Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-26@14:23:23 GMT

ماجرای بی حالی یک مسافر در متروی باقرشهرچه بود؟

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۶۹۴۵۸

ماجرای بی حالی یک مسافر در متروی باقرشهرچه بود؟

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، غلامحسین محمدی رییس مرکز اطلاع رسانی شهرداری تهران در پستی توئیتری نوشت: ‏صبح روز پنجشنبه مسافری در خط یک مترو و در مسیر ایستگاه شاهد-باقرشهر دچار ضعف ناگهانی شد که بلافاصله پس از توقف در ایستگاه شهرآفتاب با همکاری اورژانس تهران مداوای اولیه وی انجام شد.

به گفته محمدی این فرد هیچگونه علائم ابتلا به بیماری کرونا نداشت و مرخص شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پستی دیگر نوشت: ‏عزیزان به شایعه ها توجه نکنید. هر مورد مشکوکی مرتبط با ‎کرونا را یقینا اطلاع رسانی می‌کنیم.

در ‎مترو تهران روزانه میلیونها نفر جابجا میشوند و چنین صحنه هایی بدلیل ضعف، خستگی، افت فشار و بیماریهای برخی مسافران در طول سال مکررا رخ میدهد باید از سلامت روان مردم صیانت کنند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی شهرداری تهران نوشته است: ‏سفرهای مترویی شهروندان تهرانی با کاهش بیش از یک میلیونی به حدود ۸۰۰ هزار سفر رسید؛ این مسئله موید افزایش ‎خودمراقبتی مردم است که باید با جدیت ادامه یابد.

انتهای پیام/

20 / 20 مترو متروی باقر شهر بی حالی یک مسافر در مترو مسیر ایستگاه شاهد-باقرشهر غلامحسین محمدی رییس مرکز اطلاع رسانی شهرداری تهران

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: مترو غلامحسین محمدی اطلاع رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۹۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه مشارکت مردم اسلامشهر در بازسازی عتبات عالیات اطلاع رسانی شود

به گزارش خبرنگار مهر، حسین حبیبی در جلسه ستاد بازسازی عتبات عالیات اسلامشهر که با حضور مسعود اسماعیل بیگی جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان تهران برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: با تلاش‌های رئیس و اعضای ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات اسلامشهر و مشارکت اقشار مختلف مردم و خیرین شهرستان، سال گذشته تعهدی که برای کمک به ساخت صحن عقیله بنی هاشم (س) در کربلای معلی تعیین شده بود به طور کامل محقق شد.

فرماندار اسلامشهر با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی در خصوص نحوه امکان مشارکت مردم در این امر مقدس افزود: مردم اسلامشهر دلباخته و شیفته اهل بیت علیهم السلام هستند و بحمدا… سال گذشته با اقدامات تبلیغی خوبی که در قالب پویش《دعوت به بهشت》صورت گرفت، شاهد مشارکت قابل توجه مردم در زمینه کمک به بازسازی عتبات عالیات بودیم.

وی افزود: امیدواریم این روند در سال جاری نیز تداوم یابد.

کد خبر 6088700

دیگر خبرها

  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن های مترو
  • مسافران ایستگاه مترو میرزای شیرازی در پیچ و خم خروج از مترو + تصاویر
  • اتمام ۱۰ پروژه عمرانی بلاتکلیف در شمال تهران
  • سلبریتی های مترو سوار؛ هالیوودی هایی که ممکن است آن ها را در مترو ببینید (+عکس)
  • نحوه مشارکت مردم اسلامشهر در بازسازی عتبات عالیات اطلاع رسانی شود
  • تکمیل متروی گلبهار به مشهد در اولویت قرار گرفت
  • راه اندازی هفت ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن‌های مترو
  • راه‌اندازی ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • پیگیری مهم‌ترین خواسته تهرانی ها | آن ۷۹۲ واگن چینی کی به متروی تهران می رسد؟