Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@05:39:34 GMT

تشریح اقدامات پیشگیرانه کرونا در مجتمع فولاد بافت

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۷۰۴۶۱

تشریح اقدامات پیشگیرانه کرونا در مجتمع فولاد بافت

مدیر مجتمع فولاد بافت از انجام اقدامات پیشگیرانه از بیماری کرونا در این مجتمع خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بافت، حاتمی با اشاره به اقدامات شرکت احیااستیل فولاد بافت جهت پیشگیری از سرایت ویروس کرونا اظهار داشت: اجرای سریع گیت کنترل دمای بدن با استقرار کانکس و دماسنج و نفرات در محل ورودی مجتمع و مجهزکردن پرسنل به دستکش، ماسک و اقدام به ضدعفونی مرتب ابزار کار دفاتر، دستگیره درب‌ها ، شیرآلات و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..انجام شده است.

مدیر مجتمع فولاد بافت از برگزاری دوره کلاس‌های توجیهی و آموزشی فوری برای مسئولان و کارکنان خبر داد و بیان داشت: هماهنگی با رئیس شبکه بهداشت شهرستان جهت استقرار یک نفر در محل کانتین کارخانه و  آموزش پرسنل توسط تیم اعزامی شبکه بهداشت شهرستان و تهیه و توزیع دستورالعمل های ویژه پیشگیری کرونا از دیگر اقدامات بوده است.

وی با اشاره تغییر ساعات پرسنل شیفت و پرسنل روزکار به نحوی که نیاز به طبخ و توزیع غذا در مجتمع نباشد، بیان کرد: آمادگی اعطای مرخصی بدون احتساب به کسانی که کوچکترین علائم سرماخوردگی در آنها مشهود شود، داریم و تعطیلی مکان‌هایی که امکان تجمع در آن وجود دارد، از جمله لاکرو‌کانتین را نیز خواهیم داشت.

حاتمی تشکیل بیش از 10 جلسه کاری و بیش از 18 اقدام پیشگیرانه در مقابله با ویروس کرونا را یادآور شد.

انتهای پیام/3388/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: پیشگیری کرونا مجتمع فولاد پرسنل فولاد بافت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۰۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد

نادیا زکالوند: این مرد ۷۲ ساله هلندی، که نام او فاش نشده است، به نقص ایمنی شدیدی مبتلا بود و سال ۲۰۲۲ گرفتار یکی از گونه‌های ویروس کرونای اُ-میکرون شد. او پیش از ابتلا چند بار واکسن کوید۱۹ هم زده بود. از همان زمان او هر بار که آزمایش کرونا می‌داد، مثبت می‌شد و این بیماری آنقدر ادامه یافت تا سرانجام مرد نگون‌بخت اکتبر سال گذشته فوت کرد.

بیماری کرونای این مرد ۲۰ ماه طول کشید که طولانی‌ترین مورد در نوع خود بوده است. پزشکان برای کمک به او درمان‌های گوناگونی را پیشنهاد داده بودند که متاسفانه هیچ‌کدام فایده نداشت.

سیستم ایمنی بدن او آنقدر قوی نبود تا بتواند با ویروس کرونا مبارزه کند. حتی داروهای پادتن هم به‌کارش نیامدند.

بیماران مبتلا به کرونا معمولا پس از گذشت چند روز یا نهایت چند هفته درمان می‌شوند اما این مرد ۷۲ ساله، ۶۱۳ روز گرفتار این بیماری بود.

محققان در بررسی‌های این بیمار متوجه وجود حدود ۵۰ جهش ویروس کرونا در بدن شده بودند. این جهش‌ها توانسته بودند در سیستم ایمنی بدن این مرد اختلال ایجاد کنند که در نهایت جان او را گرفتند.

منبع:

odditycentral

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899244

دیگر خبرها

  • برگزاری شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان خراسان‌رضوی
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • تشریح اقدامات بسیج ورزشکاران در هفته ترویج فرهنگ پهلوانی
  • راه‌اندازی فاز دوم کارخانه فولاد بافت مصداق«جهش تولید با مشارکت مردم» است
  • آیا نانوذرات از طریق دستگاه گوارش به بافت مغز می‌رسند؟
  • برخورد با انشعاب‌های غیر مجاز آب در شوشتر
  • ۲۷۴ زندانی ندامتگاه قزلحصار با پابند الکترونیکی خارج از زندان هستند
  • توسعه نیروگاه های تجدیدپذیر برای کاهش مصرف سوخت
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • شناسنامه مهمترین سند کشور است