Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@11:58:24 GMT

نمازجمعه ارومیه این هفته برگزار نخواهد شد

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۶۹۷۴۴

نمازجمعه ارومیه این هفته برگزار نخواهد شد

به گزارش ایرنا در اطلاعیه‌ روابط عمومی دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در آذربایجان غربی که یک نسخه از آن شامگاه پنجشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: به اطلاع عموم مردم مؤمن، انقلابی و ولایت‌مدار آذربایجان‌غربی می‌رساند که با توجه به شرایط به‌وجود آمده و لزوم رعایت مسائل بهداشتی در پیشگیری از انتشار ویروس کرونا، ضمن قدردانی از تلاش‌های پزشکان، پرستاران و تمامی مسوولان وزارت بهداشت و درمان، بر اساس ضرورت‌ها در خصوص پرهیز از تجمع‌های عمومی و اطلاعیه صادره از سوی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور به اطلاع می‌رساند آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته ارومیه و همه شهرستان‌ها و شهرهای آذربایجان‌غربی، فردا نهم اسفند برگزار نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش ایرنا، نمازجمعه این هفته به علت بروز کرونا در برخی از شهرهای پرجمعیت کشور برگزار نمی‌شود.

ویروس کرونا اواخر دسامبر گذشته یعنی آذر و دی‌ سال جاری در بازار غذاهای دریایی شهر «ووهان» واقع در استان «هوبی» چین که به طور غیرقانونی حیوانات وحشی می‌فروختند، نمایان شد و تاکنون هزاران نفر در این کشور و چندین مورد در برخی کشورها به این بیماری مبتلا شده‌اند.

این ویروس دوره نهفته به نسبت طولانی از چند روز تا دو هفته دارد و همین امر موجب شده‌ تا زمانی که علایمی چون تب و تنگی نفس در مبتلایان بروز نکند، از آن آگاهی پیدا نکنند و ضرورتی برای رفتن به بیمارستان احساس نکنند.

طبق آخرین آمار، ۲۴۵ نفر در ایران به بیماری کرونا مبتلا شده و از این تعداد، ۲۶ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

در آذربایجان غربی نیز ۳۶ نفر مشکوک به کرونا شناسایی شده که از این تعداد، آزمایش یک نفر مثبت اعلام شده بود؛ این بانوی ۵۵ ساله نیز امروز، پنج‌شنبه با بهبودی از بیمارستان مرخص شد.

برچسب‌ها آذربایجان غربی ارومیه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی ارومیه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی آذربایجان غربی ارومیه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۹۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانه انصاری ارومیه مرمت می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مرتضی صفری در حاشیه بازدید از خانه انصاری ارومیه اظهار کرد: مرمت این بنای تاریخی در چند فصل انجام می‌شود و در این فصل مرمت و به‌سازی سازه‌ای بنا، حذف الحاقات نامتجانس و آسیب‌رسان و ساماندهی و اجرای تاسیسات برقی و مکانیکی انجام می‌شود.   مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی انجام مرمت‌های معماری اعم از نازک‌کاری و اجرای کف‌سازی متناسب، بازسازی بخش‌های تخریب شده بنا مطابق الگوی تاریخی، ساماندهی و محوطه‌سازی بنا و نیز اجرای دیوار محوطه حیاط ضلع جنوبی جزو اقداماتی مرمتی این بنا هستند.   او گفت: هزینه مرمت در نظر گرفته شده در این فصل از مرمت بالغ بر بیست میلیارد ریال است.

دیگر خبرها

  • مسئولان با ابتکار عمل در جهت افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند
  • آغاز مرحله دوم رها سازی آب از سد سیلوه به دریاچه ارومیه
  • تجلیل از قاریان، خادمان و فعالان قرآنی در ارومیه
  • 7 میز خدمت در حاشیه نماز جمعه ارومیه برپا می‌شود
  • دریاچه ارومیه جان تازه می‌گیرد؟
  • برگزاری ۷ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • رها‌سازی مرحله دوم آب از سد سیلوه پیرانشهر به دریاچه ارومیه
  • رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه | این دریاچه جان تازه می‌گیرد؟
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • خانه انصاری ارومیه مرمت می‌شود