Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید کریمی روزجمعه در گفت و گو اختصاصی با خبرنگار ایرنا خاطرنشان کرد: علت آتش سوزی هنوز مشخص نشده است، اما ساعت ۳ بامداد، خبر آتش گرفتن یک مجتمع مسکونی به ما اعلام شده که بلافاصله ۱۵۰ آتش نشان با تجهیزات سبک و سنگین به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: ۱۲ خودروی عملیاتی سنگین، ۳ خودروی نردبان، ۴ خودروی آب پاش  و نجات به همراه واحدهای پشتیبانی از شهرداری، اورژانس و نیروی انتظامی به محل حادثه اعزام شدند و به دلیل اینکه آتش از طبقات منفی به سایر طبقات فوقانی سرایت کرده بود، علملیات در دو بخش اطفاء و نجات حدود ادامه پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریمی بیان داشت: تیم نجات توانستند حدود ۱۶۰ نفر از افراد مبحوس در طبقات و اتاق ها را نجات دهند که متاسفانه یک کودک دو ساله در بیمارستان و چهار نفر دیگر به دلیل دود زدگی در محل حادثه، جان خود را از دست دادند.

وی گفت : در این حادثه ۳۸ نفر مصدوم شدند که ۲۸ نفر به صورت سرپایی مداوا و بقیه به بیمارستان اعزام شدند./

برچسب‌ها آتش‌نشانی قم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آتش نشانی قم آتش نشانی قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۱۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب منزل مسکونی با سازه چوبی در پیشوا/۴نفر مصدوم شدند

مجید اصغری در گفتگو با خبرنگار مهر، از وقوع یک حادثه ریزش منزل مسکونی در پیشوا خبر داد.

اصغری در تشریح جزئیات بیشتر این حادثه گفت: طی تماس تلفنی در ساعت ۱۳:۵۰ دقیقه امروز ۱۵ اردیبهشت ماه مبنی بر تخربب منزل مسکونی واقع در محله «کهنک» به سامانه ۱۲۵ اعلام و بلافاصله دو تیم امدادی به محل حادثه اعزام شد.

مسؤول آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پیشوا عنوان کرد: با حضور آتش نشانان و انجام اقدامات ایمنی در محل مشخص شد سازه منزل از نوع تیر چوبی بوده که بر اثر بی احتیاطی ساکنین تخریب کامل شده بود.

وی بیان کرد: طی این حادثه چهار نفر از ساکنین منزل مصدوم و جهت مداوا تحویل عوامل اورژانس شدند.‌

اصغری افزود: این حادثه تلخ، ضرورت رعایت نکات ایمنی در منازل را بیش از پیش یادآور می‌شود و از همه مردم تقاضا می‌شود که با دقت و احتیاط کامل هرگونه اقدامی را در منزل انجام دهند.

کد خبر 6096532

دیگر خبرها

  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه واژگونی خودروی پرشیا در جاده ماکو بازرگان
  • تصادف دو خودروی سواری در جاده کرج - چالوس
  • واژگونی مینی بوس در روستای امیرهنده/ ۱۰ نفر مصدوم شدند
  • آتش سوزی مجتمع مسکونی در منطقه پردیسان قم
  • نجات جان ۱۵ نفر در آتش‌سوزی مجتمع مسکونی در قم
  • کشته شدن سه نفر در برخورد پژو با کامیون
  • تصادف پژو پارس و کامیون در بم / ۲ کشته و ۶ مصدوم
  • برخورد خودروی ال نود با پراید یک کشته و ۳ مصدوم بر جای گذاشت
  • تخریب منزل مسکونی با سازه چوبی در پیشوا/۴نفر مصدوم شدند
  • آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان صیاد شیرازی