Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-27@02:51:42 GMT

کاهش ساعات اداری در اردبیل

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۶۹۳۶۲

کاهش ساعات اداری در اردبیل

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اردبیل از کاهش ساعات اداری در اردبیل از روز شنبه خبر داد.

یعثوب نژادمحمد امروز هشتم اسفند در جلسه ستاد استانی پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در اردبیل اظهار کرد: طبق مصوبه این ستاد در راستای پیشگیری از شیوع کروناویروس در استان تصمیمات جدیدی در خصوص تعیین ساعات کاری ادارات و برخی اختیارات مدیران در کاهش تراکم نیروهای اداری در اتاق‌ها اتخاذ و برای اجرا به کلیه دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: بر این اساس ضمن تاکید بر توجه و دقت لازم در استمرار برنامه کاری و فعالیت جاری دولت در دستگاه‌های اجرایی و جلوگیری از هرگونه اختلال در امور و خدمات رسانی مطلوب به مردم شریف استان استفاده از حداقل نیروی انسانی و نیز کاهش تراکم نیرو در اتاق‌ها، موافقت با مرخصی‌ها و انجام اموری که ارتباط مستقیم با ارباب رجوع ندارد، به شیوه دور کاری توصیه و در اختیار مدیران قرار می‌گیرد تا متناسب با شرایط تصمیمات لازم را اتخاذ کنند.

نژاد محمد افزود: ساعات کاری ادارات به غیر از مراکز امدادی و درمانی و خدمات عمومی از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۱۲:۳۰ از روز شنبه مورخه ۱۰ اسفند ۹۸ به مدت یک هفته خواهد بود.
معاون استاندار تاکید کرد: تمامی واحدهای اداری در صورت داشتن ارباب رجوع موظف به پاسخگویی تا ساعت ۱۴:۳٠هستند.

همچنین در اردبیل شاهد لغو برگزاری مراسم اعتکاف در استان اردبیل با هدف پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا خواهیم بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل از لغو برگزاری مراسم اعتکاف در استان اردبیل با هدف پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا خبر داد.

حجت‌الاسلام جعفرزاده افزود: به دلیل اهمیت حفظ سلامت و بهداشت جسمی و روانی اهالی استان و احترام گذاشتن به حقوق شهروندی و پیشگیری از ابتلای احتمالی مردم به ویروس کرونا مراسم اعتکاف امسال در استان اردبیل برگزار نمی‌شود.

گرچه احتمال دایر بودن مدارس از روز شنبه در اردبیل وجود دارد، اما به دلیل نگرانی خانواده‌ها از شیوع کروناویروس به ویژه در مدارس که محل تجمع دانش‌آموزان است، مردم همچنان منتظر تصمیم ستاد استانی پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در اردبیل هستند تا تعطیلی هفته آینده نیز اعلام شود.

لینک کوتاه: asriran.com/0030HU

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: اردبیل استان اردبیل ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۹۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۲.۹۳ درصدی طرح شکایت در دیوان عدالت اداری

با اهتمام به اجرایی کردن  اسناد بالادستی و برنامه ریزی در راستای تحقق اهداف سند تحول قضایی اقداماتی در حوزه پیشگیری در دو سال اخیر برای اولین بار صورت گرفت که شاهد کاهش ۲.۹۳ درصدی طرح دعاوی در دیوان عدالت اداری بوده ایم.

به گزارش ایسنا، عملکرد دیوان عدالت اداری در سال ۱۴۰۲ در حوزه های مختلف همراه با اهتمام در راستای تحقق اهداف پیشگیرانه بوده است که معاونت حقوقی، پیشگیری و پژوهش در جهت کاهش شکل‌گیری دعاوی و در نتیجه کاهش اطاله دارسی، سلامت اداری در دستگاه‌های اجرایی کشور و اصلاح فرآیندهای اداری که در نهایت منجر به تسهیل و برقراری سلامت اداری می‌گردد اقداماتی را برنامه‌ریزی و اجرا نموده است.  

طبق اعلام روابط عمومی دیوان عدالت اداری، برگزاری ۶۵ جلسه در ۲۱ کارگروه تخصصی با دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌های پرشکایت، تبیین و معرفی تبصره ۴ ماده ۱۶ قانون دیوان، رصد پرونده‌های کثیر الشاکی، پربسامد و پرتکرار، انتقال دانش قضایی دیوان به دستگاه‌های اجرایی، برگزاری نشست‌های تحلیل و آسیب شناسی با مراجع علمی و دانشگاهی برخی از اقدامات این معاونت می‌باشد.  

طبق داده‌های آماری در سال ۱۴۰۰ در مجموع ۱۷۵ هزار و ۱۱۲ پرونده در دیوان طرح گردیده بود که در سال ۱۴۰۱ این عدد به ۱۷۰ هزار و ۷۷۶ پرونده رسیده و با ادامه تلاش مدیران و کارکنان خدوم دیوان این عدد در سال ۱۴۰۲ به ۱۶۵ هزار و ۷۷۴ پرونده رسیده است که نشان می‌دهد در سال ۱۴۰۱ کاهش ۲.۴۸ درصدی و در سال ۱۴۰۲ شاهد کاهش ۲.۹۳ درصدی طرح شکایت در دیوان عدالت اداری بوده‌ایم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • کاهش ۲.۹۳ درصدی طرح شکایت در دیوان عدالت اداری
  • تولید و اجرای انواع پارتیشن اداری مدرن
  • با کاهش ساعات اداری حقوق افراد کاهش خواهد یافت؟
  • با کاهش ساعات اداری حقوق افراد کاهش نخواهد داشت/ ساعات و روزهای کاری ما نسبت به برخی از کشورها بیشتر است
  • عدم پاسخگویی کتبی به ارباب رجوع تخلف اداری محسوب می شود
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • وضعیت جوی و دریایی استان بوشهر در اغلب ساعات آرام خواهد شد
  • راهنمای خرید پارتیشن اداری و کاربرد های آن