Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس شورا‌های حل اختلاف خراسان رضوی از سازش در یک پرونده اختلاف مالی به ارزش یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال خبر داد. تاریخ انتشار: 08:37 - 09 اسفند 1398 - کد خبر: ۶۰۰۶۲۸

محمود رفسنجانی، معاون قضایی رئیس کل دادگستری و رئیس شورا‌های حل اختلاف خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان از سازش در یک پرونده اختلاف مالی به ارزش یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال خبر داد و خاطرنشان کرد: تعالیم والای دین اسلام برای تمام ملت‌ها در تمام زمان‌ها است و اگر قوانین اجتماعی در این تعالیم ریشه داشته باشد موجب رشد و تعالی انسان‌ها خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس شورا‌های حل اختلاف خراسان رضوی در گفت: در آیات نورانی قرآن کریم علاوه بر اینکه سفارش مؤکد بر عمل به عهد و پیمان شده است، صلح و سازش در تعالیم اسلامی از جایگاه والایی برخوردار است، زیرا موجب آرامش و مودت در جامعه می‌شود.   بیشتر بخوانید: سازش در یک پرونده اختلاف مالی به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال مختومه شدن شش پرونده با تلاش اعضای شعبه یک شورای حل اختلاف مشهد وی ضمن بیان اینکه رسالت و تمام تلاش شورا‌های حل اختلاف بر اصلاح ذات البین طرفین دعواست، افزود: یک پرونده اختلاف مالی به ارزش یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال در شعبه ۸ شورای حل اختلاف مشهد مختومه به سازش شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شورا های حل اختلاف شورای حل اختلاف دادگستری خراسان رضوی سازش در یک پرونده اختلاف مالی به ارزش شورا های حل اختلاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۰۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادسازی اراضی دولتی به ارزش هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال در کرمان

سردار ناصر فرشید گفت: ماموران پلیس شهرستان کرمان در زمینه مبارزه با پدیده زیانبار زمین خواری در پی دریافت شکایتی مبنی بر تصرف اراضی دولتی در یکی از مناطق کوهستانی شهر کرمان، پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

 وی افزود: بدین منظور یک تیم از ماموران به منطقه مورد نظر در حوزه روستای ده لوءلوء اعزام و در بررسی‌های میدانی متوجه شدند، افردی بدون مجوز ۱۰۰ هزار متر مربع از اراضی دولتی را به صورت غیرقانونی تصرف کرده اند.

فرمانده انتظامی استان کرمان بیان داشت: پس از جمع آوری دلایل و مستندات موجود با هماهنگی قضائی و به اتفاق کارشناس اداره بنیاد مسکن و شهرسازی نسبت به رفع تصرف این اراضی اقدام شد. 

وی تصریح کرد: این زمین‌های دولتی که بنا به اعلام کارشناس مربوطه، بالغ بر هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال ارزش داشتند به اموال دولتی بازگردانده و دست زمین خواران از تصرف و فروش آن‌ها کوتاه شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • دشمن به دنبال کم رنگ کردن ارزش حجاب است
  • کمتر از یک درصد خطا در مراجع حل اختلاف استان وجود دارد
  • چهار راهبرد سند تحول برای کاهش پرونده‌های ورودی به قوه قضاییه
  • آزمون استخدامی شوراهای حل اختلاف امسال برگزارمی‌شود
  • آزمون استخدامی شورا‌های حل اختلاف امسال برگزارمی‌شود/ مختومه شدن ۴.۵ میلیون پرونده در ۱۴۰۲
  • آزمون استخدامی شوراهای حل اختلاف امسال برگزارمی‌شود/ مختومه شدن ۴.۵ میلیون پرونده در ۱۴۰۲
  • رشد ۱۰۶۹ واحدی شاخص کل بورس
  • مصالحه ۳۴ هزار پرونده در شورای حل اختلاف قزوین
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جریمه شد
  • آزادسازی اراضی دولتی به ارزش هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال در کرمان