Web Analytics Made Easy - Statcounter

آلکساندر شالنبرگ هفته گذشته برای سفری رسمی به تهران رفت و با تعدادی از مقامات ایرانی از جمله حسن روحانی و جواد ظریف، رئیس‌جمهوری و وزیر امور خارجه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روزنامه «کوریر» یک عضو هیات دیپلماتیک اتریش که در این سفر وزیر امور خارجه را همراهی کرد، هم‌اکنون در بیمارستان «قیصر فرانس یوسف» وین در قرنطینه به سر می‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش APA ، خبرگزاری اتریش این بیمار علائمی چون تب، مشکلات تنفسی و سرفه داشت. جواب آزمایش‌های کرونای او هنوز اعلام نشده و از این وزارت امور خارجه اتریش حاضر به پاسخگویی به سوالات روزنامه کوریر در این‌باره نشد و اطلاع‌رسانی درباره این موضوع را به آینده موکول کرد.

 

فرد مبتلا که هفته گذشته به همراه هیات اتریشی به تهران رفت، روز دوشنبه با علائم کرونا به وین، پایتخت اتریش بازگشت. او روز سه‌شنبه موضوع را به خط تلفن اضطراری که برای اطلاع‌رسانی و مشاوره درباره بیماری کرونا در این کشور در نظر گرفته شده، اطلاع داد.

به گزارش روزنامه کوریر به نقل از برخی منابع این دیپلمات تا روز پنج‌شنبه موضوع را جدی نگرفته و گفته «چند بار به من گفته شد که باید به پزشک خانواده مراجعه کنم.»

این روزنامه تاکید کرده که اقدام و اتفاق اشتباه در واقع مشاوره‌های ارائه شده از سوی وزارت بهداشت به این مرد بوده‌اند، که از او خواسته‌اند در خانه مانده و با یک پزشک تماس بگیرد.

جواد ظریف، وزیر امور خارجه ایران روز یکشنبه پیش از دیدار با آلکساندر شالنبرگ همتای اتریشی‌اش در یکی از سالن‌های وزارت امور خارجه، خطاب به خبرنگاران گفته بود: «باید با یک نفر دست بدهم، کرونا هم ندارم به خدا.»

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پارسی خبر کرونا محمدجواد ظریف قرنطینه وین حسن روحانی امور خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۹۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزرای خارجه ایران و اندونزی با یکدیگر دیدار کردند

به گزارش خبرگزاری مهر، «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه دیدارهای خود در گامبیا پس از حضور در افتتاحیه پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی با «رتنو مارسودی» وزیر امور خارجه اندونزی ملاقات کرد.

گفتنی است، رئیس دستگاه دیپلماسی در اولین دیدار خود صبح امروز به وقت بانجول با سامح شکری، وزیر امور خارجه مصر دیدار و گفت و گو کرد.

کد خبر 6096527 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • برگزاری ششمین نشست کمیسیون مشترک کنسولی ایران و تاجیکستان
  • برنامه همکاری طالبان و ترکیه
  • بررسی آخرین وضعیت مناسبات اقتصادی ایران و همسایگان شمالی در وزارت امور خارجه
  • بررسی وضعیت مناسبات اقتصادی ایران و همسایگان شمالی در وزارت امور خارجه
  • برگزاری سومین جلسه ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی در وزارت امور خارجه
  • رسمی: ستاره اتریش یورو را از دست داد
  • وزرای خارجه ایران و بنگلادش دیدار کردند
  • دیدار وزرای خارجه ایران و عربستان در بانجول
  • تصاویری از دیدار وزرای امور خارجه ایران و عربستان
  • وزرای خارجه ایران و اندونزی با یکدیگر دیدار کردند