Web Analytics Made Easy - Statcounter

«علیرضا واحدی نیکبخت» در گفتگویی اظهار داشت: اینکه استقلال از بلاتکلیفی خارج شد و مدیرعامل خود را شناخت اتفاق بسیار خوبی است.

وی افزود: علی فتح‌الله‌زاده گزینه بسیار خوبی برای استقلال بود و او می‌تواند این تیم را بار دیگر به روزهای بسیار خوبش برساند. استقلال تیم بسیار بزرگی است و عنوان پرافتخارترین تیم ایران در قاره کهن را یدک می کشد و اینکه چنین تیمی مدیرعامل نداشت زیبنده نام بزرگ استقلال نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: استقلال در بازی مقابل گل‌گهر نمایش بدی نداشت اما فرصت‌های خوبی که به دست آوردند تبدیل به گل نشد تا روی اتفاق گل خورده و شکست بخورند.

نیکبخت تصریح کرد: فکر می‌کنم داور در دقیقه آخر یک پنالتی ‌به سود استقلال نگرفت چرا که دروازه‌بان گل‌گهر خطای صددرصد روی علی کریمی انجام داد.

وی تاکید کرد: استقلال با مشکلات مالی زیادی روبروست و مدیران گذشته این تیم هیچ قدمی برای این تیم بر نداشتند و کار فتح‌الله‌زاده سخت است. هواداران استقلال از فتح‌الله‌زاده ‌انتظارات زیادی داشته و توقع دارند او بتواند استقلال را مثل گذشته قهرمان کند.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: استقلال با فرهاد مجیدی تیم خوبی است و اگر از او شاگردانش حمایت‌های لازم صورت بگیرد به طور حتم مدعی قهرمانی خواهد بود.

 

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پارسی خبر علیرضا واحدی نیکبخت فوتبال استقلال فتح الله زاده فتح الله زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۰۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف قهرمان روز آخر مشخص می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، پیشکسوت باشگاه استقلال درباره اینکه آبی‌ها چه اندازه شانس قهرمانی دارند، گفت:« مسلماً استقلال شانس اول قهرمانی است و باید این شرایط را تا پایان فصل حفظ کند. استقلال شایسنگی خود را تا این‌جا به خوبی نشان داده است و من امیدوارم چهارهفته باقیمانده را نیز با موفقیت سپری کند».

پاشازاده با اشاره به پیروزی استقلال مقابل ذوبآهن ادامه داد:« اینکه بگوییم استقلال چهار فینال تا پایان لیگ دارد، تعبیر درستی است. واقعاً هر بازی به معنی یک فینال است و باید با تمام قوا در بازی‌های باقیمانده حضور یابیم. به اعتقاد من استقلال دو بازی چالش‌آفرین پیش رو دارد. یکی مقابل فولاد خوزستان و دیگری مقابل نساجی. اعتقاد دارم اگر استقلال از این دو بازی به سلامت عبور کند، شانس موفقیت بسیاری زیادی برای قهرمانی وجود دارد».

پیشکسوت استقلال در پاسخ به این پرسش که تصور می‌کند آیا پرسپولیس تا هفته پایانی همین گونه با استقلال رقابت خواهد کرد، گفت:« تصور می‌کنم پرسپولیس تا هفته آخر خودش را مدعی قهرمانی حفظ خواهد کرد و کار تعیین قهرمان لیگ برتر به روز آخر خواهد کشید. البته در همین شرایط هم به نظر من استقلال شانس بسیار بالایی برای قهرمانی دارد».

پاشازاده درباره اینکه استقلال در هفته آخر میهمان تیم پیکان است و این بازی قرار شده در خارج از تهران برگزار شود، این توضیحات را داد:« به نظر من جالب نیست که اگر استقلال قهرمان شود در غیاب تماشاگران باشد. این موضوع برای سازمان لیگ هم صورت خوشی ندارد و برای آن‌ها ضرر است. اعتقاد دارم باید بازی را جایی برگزار کنند که تماشاگر بتواند به ورزشگاه برود. با بودن تماشاگران جشن قهرمانی زیبا می‌شود و اگر تماشاگران در ورزشگاه نباشند، به نظر من بازی نهایی و جشن قهرمانی خراب می‌شود. امیدوارم با یک تصمیم خوب کاری کنند اگر تکلیف قهرمانی به روز آخر کشیده شد، تماشاگران هم در ورزشگاه حضور یابند».

پاشازاده درباره نقطه قوت استقلال در فصل جاری نیز این توضیحات را ارائه کرد:« استقلال در همه نقاط تیم خوبی است. چه در خط حمله و چه در خط دفاع. البته کار دفاعی استقلال بهتر است، اما وقتی به جدول نگاه می‌کنیم می‌بینیم پرسپولیس هم در بخش دفاعی و هجومی تیم بسیار خوبی است و اعداد و ارقام این دو تیم خیلی نزدیک به هم است. به طور کلی رقابت میان استقلال و پرسپولیس میلیمتری پیش می‌رود و اگر نگاهی به جدول بیندازیم به خوبی این ادعا ثابت می‌شود».

حمیدرضا عرب

دیگر خبرها

  • دخالت نابجا در حوزه سلامت از دست وزارت بهداشت خارج شده است
  • مظفری‌زاده: نتایج ما بهتر شده است ولی با خمس مشکلی نداشتیم
  • ۲۸ کیلوگرم تریاک با پوشش بار گوجه در اصفهان کشف شد
  • تکلیف قهرمان روز آخر مشخص می‌شود
  • ربیعی: به استقلال تبریک می‌گویم اما حق تیمم باخت نبود
  • برنامه ۴ بازی باقیمانده استقلال و پرسپولیس
  • ارائه دروس مهارتی و اشتغال پذیری به دانشجویان از مهر ۱۴۰۳
  • استقلال در 10 سال به اندازه 30 سال مدیرعامل عوض کرد
  • برنامه و پیش‌بینی: نبرد سقوط لیگ با حضور چهار تیم
  • اعزام سفیران کریمه به خارج و داخل کشور با ۱۳۰ برنامه