Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی با تأکید بر تقویت اقدامات قرارگاه پدافند زیستی استان برای مقابله با شیوع بیماری کرونا و پشتیبانی همه دستگاه‌های استان از دانشگاه علوم پزشکی تبریز در این زمینه، آگاه‌سازی جامعه و جلب همراهی مردم و تشکل‌های مردمی را لازمه موفقیت در مدیریت و مهار این پدیده دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدرضا پورمحمدی در ششمین جلسه قرارگاه پدافند زیستی استان با موضوع بررسی وضعیت بیماری کرونا، تأکید کرد: تاکنون در تمامی بحران‌ها و مشکلات با همراهی مردم توانسته‌ایم موفق باشیم و این بار نیز با آگاه‌سازی مردم و جلب همراهی آنان خواهیم توانست به سلامت از این پدیده عبور کنیم.

وی با تأکید بر اقدامات جدی برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، اظهار کرد: اولین قدم در این زمینه، آگاه‌سازی و بالا بردن اطلاعات مردم است و از همه مردم می‌خواهیم ضمن رعایت دقیق اصول بهداشتی، در صورت داشتن علایم بیماری به مراکز درمانی مراجعه کنند.

وی اضافه کرد: پرهیز از تجمعات غیرضروری و ضدعفونی کردن تمام مراکزی که محل مراجعه عمومی هستند از دیگر کارهای ضروری است که باید از سوی دستگاه‌های مسئول جدی گرفته شود.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین بر تأمین امکانات و نیازهای بهداشتی مردم تأکید کرد و گفت: نسبت به سلامت مردم، هیچ تعارفی نداریم و دستگاه قضایی به صورت جدی با کسانی که نسبت به انجام وظایف خود در قبال سلامت مردم کوتاهی می‌کنند یا نگرانی مردم را وسیله سودجویی قرار داده‌اند برخورد کند.

به گزارش روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، سایر اعضای قرارگاه پدافند زیستی استان نیز ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام یافته برای کنترل بیماری کرونا، دیدگاه‌های خود را در خصوص راهکارهای جلوگیری از شیوع این بیماری ارائه کردند.

در این جلسه همچنین مقرر شد درخصوص تعطیلی مدارس استان، بر اساس مصوبه وزارت بهداشت مبنی بر تعطیلی مدارس تا روز دوشنبه هفته آینده عمل شده و نسبت به تداوم تعطیلی، پس از اظهار نظر این وزارتخانه درباره مناطق آلوده کشور تصمیم‌گیری شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس آذربایجان شرقی بیماری کرونا آگاه سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۹۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر وحشتناک از سیل عظیم آذربایجان شرقی

بازدید 20 بر اثر بارش شدید باران و طغیان رودخانه ها، سیل در شبستر آذربایجان شرقی خودروها را با خود برد. این لحظات وحشتناک را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • مرحله دوم انتخابات به اندازه مرحله قبلی مهم است/ قدردان تلاش رسانه‌های استان هستیم
  • تصاویر وحشتناک از سیل عظیم آذربایجان شرقی
  • پوستکوعلو: نمی‌توان به بهانه تیم‌سازی در دستیابی به موفقیت ناکام ماند
  • مهار آتش سوزی انبار و کارگاه بزرگ ذغال سازی در مشهد
  • منابع آگاه: دولت بایدن و عربستان درحال انجام بررسی‌های نهایی درباره یک توافق هستند
  • موفقیت واکسن‌های موسسه رازی در کنترل و پیشگیری بیماری آبله در گوسفند و بز در کشور
  • آگاه‌سازی عمومی برای کاهش ورود پرونده‌ به دادگستری
  • چگونه سطح قند خون را به طور طبیعی کنترل کنیم؟
  • پیشگیری از دومیلیون مرگ کودکان با استفاده واکسن‌های موجود
  • اولویت اصلی مجلس دوازدهم باید «مردمی‌سازی اقتصاد» باشد