Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقبال عباسی روز پنجشنبه در جلسه تعیین تکلیف اراضی صنایع نیمه مزاحم شهرکرد در محدوده کوره‌های آجرپزی با تاکید بر سرعت‌بخشی در ساماندهی و خارج کردن واحدهای نیمه‌مزاحم صنعتی از محدوده مناطق مسکونی اظهار داشت: سلامتی روحی و جسمی شهروندان و رفاه اجتماعی مناطق مسکونی در اولویت مسئولان اجرایی قرار داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی،رعایت قوانین ساخت و ساز شهرسازی، توجه به ضوابط قانونی ، پرهیز از سلیقه و نظر غیرکارشناسانه در تغییر کاربری‌ها همواره مورد توجه مسوولان مدیریت شهری باشد.
استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: در تغییر کاربری زمین‌های شهری و محدوده شهرها با عناوین مختلف، باید به سهم شهرداری،مالک و دولت توجه شود، تا حقوق بیت‌المال رعایت تضییع نشود.
عباسی ، همچنین در این جلسه با اشاره به معیارهای لازم برای تصویب  سایت محوطه کارگاهی صنایع نیمه مزاحم شهرکرد با وسعت ۵۲ هکتار معروف به (کوره های آجرپزی ) شهرکرد تصریح کرد: باید در امر واگذاری واحدهای این سایت، ملاک بر شناسایی افراد و صاحبان حرفه‌های مرتبط و با نگاه چشم‌انداز توسعه  ۲۵ ساله آینده طراحی و تصویب شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: با استقرار صنایع کوچک داخل شهر در این محوطه کارگاهی، تحولی مهمی در زیباسازی و آرامش بخشی در مناطق مسکونی مرکز استان ایجاد خواهد شد.   

وی، از مسوولان اجرایی مرکز استان خواست تا نسبت به ساماندهی و استقرار کامل صنایع مزاحم و نیمه مزاحم که موجب سلب آسایش زندگی مردم می‌شوند، بدون معطلی رسیدگی کنند.

عباسی، افزود: برای این اقدام، کمیته‌ای کارشناسی از نمایندگان صنعت، معدن و تجارت، مجمع امور صنفی، شهرداری شهرکرد و اداره کل حفاظت محیط زیست و با مسوولیت اداره صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری تشکیل و فعال شود.

به گزارش ایرنا، با تجمیع صنایع مزاحم و نیمه‌مزاحم در مجتمع فناوران ۱و ۲   بیش از ۲ هزار واحد صنعتی نیمه مزاحم شهری در ۲۷ هکتار مستقر است که برای تکمیل سرانه فضای فن‌آوران برای صنایع کوچک شهری شهرکرد  نیاز به حداقل ۳۰ هکتار دیگر است.

برچسب‌ها اقبال عباسی چهارمحال وبختیاری صنایع کوچک و متوسط

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقبال عباسی چهارمحال وبختیاری صنایع کوچک و متوسط اقبال عباسی اقبال عباسی چهارمحال وبختیاری صنایع کوچک و متوسط چهارمحال و بختیاری نیمه مزاحم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۶۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح طرح انتقال آب اراضی کشاورزی روستای سرتنگ محمودی

حسین برزگر مدیرکل جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با سفر استاندار به بخش ناغان شهرستان کیار، طرح تامین و انتقال آب اراضی کشاورزی روستای سرتنگ محمودی به بهره برداری رسید.

وی افزود: طرح تامین و انتقال آب اراضی کشاورزی روستای آبشاران علیا در سال ۱۳۹۰ کلنگ زنی شد و دارای یک ایستگاه پمپاژ و باشیوه آبگیری ثقلی، ۱۲۰ هکتار از اراضی این روستا را تحت پوشش قرار داده است.

بیشتر بخوانید

حمل و بارگیری دو دستگاه پست برق طرح انتقال آب اراضی دهکهنه

برزگر ادامه داد: میزان مجوز آب این طرح ۵۰ لیتر بر ثانیه بوده است و خط انتقال آن به میزان چهار هزار و ۴۰۰ متر لوله گذاری فولادی و با اختلاف ارتفاع ۲۱۳ متر از سطح رودخانه سرتنگ محمودی به اجرا درآمده است.

وی با بیان اینکه برای اجرای این طرح ۶۰ میلیارد ریال هزینه شده است، گفت: با بهره برداری از این طرح زمینه اشتغال ۸۰ نفر بصورت مستقیم فراهم شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • صدور موافقت اصولی برای ساخت یک هتل در چهارمحال و بختیاری
  • تامین زیرساخت‌های صادراتی مهمترین حلقه زنجیره ارزش
  • مدیریت صحیح پسماند حلقه مفقوده چهارمحال‌ و بختیاری/تهدیدی که می‌تواند به فرصت تبدیل شود
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • جهش تولید در ۶۰ هزار هکتار اراضی دیم چهارمحال و بختیاری
  • افتتاح طرح انتقال آب اراضی کشاورزی روستای سرتنگ محمودی
  • تصاویر | ایران زیبا؛ چهارمحال و بختیاری
  • رخ نمایی رنگین کمان در آسمان شهرکرد پس از بارش باران + فیلم
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته سلامت
  • رقابت ۸ هزار و ۴۹۰ نفر در چهارمحال و بختیاری در کنکور تجربی