Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- حجت الاسلام ساجدی گفت: در ۱۱ ماهه گذشته، شورا‌های حل اختلاف استان کهگیلویه و بویراحمد ۳۳ هزار و ۲۰۷ پرونده را مختومه که از این تعداد ۵هزار۶۸۶ فقره مصالحه و ۳۰ درصد از پرونده‌های قابل صلح در شورا‌های حل اختلاف منجر به سازش شد. تاریخ انتشار: 11:40 - 09 اسفند 1398 - کد خبر: ۶۰۰۹۸۰ حجت الاسلام سید محمد ابراهیم ساجدی معاون قضایی رئیس کل در امور شورا‌های حل اختلاف استان کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان با اشاره به سازش ۳۰ درصدی پرونده‌های قابل صلح در شورا‌های حل اختلاف استان گفت: سفیران صلح به عنوان همکاران شورا‌های حل اختلاف در کشور برای اولین بار از سوی استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح و مورد استقبال قوه قضاییه قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: هم اکنون در همه‌ی شهرستان‌های استان، بزرگان هر طایفه شناسایی و جلساتی را برای سفیران صلح برگزار کردیم.

حجت الاسلام ساجدی در ادامه عنوان کرد: در ۳ ماهه اخیر، پرونده‌های مهمی را با صلح و سازش مختومه کردیم که می‌توان به پرونده قتل  در خرداد ماه سال ۹۸ اشاره کرد همچنین در این مدت یک پرونده تهدید به قتل را با کمک اعضای شورای حل اختلاف مختومه نمودیم.

معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد با اظهار این که در ۶ ماهه دوم امسال ۱۶ پرونده مالی با مبالغ کلان را با صلح و سازش مختومه کردیم، افزود: پرونده‌های با مبالغ ۳۵۰، ۸۰ و ۱۰۰ میلیون تومان که قریب ۷۰۰ میلیون تومان ارزش داشتند در شورا‌های حل اختلاف موفق شدند با صلح و سازش مختومه مختومه نمایند.
وی گفت: ۱۲ فقره پرونده مهم اختلاف خانوادگی را نیز موفق شدیم مختومه نماییم.

ساجدی گفت: در آمار کلی ۱۱ ماهه شورا‌های حل اختلاف استان تاکنون ۳۳ هزار و ۲۰۷ پرونده مختومه، که از این تعداد ۵هزار۶۸۶ فقره مصالحه و ۳۰ درصد از پرونده‌های قابل صلح در شورا‌های حل اختلاف منجر به سازش شد.   بیشتر بخوانید: موفقیت شورای حل اختلاف کهگیلویه و بویراحمد در صلح و سازش ۱۶ فقره پرونده قصاص نفس
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شوراهای حل اختلاف سفیران صلح صلح وسازش استان کهگیلویه و بویراحمد شورا های حل اختلاف استان صلح و سازش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۲۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طراوت باران بهاری به طبیعت کهگیلویه و بویراحمد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مختومه شدن ۲۹۰ هزار پرونده در دادگستری چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری چهارمین همایش معاونان و رؤسای شورا‌های حل اختلاف شمالغرب کشور در تبریز
  • صدور ابلاغ صلح یاری برای ۲۱۹ مأمور فراجا در کرمان
  • وصول ۸۴ میلیارد ریال از مطالبات شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • کهگیلویه و بویراحمد سوگوار صادق آل عبا
  • وارد آمدن خسارت به زیر ساخت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • فرهنگ صلح و سازش مردم یزد باید مستند شود
  • طراوت باران بهاری به طبیعت کهگیلویه و بویراحمد
  • سازش در ۲۲ هزار پرونده قضایی هرمزگان طی سال گذشته
  • نشست هم اندیشی سازمان‌های کارگری و کارفرمایی کهگیلویه و بویراحمد