Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی نساجی مازندران گفت: از تک‌تک بچه‌ها که با تمام وجود بازی کردند، تشکر می‌کنم، واقعاً باغیرت بازی کردند، جایگاه تیم نساجی اینجا نیست، جایگاه بالاتری را باید در جدول داشته باشیم، انشاالله با کمک مجموعه باشگاه و هواداران خوب‌مان که این برد را تقدیم‌شان می‌کنیم، با یکدلی بیشتر بتوانیم بازی‌های بهتری را ارائه دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس از مازندران، محمود فکری سرمربی نساجی پس از پیروزی مقتدرانه مقابل ماشین‌سازی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بچه‌های ما هم موقعیت‌های خوبی به‌وجود آوردند و هم فرصت آنچنانی به حریف ندادند، اظهار کرد: واقعاً بازی خوبی بود و با توجه به اینکه در اولین بازی که هدایت نساجی به بنده سپرده شده، لازم بود بازی را با امتیاز و بُرد تمام کنیم.

وی افزود: از تک‌تک بچه‌ها که با تمام وجود بازی کردند، تشکر می‌کنم، واقعاً باغیرت بازی کردند، جایگاه تیم نساجی اینجا نیست، جایگاه بالاتری را باید در جدول داشته باشیم، انشاالله با کمک مجموعه باشگاه و هواداران خوب‌مان که این برد را تقدیم‌شان می‌کنیم، با یکدلی بیشتر بتوانیم بازی‌های بهتری را ارائه دهیم.

سرمربی نساجی مازندران در پاسخ به سؤال خبرنگاری که آیا انتظار به ثمر رساندن سه گل را داشتید، تصریح کرد: واقعاً انتظار سه گل را نداشتم اما تیم ما این پتانسیل را دارد و بازیکنان خوبی داریم، بازیکنان باتجربه‌ای که توانایی بسیار خوبی دارند، بازیکنان جوانی هم داریم که خیلی توانمند هستند، انشاالله با همدلی و هماهنگی که بین‌شان به‌وجود می‌آید، امتیازات لازم را به‌دست بیاوریم.

فکری در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی بر ناراحتی باشگاه خوشه‌طلایی از جدایی وی از این تیم بیان کرد: تیم خوشه‌طلایی تیم خوبی است، بازیکنان توانمند و بااخلاقی دارد و لذت بردم از اینکه در کنارشان بودم، امیدوارم سال‌های آینده خیلی از این بازیکنان را در لیگ برتر ببینم، تقریباً هماهنگی‌های لازم با باشگاه خوشه‌طلایی شده بود و با مدیریت باشگاه صحبت کرده بودم، از یک هفته قبل پیشنهاد نساجی به من شده بود، آقای پرویزی این اجازه را هم به من داده بود که صحبت‌های بیشتری با باشگاه نساجی داشته باشم اما روزهای آخر جواب تلفن ما را نداد! بعد از اینکه قرارداد بستم، مصاحبه کردند؛ باز هم جا دارد از آقایان پرویزی مدیرعامل و آقای حکیمی مدیر تیم واقعاً تشکر کنم، تیم خوشه‌طلایی اگر کمی خودش را جمع و جور بکند می‌تواند به لیگ برتر صعود کند.

وی در پایان درخصوص ادامه برگزاری لیگ بدون تماشاگر، خاطرنشان کرد: همه جوانب را باید درنظر بگیریم، هم سلامتی بازیکنان و هم سلامتی تماشاگران، اگر شرایط طوری باشد که سلامتی به خطر بیفتد، باید بازی‌ها تعطیل شود، اگر از کروناویروس جلوگیری شود و ادامه پیدا نکند، بستگی به نظر فدراسیون و وزارت بهداشت دارد، انشاالله تمهیدات بهتری بیندیشند تا به کسی آسیبی نرسد و بازی‌ها ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/۳۱۴۱/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: نساجی مازندران لیگ برتر محمود فکری ورزشی بازی کردند خوشه طلایی بازی ها بچه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۷۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آقا زمانی: پرسپولیسی ها نباید اسیر ضد حملات نساجی شوند

سامان آقازمانی بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس  در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره اتفاقات رخ داده در بازی سرخپوشان برابر تیم ملوان اظهار کرد: به نظرم این رفتار‌ها برای هر ۲ تیم زشت است. زمانی که تیمی مقابل باشگاه پرسپولیس قرار می‌گیرد خودش را گم می‌کند و می‌خواهند عرض اندام کنند و از خود بیخود می‌شوند. یکسری حرکات و رفتار‌هایی می‌کنند که متاسفانه  در شان هیچ کدام از ایرانی‌ها نیست.

