Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل نفت آبادان خوستار لغد مسابقات لیگ شد.

طرفداری- علی عیسی‌زاده مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان با ارسال نامه‌ای به حیدر بهاروند، رئیس سازمان لیگ فوتبال خواستار لغو مسابقات لیگ برتر به دلیل شیوع ویروس کرونا شد.

به گزارش تسنیم، در نامه مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آمده است: با توجه به شدت شیوع بیماری کرونا و در راستای حفظ سلامتی بازیکنان، مربیان و اعضای تیم‌های ورزشی فوتبال که جهت انجام یک دیدار ورزشی در مناطق پر خطر مانند فرودگاه‌ها، اتوبوس‌ها، هواپیما‌ها، هتل‌ها، رستوران‌ها و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. تردد می‌نمایند، پیشنهاد می‌گردد تا عادی شدن شرایط و کنترل این بیماری، نسبت به لغو مسابقات لیگ برتر فوتبال بررسی و اقدامات مقتضی به عمل آید.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مسابقات لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۶۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، دیدار تیم های صنعت نفت آبادان و استقلال خوزستان  شامگاه پنجشنبه در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد که در پایان تیم صنعت‌نفت با نتیجه چهار بر یک به برتری رسید.

علی یوسف در دقیقه ۱۷ از روی نقطه پنالتی و دقیقه ۲۴، فرزین معامله‌گری در دقیقه ۳۹ و فاخر تهامی در دقیقه ۷۱ برای تیم صنعت‌نفت آبادان و در دقیقه ۱۳ توسط حسین سنگرگیر مدافع صنعت‌نفت به اشتباه دروازه خود را باز کرد.

تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان با ۱۶ امتیاز در قعر جدول رده بندی لیگ برتر و استقلال خوزستان با ۲۰ امتیاز در رده چهاردهم قرار دارد.

دیگر خبرها

  • امتیاز صدرشیمی در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور به مهریز انتقال یافت
  • تناقض سازمان‌ لیگ و سردرگمی تیم‌ها/حرف قنبرزاده حرف آخر است؟
  • پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان
  • مهاباد میزبان دو رویداد مهم ورزشی کشور در ماه جاری
  • خبرخوش رئیس صدا و سیما درباره حق‌پخش فوتبال
  • واحدهای سیار برای پخش HD لیگ برتر!
  • جبلی: آیین نامه حق پخش در حال تدوین است/ بابت تصاویر بد برخی مسابقات فوتبال عذرخواهی می کنم+ فیلم
  • برگزاری بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس بدون حضور بانوان+عکس
  • تعیین تیم های داوری لیگ برتر با تایید کارگروه صیانت
  • ایران خواستار اقدام فوری بین‌المللی برای توقف نسل‌کشی در غزه شد