Web Analytics Made Easy - Statcounter

فریدون محمدی رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر گفت: سفرهای نوروزی و سفرهای دیگر با توجه به اینکه اکنون درگیر ویروس کرونا در کشور هستیم نیازمند یک تصمیم گیری خاص هست. این تصمیم گیری در واقع در سطوح بالاتر کشوری باید گرفته شود به ویژه وزارت بهداشت که متولی اصلی تصمیمگیری است و می‌تواند بگوید دامنه شیوع بیماری در روزهای آتی بیشتر می‌شود یا نه و آیا سفرهای نوروزی انجام خواهد شد یا خیر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی بیان کرد: مردم به صورت خانوادگی سفر می‌کنند طبیعی است هر طور حساب کنیم بلاخره سفر اتفاق می‌افتد پس باید ستاد سفر آمادگی‌های لازم را داشته باشد. در این زمینه نیز کمیته‌های مختلفی تشکیل شده است. دبیرخانه نوروز از قبلایجاد شد مانند سال گذشته و در برخی جاها بهتر از سال قبل در تمام سطوح آمادگی وجود داشت اما یکباره با موضوع کرونا مواجه شدیم فکر نمی‌کردیم این ویروس به ایران بیاید و چند استان نیز به آن مبتلا شوند.

وی افزود: درباره سفرهای نوروزی منتظریم ببینیم تصمیم گیران بهداشتی کشور چه تمهیداتی دارند آیا سفرها به قوت قبل و بلامانع می‌تواند انجام شود و یا نه. با اینوجود کارهای لازم را انجام خواهیم داد و آمادگی لازم را داریم.

محمدی تصریح کرد: در هفته دیگر جلسه کمیته بهداشت درمان و سلامت ستاد سفر ویژه ویروس کرونا برگزار خواهد شد رئیس این کمیته در ستاد سفر دانشگاه علوم پزشکی است. اگر تا آن زمان وزارت بهداشت اعلام کرد که سفرهای نوروزی نباید انجام شود ما هم می‌گوئیم در آن سطح محدود تمهیدات ویژه خود را داشته باشند و اگر گفت که سفرها عادی انجام شود که در آن صورت این کمیته باید وظایف بیشتری را انجام دهد و تمهیدات ویژه بهداشتی اعمال شود. بنابراین تا رسماً درباره سفرهای نوروزی اعلامی به ما نشود نمی‌توان گفت که این سفرها به سیاق قبل خواهد بود یا نه.

وی در پاسخ به اینکه چرا ستاد سفر در این روزها بر خلاف همیشه که درباره هر موضوعی اطلاعیه می‌داد بسیار منفعل اقدام کرده و حتی اطلاعیه‌ای درباره سفرها نداده است گفت: این سکوت نیست. منتظر ماندن برای تعیین خط مشی و سیاست‌های وزارت بهداشت است. البته همه جا اعلام کرده‌اند که مردم برای جلوگیری از انتقال ویروس به سفر نروند. اگر ما هم این اطلاعیه‌ها را می‌دادیم تکرار مکررات بود. ما می‌خواهیم اطلاعیه محکم‌تری را تهیه و ارسال کنیم.

۴۷۲۱۲

کد خبر 1358124

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: وزارت بهداشت سفرهای نوروزی وزارت بهداشت ستاد سفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۱۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم کمیته انضباطی برای حضور مختاری در تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، شهرام لرستانی رئیس کمیته انضباطی فدراسیون کشتی با اعلام این خبر گفت: با توجه به دفاعیات آقای محمدرضا مختاری نماینده تیم ملی کشتی فرنگی ایران در رقابت‌های جام وهبی امره ترکیه و همچنین عدم محرومیت و جریمه نامبرده از سوی اتحادیه جهانی کشتی، این کشتی گیر می‌تواند به فعالیت‌های ورزشی خود از جمله حضور در تمرینات تیم‌های ملی ادامه دهد.
لرستانی در خصوص حضور این کشتی گیر در میادین ورزشی تصریح کرد: در مورد این موضوع در جلسه بعدی کمیته انضباطی تصمیم گیری خواهد شد.
لازم به ذکر است مختاری با توجه به رأی کمیته انضباطی تعلیق شده بود.

دیگر خبرها

  • همه کارهایی که باید قبل از پرواز انجام داد
  • وقتی ستاد مدیریت بحران خود دچار بحران می‌شود
  • تصمیم کمیته انضباطی برای حضور مختاری در تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی
  • تصمیم کمیته انضباطی برای حضور مختاری در تمرینات
  • برکناری پاک آیین/احمدی سرپرست روابط عمومی وزارت بهداشت شد
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می شوند
  • بلاتکلیفی ۶۰۰ متقاضی اهل خوسف برای واگذاری زمین
  • سمی و سرطان‌زا بودن سیگارهای الکترونیک
  • ۱۵۰ همت از اموال مازاد بانک‌ها واگذار شد
  • تصمیم مهم کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی آسیا با ریاست تاج