Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@04:58:43 GMT

بازار ماهی‌ و تره‌بار گناوه ضدعفونی شد

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۷۱۷۲۵

بازار ماهی‌ و تره‌بار گناوه ضدعفونی شد

مسئول روابط عمومی شهرداری بندرگناوه روز جمعه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهارداشت: باتوجه به اینکه بازار ماهی این شهر از مکان‌های شلوغ و پرتردد به‌شمار می‌آید و روزانه شمار زیادی از مردم و همچنین گردشگران و مسافران برای خرید ماهی به این نقطه مراجعه می‌کنند، شست‌وشو و ضدعفونی کردن آن ضروری بود که با همکاری شبکه بهداشت ودرمان انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امرالله حاجب افزود: ضدعفونی کردن ترمینال مسافربری، تاکسی‌های درون و برون شهری، سرویس‌های بهداشتی عمومی و  اتوبوس‌های شهرداری با همکاری اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای از دیگر فعالیت‌های شهرداری در این راستا بوده است.

وی اظهار کرد: آموزش و اطلاع رسانی به شهروندان با نصب بنر در شهر و انتشار در فضای مجازی، جلوگیری از فعالیت فلافل و اغذیه فروش‌ها و دستفروشی در سایت تجاری، تعطیلی کمپینگ خلیج فارس و  اختصاص گشت ویژه نیز از جمله دیگر اقدام‌های شهرداری گناوه است.


مسئول روابط عمومی شهرداری گناوه گفت:  گشت ویژه شهرداری درصورت مشاهده مسافران و گردشگران در شهر به شبکه بهداشت  و درمان اطلاع می‌دهد تا تست‌های اولیه از آنان انجام و در صورت مشاهده موارد مشکوک به مراکز درمانی هدایت شوند.

وی خاطرنشان کرد: فعالیت‌های شهرداری گناوه تا پایان آماده باش مربوط به ویروس کرونا به‌صورت پیوسته ادامه دارد.

شهر گناوه مرکز شهرستان گناوه ۸۰ درصد از جمعیت ۱۰۵ هزارنفری این شهرستان را در خود جای داده و از نقاط گردشگرپذیر جنوب کشور در استان بوشهر واقع است.
 

برچسب‌ها ویروس کرونا شهرداری گناوه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا شهرداری گناوه ویروس کرونا شهرداری گناوه شهرداری گناوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۱۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت اشتغال اتباع غیر مجاز در پاکبانی

رضا محمدی مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: فعالیت اتباع فاقد مدارک هویتی و غیرمجاز به عنوان پاکبان در سطح شهر جرم محسوب می شود.

محمدی با تأکید بر اینکه رفت و روب، نظافت و آراستگی شهر یکی از مهمترین مأموریت‌های شهرداری تهران است، افزود: اکثر زباله گردها اتباع هستند که با دستورات قضایی اخذ شده آنها رد مرز شدند.

مدیر عامل سازمان پسماند درباره فعالیت اتباع به عنوان پاکبان در سطح شهر اظهار کرد: در قراردادهایی که میان شهرداری و پیمانکاران منعقد شده عنوان بهره مندی از نیروی اتباع مجاز که دارای مدارک هویتی و ساکن کشور هستند، درج شده است.

محمدی افزود: فعالیت اتباع فاقد مدارک هویتی و غیرمجاز به عنوان پاکبان در سطح شهر جرم و تخلف در قرارداد محسوب می شود و لذا در صورت فعالیت، از سوی شهرداری و همچنین پلیس امنیت با آنها برخورد خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • ثبت ملی روز مریانج/ ۵ هزار نفر در بازار مبل فعالیت می‌کنند
  • مجمع عمومی ورزش چوگوی ایران برگزار می‌شود
  • وضعیت مبلغان کشور در ماه رمضان از زبان مدیرکل تبلیغ عمومی/ استقبال بی‌نظیر «تبلیغ اولی‌ها»
  • خدمت‌رسانی ناوگان اتوبوس‌رانی قم به ۱۰۰ هزار نفر در روز
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • زاکانی: ۳۰۰ دستگاه اتوبوس تا چند روز آینده وارد ناوگان حمل و نقل عمومی می شود
  • یک دستگاه خودروی ون برای حمل و نقل نابینایان تجهیز می شود
  • لزوم تمرکز فعالیت‌های عمرانی در معاونت فنی شهرداری تهران
  • اتفاق عجیب در بازار اجاره مغازه / ۵ متر راه پله ماهی ۵ میلیون!
  • ممنوعیت اشتغال اتباع غیر مجاز در پاکبانی