Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@21:02:15 GMT

جان ما نیز از کرونا در امان نیست

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۶۸۸۷۶

جان ما نیز از کرونا در امان نیست

ایسنا/اصفهان مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: جان ما نیز مانند دیگر انسان‌ها مهم است و همه عوامل اجرایی برگزاری بازی مانند خبرنگارها، توپ جمع‌کن‌ها و ما بازیکنان در خطر هستیم.

وحید محمدزاده پس از تساوی تیمش برابر سپاهان اظهار کرد: دربی اصفهان همواره جذابیت و حساسیت‌های خودش را دارد. بازی خوبی بود و برای پیروزی به میدان آمده بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته تساوی برابر تیم قدرتمند سپاهان، نتیجه خوبی است.

وی افزود: متاسفانه همیشه ما باید اول گل دریافت کنیم تا بتوانیم خوب بازی کنیم. در دیدار گذشته هم مقابل استقلال مستحق پیروزی بودیم، اما در اثر ۲ اشتباه تیمی و داوری، نتیجه را از دست دادیم. در این دیدار نیز گل نخست و گل بدی دریافت کردیم، اما توانستیم نتیجه را جبران کنیم و شکست نخوریم.

به گزارش ایسنا، محمدزاده در خصوص ممنوعیت و غیبت تماشاگران به دلیل شیوع ویروس کرونا گفت: شیوع ویروس کرونا حس و حال همه را گرفته است. اگر این ویروس شیوع پیدا نمی‌کرد و تماشاگران به ورزشگاه می‌آمدند، حال و هوای بازی خیلی بهتر شده و جذابیت این دیدار را افزایش می‌داد.

وی با انتقاد به برگزاری رقابت‌های لیگ با وجود شیوع کرونا ویروس، خاطرنشان کرد: مخالف برگزاری بازی‌های لیگ به این شیوه (بدون حضور تماشاگر) هستم. جان ما نیز مانند دیگر انسان‌ها، برایمان عزیز است و همه عوامل اجرایی برگزاری بازی مانند خبرنگارها، توپ جمع‌کن‌ها و ما بازیکنان در خطر هستیم. آقای خلیلیان مصاحبه‌ای کرده‌اند. مخالف صحبت‌های ایشان هستم و این بیماری را باید جدی گرفت. به نظرم بازی‌ها لغو شود، بهتر است. تمامی زیبایی فوتبال به حضور تماشاگران است و اگر هواداران نباشند، بازی‌ها شبیه به مسابقات دوستانه، سرد و بی‌روح و بدون هیجان می‌شود.

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره تاثیر نتیجه بازی امروز در سرنوشت قهرمانی و دور شدن سپاهان از کورس مدعیان گفت: هنوز ۹ بازی دیگر از لیگ باقی مانده و سپاهان تیم قدرتمندی است. درست است که فصل قبل ما در همین بازه زمانی با سپاهان بازی کردیم و نتیجه آن بازی هم مساوی شد، اما هدف ما دور کردن سپاهان از قهرمانی نیست. به فکر تیم خودمان هستیم و تلاش می‌کنیم که جایگاهمان را در جدول بهبود ببخشیم، ذوب‌آهن نام بزرگی است و بازیکنان بزرگی هم دارد و همه تلاش ما ارتقای جایگاه ذوب‌آهن است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی ليگ برتر فوتبال ایران تيم فوتبال سپاهان تيم فوتبال ذوب آهن وحيد محمدزاده ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۸۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حملات بی‌امان بیش از ۲۰ خدنگ به مار پیتون (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: جدال کفتار و مار پیتون بر سر یک بچه ایمپالای نگون بخت (فیلم) توانایی شگفت انگیز مار پیتون در بالا رفتن از درخت (فیلم) بلعیدن شدن یک تمساح توسط مار پیتون (فیلم)

دیگر خبرها

  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • نتایج جام حذفی: صعود ملوان، تراکتور و سپاهان
  • سپاهان بر استقلال آبی پوشان ملاثانی غلبه کرد
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • گواردیولا: منچسترسیتی و آرسنال از وضعیت لیورپول در امان نیستند
  • حملات بی‌امان بیش از ۲۰ خدنگ به مار پیتون (فیلم)
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • شیوع آنفلوانزای پرندگان در آمریکا