او افزود: هوادار خاطی سپاهان اول به خانواده اش توهین کرده  و این از شان و شخصیتش است. البته ما نباید به این حاشیه‌ها دامن بزنیم و زرنگ باشیم و تیم را نباید به حاشیه ببریم و ۵ بازی مهم داریم و هدفمان قهرمانی است و با دیدن این افراد و تیم‌ها باید قدرت خود را دوچندان کنیم که بتوانیم بهترین نتایج را بگیریم.

او درباره اینکه تیم پرسپولیس باید به مصاف تیم نساجی برود، گفت: تیم‌های پایین جدول در هفته‌های آخر برابر تیم‌های بزرگ گردن کلفت‌تر بازی می‌کنند به خاطر اینکه می‌خواهند امتیازات به دست آورند و از خطر سقوط رها شوند و بتوانند در جدول رده بندی بمانند. تیم نساجی امسال از اول فصل با مهدی رحمتی شروع کرد و نتایج خوبی نگرفت، اما هیچ چیزی از ارزش‌های رحمتی کم نمی‌کند و مربی خوب و با دانشی هست. نساجی جایگاهی دارد که می‌آید تا از پرسپولیس امتیاز بگیرد و ما باید زرنگ باشیم و بتوانیم جلوی نساجی بتوانیم بهترین بازی خود را انجام بدهیم. نساجی احتمالا روی ضد حملات برنامه دارد و ما نباید اسیر این ضدحملات شویم و بتوانیم در همان دقایق اولیه کار را به اتمام برسانیم.

آقازمانی درباره برگ برنده این بازی گفت: غیرت بازیکنان برگ برنده این بازی هست. ما باید تمرکز در بازی‌ها داشته باشم. مطمئن باشید ما می‌توانیم با همتی که بازیکنان ما داشتند و تمرکزی که روی زمین به دست آوردند بتوانند ۳ امتیاز این بازی را بگیرند. البته باید در ۵ بازی باقی مانده بهتر عمل کنیم. موقعیت‌ها را از دست ندهیم و گل‌های زیادی را بتوانیم بزنیم و ۳ امتیاز بازی را بگیریم.

بازیکن سابق پرسپولیس درباره اینکه بازی  ال کلاسیکو ایرانی کیفیت نداشت، گفت: بازی پرسپولیس و سپاهان همیشه جذابیت خودش را دارد. تیم سپاهان یکی از تیم‌های بزرگ هست که بازیکنان خوبی گرفت، اما اسیر حاشیه‌ها شد و نتوانست نتیجه لازم را بگیرد. به هر حال سپاهان تیم کمی نیست. به هر حال بازی  پرسپولیس و استقلال هم خوب از آب در نیامد و این بازی هم با بازی‌های دیگر فرقی ندارد و حساسیت بازی زیاد است و این موضوع باعث می‌شود که روی  روند بازی بازیکنان تاثیربگذارد و نتوانیم آن بازی که در نظر داریم رخ بدهد. تیم سپاهان برای گل نخوردن به زمین مسابقه آمده  و همه راه‌ها را بسته بود؛ و پرسپولیس هم نتواست از موقعیت به دست آورده استفاده کند.

او درباره اینکه شانس پرسپولیس و  سپاهان را در بازی چطور  می‌بیند، گفت: ما محکوم هستیم که به بازی‌های خودمان برسیم و ۵ بازی را ببریم و امتیاز از دست ندهیم و اینکه باعث می‌شود که استقلال در این بازی‌ها به گیر بیفتد و نتواند بازی کند و لغزش داشته باشد. ما باید به کمین بنشینیم تا امتیازات خود را جمع کنیم.

آقازمانی گفت: به نظرم تیم پرسپولیس با نتیجه ۲ بر صفر به برتری می‌رسد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • بعد از پیروزی استقلال چه گذشت؟/ کری هواداران برای تیم‌های رقیب
  • نساجی نیمه اول شجاعت لازم را برای شکست پرسپولیس نداشت
  • عکس | پوستر جنجالی نساجی برای بازی پرسپولیس؛ پیام خاص نساجی به هواداران زن
  • پوستر جنجالی نساجی برای بازی پرسپولیس
  • با بردن پرسپولیس به هواداران استقلال هدیه می‌دهیم
  • نساجی – پرسپولیس بدون حضور زنان؛ چرا؟
  • آقا زمانی: پرسپولیسی ها نباید اسیر ضد حملات نساجی شوند
  • آغاز بلیت فروشی دیدار نساجی و پرسپولیس
  • طرح خاص شالیکار مازنی برای بازی پرسپولیس
  • دوشنبه در قائمشهر تاکسی نایاب می‌شود!