Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، احسان منصور کیایی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سمنان با بیان اینکه بارش برف در روز گذشته سبب مسدود شدن برخی راه‌های استان شد، گفت: عملیات راهداری زمستانی در ۶۷۰ کیلومتر از راه‌های مواصلاتی در این بازه زمانی صورت پذیرفت.

او با بیان اینکه عملیات راهداری زمستانی متشکل از برف‌روبی، نمک پاشی و بازگشای مسیر‌ها بوده است، افزود: اداره کل راهداری استان این عملیات را با همراهی و هماهنگی پلیس راه و نهاد‌های امدادی انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری استان سمنان ضمن بیان اینکه بازگشایی مسیر‌های مسدود شده به دلیل بارش برف محور اصلی عملیات راهداری زمستانی این اداره کل هستند، گفت: اکیپ‌های راهداری به صورت هماهنگ در محور‌های برف گیر و سیل خیز مستقر هستند.

منصور کیایی با بیان اینکه در روز گذشته و طی عملیات راهداری زمستانی ۶۱۰ تن شن و نمک در جاده‌ها پاشیده شد، بیان کرد: ۴۰ دستگاه ماشین آلات و ۶۰ نفر نیروی کار در محور‌های استان سمنان فعالیت راهداری داشتند.

انتهای پیام / ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عملیات راهداری راهداری استان سمنان وضعیت راه های سمنان بارش برف عملیات راهداری زمستانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۷۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردنه تته پس از ۵ ماه بازگشایی شد

آفتاب‌‌نیوز :

صلاح الدین محمدی روز پنجشنبه ظهار کرد: گردنه تته در مسیر ارتباطی شهرستان سروآباد و پاوه در استان کرمانشاه، هر ساله به دلیل بارش سنگین برف چند ماه بسته شده و بازگشایی آن به فصل بهار موکول می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این گردنه از آبان ماه سال گذشته بسته شده بود، افزود: عملیات بازگشایی آن از ۱۴ فروردین امسال آغاز شد و با همت و تلاش نیرو‌های راهداری عملیات بازگشایی آن امروز به اتمام رسید و تردد در این محور از سرگفته شد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان با اشاره به اینکه ارتفاع برف در برخی از نقاط این گردنه به هشت متر نیز رسیده است، اضافه کرد: پنج کیلومتر از مسافت این گردنه در استان کردستان وجود دارد که در مجموع برای بازگشایی آن در محدوده استان کردستان سه هزار و ۳۰۰ کیلومتر باند برفروبی انجام شد.

گردنه تته ۲۰ کیلومتر طول دارد که ۴.۲ کیلومتر آن در محدوده استان کردستان شهرستان سروآباد واقع شده است و مابقی آن در حوزه استحفاظی استان کرمانشاه شهرستان پاوه است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • جاده گنجنامه-تویسرکان بازگشایی شد
  • آغاز عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر محور طبس یزد
  • بازگشایی محور فرعی و کوهستانی گنجنامه- تویسرکان
  • گردنه تته پس از ۵ ماه بازگشایی شد
  • واژگونی رانا با یک جان باخته در محور بجستان به روستای مزار
  • بازگشایی ۴۵ کیلومتر از راه‌های مسدود شده در سیل ساردوئیه
  • انجام ‌۱۵۷۸ عملیات امدادی توسط آتش نشانی سمنان/ فوتی نداشتیم
  • رفع آب شستگی جاده امرآباد به شانق اراک تا ۲۴ساعت آتی انجام می شود
  • عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز شد
  • آغاز عملیات احداث باند دوم محور اهواز خرمشهر