Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اصغر خیرخواه روز پنجشنبه با تأکید بر اینکه با رعایت بهداشت فردی می‌توان از ابتلای به بیماری کرونا جلوگیری کرد، اظهار داشت: تا صبح امروز پنجشنبه هشتم اسفندماه، در مجموع از ۱۸ مورد بیمار مشکوک به ویروس کرونا که از آن‌ها آزمایش گرفته شده و به تهران ارسال شده بود، خوشبختانه نتیجه آزمایش هر ۱۸ نفر منفی اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: تاکنون هیچ موردی از ابتلا به کرونا ویروس در جنوب استان نداشته‌ایم.
وی با اشاره به اینکه مردم نباید به شایعات توجه کنند گفت: رعایت نکات و دستورات بهداشتی مهم‌ترین راه پیشگیری از ابتلا به کرونا ویروس است.
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جیرفت به مردم توصیه کرد که سعی کنند در مکان‌های تجمعی حضور نیابند و از مسافرت‌های غیرضروری پرهیز کنند.
وی ادامه داد: شهروندان در مکان‌های شلوغ و حمل و نقل عمومی، از دست زدن به چشم و دهان خود خودداری کنند و پس از دست زدن به وسایل در اولین فرصت ممکن نسبت به شست و شوی بهداشتی دستان اقدام شود.
خیرخواه با بیان اینکه بهتر است از بیماران مبتلا به علائم تنفسی (نظیر سرفه و عطسه)، حداقل یک متر فاصله باشند گفت: برای آگاهی از راه‌های پیشگیری و آخرین وضعیت بیماری کرونا ویروس جدید ۲۰۱۹ (کووید۱۹)، فقط به اطلاعیه‌ها و پیام‌های وزارت بهداشت توجه شود.

 بخشی از بیمارستان‌های امام خمینی (ره) جیرفت و ۱۲ فروردین کهنوج برای مراقبت و جداسازی از بیماران مشکوک به کرونا در نظر گرفته شده تا موارد مشکوک در این بیمارستان ها مورد مراقبت قرار گیرند.

 دانشگاه علوم‌ پزشکی جیرفت مستقل از مرکز استان، هفت شهرستان جنوبی را با جمعیت یک میلیون نفر تحت پوشش دارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی بیمارستان حمل و نقل عمومی دانشگاه علوم پزشکی وزارت بهداشت انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۶۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرایش کودکان به فضای مجازی نتیجه نبود امکانت در جنوب کشور+فیلم

حیدریان فر گفت:دنیای مجازی به دنبال یکسان سازی فرهنگ هاست که متاسفانه باعث از بین رفتن بخشی زیادی از بافت فرهنگی و قومیتی میشود.

حیدریان فر مشاور و استاد دانشگاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو _ زهره عرب زاده در رابطه با چالش‌های نوجوانان در شهر‌های جنوبی کشور اظهار داشت: متاسفانه در جنوب کشور به دلیل بدی آب و هوا والدین بیشتر ساعت‌های روز را با فرزندان خود در خانه سپری میکنند و فضای مناسب برای بازی را ندارند و همین مسئله باعث میشود که کودکان و نوجوانان بیشتر زمان خود را با فضای مجازی پر کنند.

متاسفانه دنیای مجازی هم نمایانگر دنیای پر زرق و برقیست که با دنیای واقعی تفاوت زیادی دارد و کودکان و نوجوانان هم به انداره بزرگسالان توانایی درک این موضوع را ندارند.

وی افزود: دنیای مجازی به دنبال یکسان سازی فرهنگ هاست که متاسفانه باعث از بین رفتن بخشی زیادی از بافت فرهنگی و قومیتی میشود.

حیدریان فر ادامه داد: بهترین راه حل ایجاد فضای بیشتر برای بازی و فعالیت کودکان و نوجوانان است. فضا‌های سرپوشیده‌ای که به دور از گرما و آلودگی باشند که بچه‌ها بتوانند مقداری از زمان خود را به فعالیت در مکان‌های مناسب بپردازند.

حیدریان فر با اشاره به دوزبانه بودن کودکان در شهر‌های جنوبی کشور هم گفت که این امر میتواند بر کیفیت یادگیری و تعامل کودکان تاثیر بگذارد که بهترین راه حل همگام و هماهنگ بودن محتوای آموزشی با فرهنگ آن قومیت باشد.

دیگر خبرها

  • حدود ۱۹ هزار بیمار تالاسمی در کشور وجود دارد
  • اثرات منفی استرس روی چهره و ظاهر افراد
  • حدود ۱۹ هزار بیمار تالاسمی در کشور داریم
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • برگه‌های آزمایش الکی!
  • زنگ خطر سگ‌های بلاصاحب و صاحب‌دار در جنوب کرمان به صدا در آمده است
  • خودرو پژو در جیرفت طعمه حریق شد
  • یک رواشناس اجتماعی بیان کرد؛ رواج قلیان در ایران نتیجه کم کاری وزارت بهداشت
  • گرایش کودکان به فضای مجازی نتیجه نبود امکانات در جنوب کشور+فیلم
  • گرایش کودکان به فضای مجازی نتیجه نبود امکانت در جنوب کشور+فیلم