Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: ما تابع تصمیم مسئولان سازمان لیگ هستیم و علاقه داریم زودتر مسابقات برگزار شود و زودتر قهرمان شویم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمدحسن انصاری‌فرد پس از برتری 3 بر 1 مقابل شهرخودرو اظهار داشت: بچه‌ها و کادرفنی خیلی زحمت کشیدند و برد مقتدرانه‌ای بود. شهرخودرو رقیب ما بود و فوتبال خوب و جوانمردانه‌ای بازی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم خصوصی است و باید حمایت شود و جای تقدیر دارد.

وی ادامه داد: پرسپولیس به عنوان مدعی اول قهرمانی بازی خوبی را انجام داد. جای هواداران خالی بود اما دعا و قلب آنها اینجا بود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه حمیداوی گفته است مسؤولان دوست دارند پرسپولیس قهرمان شود، گفت: نمی‌خواهم جواب او را بدهم. او هم زحمت می‌کشد و از جیبش خرج می‌کند اما این حرف درست نیست و پرسپولیس از این هجمه‌ها ضربه خورده است. ما کار خود را می‌کنیم و مقتدرانه جلو می‌رویم. رمز موفقیت هم اتحاد و همدلی است که تاکنون جواب داده است.

انصاری‌فرد درمورد اینکه گفته می‌شود همه باشگاه‌ها مخالف برگزاری مسابقات هستند و پرسپولیس می‌خواهد لیگ برگزار شود، گفت: ما مشکلی نداریم و هرچه مسؤولان سازمان لیگ بگویند قبول داریم. علاقه داریم که مسابقات زودتر برگزار شود و زودتر قهرمان شویم.

وی درمورد اینکه اختلاف پرسپولیس با دیگر تیم‌ها زیاد شده، گفت: ما کارمان را انجام می‌دهیم. با آمدن یحیی هم پرسپولیس فوتبال بهتری ارائه می‌دهد و ان‌شاءالله در لیگ و جام حذفی قهرمان می‌شویم. در لیگ قهرمانان آسیا هم ما می‌توانیم با دو بازی مقابل التعاون نتایج ابتدایی را جبران کنیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درمورد وضعیت استوکس گفت: در حال مذاکره با او هستیم که برگردد. قرارداد او طوری تنظیم شده که می‌توانیم همه قرارداد را دریافت کنیم.

انصاری‌فرد درمورد وضعیت مالی تیم افزود: 50 درصد قرارداد بچه‌ها را داده‌ایم اما آنها از سال‌های قبل هم طلب دارند، امیدوارم طوری پیش برویم که مشکلات مالی حل شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرسپولیس محمدحسن انصاری فرد انصاری فرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۸۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس قهرمان نشود سرمربی چه کسی است؟ | تصمیم مدیران باشگاه مشخص شد

به گزارش همشهری آنلاین در شرایطی که فقط 5 بازی تا آخر فصل باقی مانده و پرسپولیس در جام حذفی هم حضور ندارد بحث تمدید قرارداد با اوسمار ویرا به کندی پیش می‌رود. البته علت این کند شدن از دست رفتن جام حذفی و شرایط رقابت برای قهرمانی لیگ برتر نیست و شلوغی برنامه‌های باشگاه پرسپولیس و بازی‌های متوالی باعث شده تا خبری از جلسه جدید نباشد.

البته احتمال این وجود دارد که بعد از بازی نساجی مذاکراتی بین درویش و اوسمار انجام شود.

ظاهرا باشگاه پرسپولیس در هر صورت خواستار تمدید قرارداد با این مربی برزیلی است و حتی اگر پرسپولیس قهرمان لیگ نشود هم با این مربی تمدید خواهند کرد.

مدیران باشگاه پرسپولیس بر این باورند که در شرایط فعلی و حتی در تابستان گزینه داخلی مناسبی برای هدایت تیم خود پیدا نمی‌کنند و سراغ هر گزینه خارجی دیگری هم بروند باید مبلغ بالایی هزینه کنند.

درباره مبلغ قرارداد اوسمار هم مسئله‌ای از سوی او مطرح نشده. در واقع در جلسه اول هیچ صحبتی درباره مبلغ قرارداد فصل جدیدی اوسمار به میان نیامده در حالی که گفته می‌شد این مربی مبلغ قابل توجهی از پرسپولیس می‌خواهد.

کد خبر 849540 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • تیمی که قهرمان و سقوط‌کننده لیگ برتر را تعیین می‌کند
  • پرسپولیس قهرمان نشود سرمربی چه کسی است؟ | تصمیم مدیران باشگاه مشخص شد
  • حلالی: پرسپولیس با جبران یک امتیاز، صدرنشین می‌شود و قهرمان لیگ
  • آب‌ بسته بندی چه مزیت هایی دارد
  • 10 گل برتر رئال مادرید، قهرمان لالیگا در فصل 2023/24 / فیلم
  • پپ: امیدوارم ۱۵ روز دیگر جام را در دست بگیریم
  • قهرمان انگلیس و اروپا بعد از 2 دهه به لیگ برتر برگشت!‏
  • انصاری: استکبار قادر به پوشاندن جنایت صهیونیست‌ها نیست
  • محبی: با مسعود شجاعی می‌توانیم قهرمان حذفی شویم
  • مسابقات آزاد اهداف پروازی؛ عزیزیان قهرمان تراپ شد