Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@14:41:40 GMT

سرلک: در سازمان لیگ فسخ کردم/ جریمه بی سابقه ای شدم

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۶۹۰۳۰

سرلک: در سازمان لیگ فسخ کردم/ جریمه بی سابقه ای شدم

بازیکن تیم شهر خودرو گفت: من قراردادم را درسازمان لیگ فسخ کردم و بعد از آن با شهرخودرو قرارداد بستم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، میلاد سرلک بعد از شکست تیمش مقابل پرسپولیس در جمع خبرنگاران در خصوص رأی کمیته تعیین وضعیت اظهار داشت: یک حکم سنگین به من دادند. ما شنبه جلسه‌ای داریم و فکر می‌کنم این موضوع حل شود و آقای حمیداوی و آقای نورشرق جلسه دارند و در مورد این موضوع صحبت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من فکر می‌کنم این حکم عادلانه‌ای نیست.

وی در مورد زمان فسخ قراردادش عنوان کرد: من فسخم را از سازمان لیگ گرفته بودم و شرایط فسخ را داشتم. من بندی در قراردادم وجود داشت که توانستم قراردادم را فسخ کنم و نمی‌دانم چرا کمیته تعیین وضعیت قبول نکرده است. من اگر اجازه فسخ نداشتم سازمان لیگ نباید قبول می‌کرد.

این بازیکن در خصوص حضورش در جلسه دادرسی گفت: ما در ایران نبودیم و در بازی‌های آسیایی حضور داشتیم. تمام مدارکمان وجود دارد که ما اول فسخ کردیم و بعد با پدیده قرارداد امضا کردیم و این جریمه‌ای که صورت گرفته است بی‌سابقه است و 4 ماه محرومیت دارم و امیدوارم که به توافق برسیم.

سرلک در خصوص مذاکره‌اش با مسؤولان باشگاه نساجی عنوان کرد: من خودم با مسؤولان نساجی صحبت نکردم اما مدیران باشگاه با آنها مذاکره کردند و آنها مبلغی درخواست دادند که فکر می‌کنم نصف جریمه‌ام باشد.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: فارس

کلیدواژه: پرسپولیس خودرو ورزشی سازمان لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۹۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین جلسه شورای راهبری بانوان سازمان تبلیغات برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، اولین جلسه شورای راهبری بانوان سازمان تبلیغات، با حضور نمایندگان ادارات و بخش‌های مختلف سازمان تبلیغات در اداره کل بانوان کشور برگزار شد.

بر اساس این گزارش، نماینده بانوان از سازمان دارالقران، بنیاد نوجوان، سازمان تشکل‌های دینی، بنیاد هدایت، ستاد جمعیت، اداره مبلغات و اداره ادیان و فرق در این جلسه حضور داشتند.

در این جلسه، سارا طالبی، مدیر کل امور بانوان سازمان تبلیغات، با تاکید بر لزوم راهبری وحدت بخش برای ارتقای اثرگذاری بانوان تصمیم ساز در سازمان تبلیغات با تاکید بر اینکه حدود هفتاد درصد مخاطبان سازمان، بانوان هستند به لزوم تشکیل این شورا و اهم وظایف آن اشاره کرد.

همچنین در این نشست بخشی از برنامه‌های ویژه بانوان هر قسمت از سازمان توسط نماینده محترم، تشریح و برنامه‌های کلانی در ادامه پیشنهاد شد و در خصوص هم افزایی جهت اقدامات فرهنگی در زمینه الگوی سوم و موضوع حجاب، پیشنهاداتی جهت تحقق مطرح شد.

کد خبر 6088898 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • تالار شهیدان فلاح نژاد کرج ایمن سازی می‌شود
  • اولین جلسه شورای راهبری بانوان سازمان تبلیغات برگزار شد
  • جریمه بیانه نویسی باشگاه ها در صورت تکرار افزایش می یابد
  • منشی زن در ادارات دولتی ممنوع شد
  • گزارش سازمان جهانی هواشناسی در خصوص وضعیت اقلیمی آسیا در سال ۲۰۲۳ میلادی منتشر شد
  • تصمیم گیری در خصوص اجرای طرح حامیم و جشنواره ملی نهج البلاغه
  • ‌اجرای طرح تأمین امنیت بوستان‌ها در محلات کم برخوردار شیراز
  • قانم مقام سازمان سنجش بیان کرد؛ هشدار در خصوص عضویت داوطلبان کنکور در کانال‌های مدعی تقلب
  • فحش‌های پول‌ساز؛ درآمد باورنکردنی فدراسیون فوتبال از ۳ پرونده!
  • فحش های پول ساز / ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده