Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک سرخ پوشان پس از پایان دیدار پرسپولیسی ها در گفت و گویی با خبرنگار ورزش سه به صحبت پرداخت.

به گزارش "ورزش سه"، کمال کامیابی نیا که از ابتدای دیدار برابر شهرخودرو در ترکیب پرسپولیسی ها به میدان رفته بود پس از پایان بازی در پاسخ به سوال خبرنگار "ورزش سه"، درباره این دیدار گفت: خداراشکر که توانستیم سه امتیاز این بازی را بگیریم و فاصله  مان با تیم دوم جدول را به هفت امتیاز برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدواریم که بتوانیم روند موفقیت و پیروزی را ادامه دهیم.

 

او درباره عدم حضور هواداران در دیدار امروز گفت: به هرحال باید قبول کنیم که بازی با حضور هواداران جذابیت دارد. متاسفم که آنها نبودند. درباره بازی کردن خودمان هم باید بگویم به هرحال الان قانون گذاشته اند که باید بازی کنیم و طبیعتا ما هم به میدان برویم. اگر بگویند بازی نکنیم ما هم به میدان نمی رویم. در مجموع باید بگویم ما تابع قانون هستیم.

 

او در پاسخ به این سوال که گفته می شد شما ترسیده اید و زود زمین بازی نقش جهان را ترک کردید گفت: قطعا این طور نیست و ما هم طبق قانون و دستور داور به میدان رفتیم و در مدت زمانی که باید در زمین می ماندیم، ماندیم و در نهایت به دستور داور و ناظر زمین را ترک کردیم.

 

هافبک پرسپولیسی ها درباره حرف هایی که امروز مالک شهرخودرویی ها مبنی بر مهندسی شدن بازی های پرسپولیس زده است گفت: من واقعا نمی دانم که این حرف هایی که زده می شود باید جایی جلویش گرفته شود. با تمام احترامی که برای آقای حمیداوی قائل هستم باید بگویم ما در زمین تلاش مان را می کنیم تا بتوانیم به برتری در بازی ها دست پیدا کنیم و خوشبختانه این اتفاقات هم می افتد.  من فکر می کنم این صحبت ها اصلا قشنگ نیست و دیگر لوث شده است.

 

کامیابی نیا درباره جایگاه پرسپولیسی ها در جدول لیگ قهرمانان آسیا گفت: به هرحال ما چهار دیدارمان باقی مانده است و قطعا با برتری در آنها می توانیم به جایگاهی لایق آن هستیم دست پیدا کنیم.

 

او درباره ترس از شیوع بیماری کرونا نیز در پایان گفت: ما هم مانند همه مردم از این ویروس ترس داریم اما همه تلاش مان را می کنیم تا کاملا رعایت کنیم و همه چیز را زیر نظر دکتر تیم پیش می بریم تا خدانکرده اتفاقی نیفتد.

پرسپولیس تهران کمال الدین کامیابی نیا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران پرسپولیسی ها کامیابی نیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۹۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوهر مجتبی حسینی، یک پرسپولیسی بود

به گزارش "ورزش سه"، وقتی بازی آلومینیوم و پرسپولیس به ضربات پنالتی رفت،امید اصلی مجتبی حسینی و شاگردانش برای صعود به دور بعدی جام حذفی به عملکرد احمد گوهری دروازه‌بان خود بود.

گلر سابق پرسپولیس که در طول 120 دقیقه بازی هم با وجود دریافت 4 گل چند سیو فوق‌العاده داشت و توانست تیمش را در بازی نگه دارد، در ضربات پنالتی فوق‌العاده کار کرد و در نقشی منجی ظاهر شد.

گوهری وقتی آلومینیومی‌ها با از دست رفتن پنالتی امیر نوری و برخورد توپ به تیر دروازه کمی نگران شده بودند، توانست با مهار ضربه دانیال اسماعیلی‌فر تیمش را به بازی برگرداند و در ادامه آخرین ضربه پنالتی پرسپولیس را در شرایط برابر دو تیم از وحید امیری گرفت تا تیمش را در آستانه برد مهم و بزرگ قرار بدهد.

دروازه‌بان باتجربه آلومینیومی‌ها که امسال از پرسپولیس به اراک رفته ، مقابل تیم سابق خود نمایشی خوب داشت و در نهایت از خوشحالی از پوست خود نمی‌گنجید. او بعد از مهار پنالتی وحید امیری به سمت او رفت و با حرفی به خوش و بش کرد تا حسابی شب خوبی را پشت سر گذاشته باشد.

دیگر خبرها

  • بازیکنان تراکتور تا بازی استقلال ممنوع‌ از مصاحبه شدند
  • دروازه‌بان پرسپولیس به دیدار با سپاهان می رسد؟
  • پرسپولیسی‌ها به شیری در این بازی نگاه ویژه دارند
  • صعود شیرین یک پرسپولیسی دور از پرسپولیس
  • عکس‌| واکنش 2 پرسپولیسی به خراب شدن پنالتی امیری
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • کامیابی‌نیا: درمورد حذف پرسپولیس نظری ندارم
  • اوسمار به پرسپولیسی‌ها: رو پا بایستید، فراموش کنید!
  • کمال: نظری در مورد حذف پرسپولیس ندارم
  • گوهر مجتبی حسینی، یک پرسپولیسی بود