروفایل ویژه لیله الرغائب ۹۸

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۶۶۱۵۷

تصاویر زیبا برای پروفایل ویژه لیله الرغائب ۹۸

همزمان با فرارسیدن شب آرزوها (لیله الرغائب) جدیدترین تصاویر پروفایل ویژه این روز را برای شما جمع‌آوری کرده‌ایم.

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، لیله الرغائب یا همان شب آرزوها یکی از برترین شب‌های ماه رجب است که بر اساس سفارش اهل بیت(علیهما سلام) لازم است هر فردی تا حد امکان نهایت بهره را از این شب ببرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیله الرغائب به اولین پنج شنبه ماه رجب گفته می‌شود که در کتب دینی اعمال و نماز ویژه‌ای برای آن ذکر شده است. در این شب بعد از نماز مغرب ۲۰ رکعت نماز (هر دو رکعت به یک سلام) وارد است، به این طریق که در هر رکعت یک‌بار سوره «حمد» و یک‌بار سوره «توحید» خوانده شود. رسول خدا(ص) در پاداش این عمل فرموده‌اند: هر کس چنین کند، به خدا سوگند خودش، خانواده‌اش، مالش و فرزندانش محفوظ بمانند و از عذاب قبر پناه داده شود و در قیامت به سرعت از صراط بگذرد.

به همین مناسبت مجموعه‌ای از جدیدترین پیامک و اس ام اس‌های شب آرزو‌ها (لیلة الرغائب) سال ۱۳۹۸ را برای شما گردآوری کرده‌ایم تا به این وسیله آن آرزو‌های خوبتان را در این شب عزیز با دوستان و آشنایان خود در میان بگذارید.

منبع: آنا

کلیدواژه: لیله الرغائب شب آرزوها لیله الرغائب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۶۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دره خزینه، یکی از دره‌های زیبا و شگفت‌انگیز لرستان+فیلم

دره خزینه پس از فرسایش در طی سالیان دراز به وجود آمده است. رودخانه سیمره (از سرشاخه‌های سیمره) از میان این دره عبور می‌کند و سبب زیبایی هرچه تمام‌تر دره خزینه می‌شود.

برای دسترسی به دره خزینه، ابتدا به شهرستان پل‌دختر رفته و از آنجا وارد جاده اندیمشک شوید. پس از سپری کردن مسافت ۴۷ کیلومتر وارد روستای دره خزینه شوید و از آنجا نیز پس از دو کیلومتر مسیر، به محل کارگاه سدسازی کرخه ۲ برسید. با عبور از این محل و پس از طی مسیر سه کیلومتری، به بالای پل معلق می‌رسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • نبود مسافر خانه در شهر زیبای اهر در استان آذربایجان شرقی
  • دره خزینه، یکی از دره‌های زیبا و شگفت‌انگیز لرستان+فیلم
  • ۶ اردیبهشتِ زیبا؛ روز زیبای سنه نازار
  • حکیم یا بردپیت؟
  • تصاویری زیبا و خیره‌کننده از «ماه صورتی» در سراسر جهان + تصاویر
  • تصاویری زیبا از ایجاد یک دریاچه در کویر تل شیطان (فیلم)
  • گل دوم عثمان دمبله به لوریان روی حرکت تکنیکی زیبا و پاس کیلیان ام باپه (لوریان 0-3 پاری سن ژرمن)
  • تصاویری زیبا از ایجاد یک دریاچه در کویر «تل شیطان» پس از بارش فراوان باران
  • منظره زیبا و بهاری دریاچه گهر+ فیلم
  • نمایی زیبا از چال کندی دزفول (فیلم)