Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@13:48:20 GMT

امدادرسانی به ۳۸ خانوار الیگودرزی گرفتار در سیلاب

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۷۲۴۳۹

امدادرسانی به ۳۸ خانوار الیگودرزی گرفتار در سیلاب

صارم رضایی روز جمعه در جمع خبرنگاران بیان کرد: عوامل امدادی پایگاه امداد و نجات کوهستان شول‌آباد با همکاری فدراسیون قایقرانی به ۲ روستای آبسرده و سهسوک بخش ذلقی که براثر بارش باران و بالا آمدن آب رودخانه در محاصره آب قرار گرفته بودند، امدادرسانی کردند.

وی افزود: با توجه به اعلام ضرورت دسترسی به این دو روستا توسط فرماندار و رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان الیگودرز تیم امداد ونجات سیلاب سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کل کشور به همراه اعضای تیم فدراسیون قایقرانی که در استان مستقر بودند امدادرسانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رضایی اضافه کرد: تیم‌های عملیاتی به سرپرستی دکتر محمد کبادی رئیس اداره پایگاه های امداد و نجات دریایی و عوامل پایگاه امداد و نجات کوهستان شول اباد با استفاده از قایق کایاک و عبور از رودخانه خود را به این روستا رساندند.

بارش های سیل آسا از دوشنبه پنجم اسفند ماه تا ظهر چهارشنبه در استان جریان داشت و بر اثر آن خسارتی به بخش های زیر ساختی استان وارد شد.

میانگین این بارندگی های در لرستان به ۱۰۴ میلیمتر رسید که در این مدت نورآباد با میانگین بارندگی ۱۴۴.۹ میلیمتر بیشترین بارش را داشته است.

این بارندگی ها در خرم آباد ۸۹ میلیمتر، بروجرد۱۱۷.۳، الیگودرز ۸۳.۱، کوهدشت ۹۴.۹، دورود۱۲۸.۸، الشتر۱۲۲،  ازنا ۸۹.۸، رومشکان ۹۹.۳ و سراب دوره ۱۰۵.۱ میلیمتربه ثبت رسیده است.

برچسب‌ها الیگودرز سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر سیل لرستان سازمان امداد و نجات هلال‌ احمر پروندهٔ خبری سیل دوباره در لرستان خطر وقوع سیل در برخی استانها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: الیگودرز سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر سیل لرستان سازمان امداد و نجات هلال احمر الیگودرز سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر سیل لرستان سازمان امداد و نجات هلال احمر امداد و نجات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۲۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشت جوان گرفتار در رودخانه فصلی قاین نجات یافتند

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی کاوسی ظهر شنبه به خبرنگاران اظهار کرد: سه تیم هلال احمر برای نجات هشت جوان گرفتار شده در رودخانه فصلی روستای علی آباد موسویه بخش سده شهرستان قائنات اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی بیان کرد: علاوه بر تیم‌های امداد و نجات شهرستان، یک تیم واکنش سریع از استان نیز در محل حضور یافت و افراد گرفتار در سیلاب پس از تلاش سه ساعته نجات یافتند.

کاوسی گفت: همچنین در این عملیات امداد و نجات از خودرو یونیماک و آگو (خودرو آبی و خاکی) برای امدادرسانی استفاده شد.

وی یادآور شد: مردم با توجه به شدت بارندگی‌ها و مسدود شدن راه‌ها از سفرهای غیر ضروری و به دلیل طغیان رودخانه‌های فصلی از حضور و تردد در حریم رودخانه‌ها خودداری کنند.

استاندار خراسان جنوبی هم در تماس تلفنی با مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان، از امدادگران برای نجات این افراد قدردانی کرد.

کد خبر 6096339

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به ۸۰ خانوار عشایری شهرستان کوهرنگ
  • تصادف در زنجان ۲ فوتی بر جای گذاشت
  • هشت جوان گرفتار در رودخانه فصلی قاین نجات یافتند
  • امدادرسانی به خانواده گرفتار در گل و سیلاب در گردنه گوشنگلی‌
  • امدادرسانی به ۲۴۰ شهروند گرفتار در سیل/مردم به هشدارها توجه کنند
  • امدادرسانی به خانواده گرفتار در گل و سیلاب در گردنه گوشنگلی
  • امدادرسانی ١٠ خانوار عشایر گرفتار در بارندگی‌های اخیر شهرستان دنا
  • ثبت ۳۷ میلیمتر بارندگی در لرستان
  • نجات ۶ کودک گرفتار در کوه‌های صاحب‌الزمان(عج) کرمان
  • امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی در دزفول از لنز دوربین شهروند خبرنگار